Panowanie nad swoimi emocjami i właściwa komunikacja wspomagają prawidłowe relacje interpersonalne. Inteligencja emocjonalna odpowiada za Twoją umiejętność kontrolowania uczuć i emocji, pozwalając na podejmowanie dojrzałych i rozważnych decyzji opierających się na logice i rozumowaniu.
Podczas zajęć poznasz jak istotne jest rozwijanie inteligencji emocjonalnej, jakie zależności panują pomiędzy emocjami i komunikacją oraz jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych.
Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie polecane jest dla osób, które zainteresowane są doskonaleniem umiejętności związanych z efektywną komunikacją, rozwijaniem swojej inteligencji emocjonalnej i umiejętnością radzeniem sobie ze stresem.
Korzyści ze szkolenia:
Po szkoleniu Uczestnicy będą:
- Wiedzieli, na jakie elementy zwrócić uwagę podczas komunikacji
- Dbali o prosty, czytelny i rzetelny przekaz, występując zarówno w roli nadawcy, jak i odbiorcy
- Wiedzieli, dlaczego ludzie mają odmienne potrzeby związane z przyswajaniem informacji
- Rozróżniali typy temperamentu i doceniali różnice
- Umieli zadbać o swoje emocje i wpływać pozytywnie na emocje drugiej strony
- Umieli wyrażać swoje potrzeby oraz cele w sposób, który będzie do przyjęcia dla drugiej strony
- Wiedzieli czym naprawdę jest asertywność
- Znali i umieli stosować kluczowe techniki asertywne
- Budować swoją postawę asertywną
- Komunikować się w różnych sytuacjach zawodowych w sposób asertywny
STANDARDOWA cena szkolenia: 590 PLN netto
PROMOCYJNA cena szkolenia: 390 PLN netto - zgłoszenia do 31 grudnia 2020 r.
Zapoznaj się z Regulaminem szkoleń on-line i zaakceptuj go podczas zgłoszenia
Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►
Jeżeli szkolenie on-line objęte jest specjalnym rabatem to ten rabat obowiązuje w przypadku zapłacenia pełnej kwoty za szkolenie do 7 dni przed jego rozpoczęciem.
W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:
- Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
- KOMPETENCJE NIEZBĘDNE DO BUDOWANIA MARKI OSOBISTEJ: KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA
- Od intencji do interpretacji - model komunikacji nastawiony na współpracę z innymi
- Rodzaje barier komunikacyjnych
- Możliwości przeciwdziałania barierom uniemożliwiającym efektywne komunikowanie
- Ćwiczenie - zabawa grupowa (jak zapamiętaliśmy informacje w krótkim komunikacie - co było prawdą a co fałszem?)
- Precyzja komunikatu: zwięzłość, prostota, czytelność, interaktywność.
- EFEKTYWNA KOMUNIKACJA - NARZĘDZIA
- Aktywne słuchanie
- znaczenie i techniki aktywnego słuchania - parafraza, odzwierciedlenie
- parametry komunikacji niewerbalnej ułatwiające i utrudniające aktywne słuchanie – głos, postawa, czas i miejsce, dystans
- Rozmowa
- Dostrojenie się do drugiej osoby - poziom werbalny i niewerbalny
- Pytania - rodzaje i funkcje pytań
- Doskonalenie umiejętności zadawania odpowiednich pytań - ze szczególnym uwzględnieniem pytań trudnych
- Wyrażanie intencji jako sposób budowania kontaktu z ludźmi
- Informacja zwrotna
- Cechy dobrej informacji zwrotnej i jej funkcje
- • Jak informacja zwrotna wpływa na budowanie relacji interpersonalnych?
- • Ćwiczenia praktyczne - informacja zwrotna w sytuacjach zawodowych
- Aktywne słuchanie
- INTELIGENCJA EMOCJONALNA, CZYLI KOMUNIKACJA EMOCJI JAKO ASPEKT BUDOWANIA RELACJI
- IQ vs EQ - jak wpływają na nasze życie zawodowe i prywatne?
- Siła inteligencji emocjonalnej
- Wymiary inteligencji emocjonalnej (wg D. Goleman)
- Komunikaty typu „ty” i komunikaty typu „ja” - ćwiczenia
- Rozmowa o emocjach własnych - dyskusja w grupach
- EMOCJE I ASERTYWNOŚĆ
- Kiedy jesteśmy negatywnie odbierani w pracy?
- Reguły rozmowy asertywnej
- Zasady czystej komunikacji na podstawie analizy transakcyjnej
- Budowanie komunikatów asertywnych
- Komunikacja asertywna w sytuacjach zawodowych - analiza przypadków
- POSTAWY I ZACHOWANIA UŁATWIAJĄCE I UTRUDNIAJĄCE DOBRĄ KOMUNIKACJĘ
Szkolenie rozpoczyna się za 1177 dni
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
08:45 - 09:00 - próba logowania
09:00 - 12:00 - część I szkolenia wraz z blokiem ćwiczeń indywidualnych i testów
12:00 - 13:00 - przerwa
13:00 - 16:00 - część II szkolenia wraz z blokiem ćwiczeń indywidualnych i testów