Panowanie nad swoimi emocjami i właściwa komunikacja wspomagają prawidłowe relacje interpersonalne. Inteligencja emocjonalna odpowiada za Twoją umiejętność kontrolowania uczuć i emocji, pozwalając na podejmowanie dojrzałych i rozważnych decyzji opierających się na logice i rozumowaniu.

Podczas zajęć poznasz jak istotne jest rozwijanie inteligencji emocjonalnej, jakie zależności panują pomiędzy emocjami i komunikacją oraz jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych.


Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie polecane jest dla osób, które zainteresowane są doskonaleniem umiejętności związanych z efektywną komunikacją, rozwijaniem swojej inteligencji emocjonalnej i umiejętnością radzeniem sobie ze stresem.


Korzyści ze szkolenia:

Po szkoleniu Uczestnicy będą:

  • Wiedzieli, na jakie elementy zwrócić uwagę podczas komunikacji
  • Dbali o prosty, czytelny i rzetelny przekaz, występując zarówno w roli nadawcy, jak i odbiorcy
  • Wiedzieli, dlaczego ludzie mają odmienne potrzeby związane z przyswajaniem informacji
  • Rozróżniali typy temperamentu i doceniali różnice
  • Umieli zadbać o swoje emocje i wpływać pozytywnie na emocje drugiej strony
  • Umieli wyrażać swoje potrzeby oraz cele w sposób, który będzie do przyjęcia dla drugiej strony
  • Wiedzieli czym naprawdę jest asertywność 
  • Znali i umieli stosować kluczowe techniki asertywne
  • Budować swoją postawę asertywną
  • Komunikować się w różnych sytuacjach zawodowych w sposób asertywny


STANDARDOWA cena szkolenia: 590 PLN netto

PROMOCYJNA cena szkolenia: 390 PLN netto - zgłoszenia do 31 grudnia 2020 r.


Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


 

Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.

 


W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

  1. KOMPETENCJE NIEZBĘDNE DO BUDOWANIA MARKI OSOBISTEJ: KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA
    • Od intencji do interpretacji - model komunikacji nastawiony  na współpracę z innymi
    • Rodzaje barier komunikacyjnych
    • Możliwości przeciwdziałania barierom uniemożliwiającym efektywne komunikowanie
    • Ćwiczenie  - zabawa grupowa (jak zapamiętaliśmy informacje w krótkim komunikacie - co było prawdą a co fałszem?)
    • Precyzja komunikatu: zwięzłość, prostota, czytelność, interaktywność.
       
  2. EFEKTYWNA KOMUNIKACJA - NARZĘDZIA
    • Aktywne słuchanie 
      • znaczenie i techniki aktywnego słuchania - parafraza, odzwierciedlenie
      • parametry komunikacji niewerbalnej ułatwiające i utrudniające aktywne słuchanie – głos, postawa, czas i miejsce, dystans
    • Rozmowa
      • Dostrojenie się do drugiej osoby - poziom werbalny i niewerbalny
      • Pytania - rodzaje i funkcje pytań
      • Doskonalenie umiejętności zadawania odpowiednich pytań - ze szczególnym uwzględnieniem pytań trudnych
      • Wyrażanie intencji jako sposób budowania kontaktu z ludźmi
    • Informacja zwrotna
      • Cechy dobrej informacji zwrotnej i jej funkcje 
      • •    Jak informacja zwrotna wpływa na budowanie relacji interpersonalnych?
      • •    Ćwiczenia praktyczne - informacja zwrotna w sytuacjach zawodowych
         
  3. INTELIGENCJA EMOCJONALNA, CZYLI KOMUNIKACJA EMOCJI JAKO ASPEKT BUDOWANIA RELACJI
    • IQ vs EQ - jak wpływają na nasze życie zawodowe i prywatne?
    • Siła inteligencji emocjonalnej
    • Wymiary inteligencji emocjonalnej (wg  D. Goleman)
    • Komunikaty typu „ty” i komunikaty typu „ja” - ćwiczenia
    • Rozmowa o emocjach własnych - dyskusja w grupach
       
  4. EMOCJE I ASERTYWNOŚĆ
    • Kiedy jesteśmy negatywnie odbierani w pracy?
    • Reguły rozmowy asertywnej
    • Zasady czystej komunikacji na podstawie analizy transakcyjnej
    • Budowanie komunikatów asertywnych 
    • Komunikacja asertywna w sytuacjach zawodowych - analiza przypadków
       
  5. POSTAWY I ZACHOWANIA UŁATWIAJĄCE I UTRUDNIAJĄCE DOBRĄ KOMUNIKACJĘ    
Termin

2021-01-07

Miejsce



On-line

Cena

590 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1177 dni

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

08:45 - 09:00 - próba logowania
09:00 - 12:00 - część I szkolenia  wraz z blokiem ćwiczeń indywidualnych i testów
12:00 - 13:00 - przerwa
13:00 - 16:00 - część II szkolenia wraz z blokiem ćwiczeń indywidualnych i testów

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 590 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane