Mówisz sobie czasami, że z tym człowiekiem nie da się dogadać? A może masz za sobą doświadczenie zadowolenia z rozmowy z kimś i poczynionych wspólnie ustaleń do momentu, aż okazało się, że kompletnie minęliście się w zrozumieniu, a cel się oddalił? Takie sytuacje znamy z praktyki zawodowej, a to szkolenie powstało z myślą o wyeliminowaniu tych sytuacji z Twojego życia. W zamian dostajesz możliwość dokonania skoku w efektywnym, jasnym komunikowaniu się na gruncie zawodowym i prywatnym, w różnych sytuacjach. Trening, poprzez doświadczenia pokazuje także jak ludzie na siebie oddziałują i co na to wpływa. Dzięki temu osiągasz rezultaty!
Korzyści dla uczestników szkolenia:
JEŚLI JUŻ WIESZ, ŻE CHCESZ:
- dokonać skoku w efektywnym, jasnym komunikowaniu się na gruncie zawodowym i prywatnym
- wyeliminować nieskuteczne nawyki komunikacyjne
- wpływać na zachowanie innych
- budować swój wizerunek w oczach innych
- dowiedzieć się od specjalisty co w Twoim komunikowaniu się jest „nie tak”
- osiągać zamierzone rezultaty w porozumiewaniu się i to z różnymi ludźmi
- rozwinąć wachlarz umiejętności wykorzystywania najskuteczniejszych narzędzi komunikowania się w różnych sytuacjach – współpracy w zespole, dogadywaniu się z osobami z innych działów, w sytuacjach problemowych i informacyjnych
- dostać dużo feedbacku, wsparcia, wskazówek i humoru
to TRENING efektywnej komunikacji jest dla Ciebie.
Jeśli potrzebujesz więcej konkretów, to sprawdź poniżej.
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
- Twoi rozmówcy nie do końca Cię rozumieją lub Ty nie do końca rozumiesz rozmówców
- Używasz zbyt wielu słów do przekazania tego co masz na myśli
- Jeśli chcesz dawać i przyjmować informację zwrotną
- Komunikowanie się z osobami z innych działów sprawia Ci trudności
- Twoje komunikaty wprowadzają spore zamieszanie
- Chcesz lepiej rozumieć innych i nawiązywać dobre relacje
- Co możesz zrobić, aby budzić sympatię i zaufanie, dzięki komunikacji niewerbalnej
- Chcesz wiedzieć jakie są twoje zasoby w zakresie komunikacji
- Chcesz lepiej dogadywać się z tymi, których postrzegasz jako innych od siebie
- Zdarza się, że Twoi rozmówcy obrażają się na Ciebie za to co mówisz i unikają współpracy z Tobą
- Chcesz umieć naprawdę słyszeć
- Odpowiadać na trudne pytania
- Chcesz porozumiewać się z pewnością siebie i asertywnie
Przygotowany przez nas trening, to połączone w spójny system najbardziej efektywne techniki i odkrycia:
- nurtów psychologii społecznej
- psychologii eksperymentalnej
- terapii poznawczo-behawioralnej
- metod programowania lingwistycznego
- technik coachingowych
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
- symulacje
- ćwiczenia grupowe i indywidualne
- inscenizacje sytuacji zawodowych
- gry
- dyskusje problemowe
- wykłady interaktywne
- studium przypadku
- gorące krzesło
- analiza filmu
- instruktaż
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ SPOSOBEM NA BUDOWANIE REACJI
Po tym module będziesz świadomy znaczenia komunikacji dla budowania relacji z innymi. Będziesz potrafił rozpoznawać bariery, czyli zachowania komunikacyjne wzbudzające opór i tworzące klimat napięcia oraz je eliminować.
- Wielopoziomowość w komunikowaniu się, czyli relacja i treść.
- Eliminowanie barier w komunikacji i wykorzystywanie skutecznych metod.
- W jaki sposób uproszczenia utrudniają porozumiewanie się i co można z tym zrobić?
MODUŁ II. BUDOWANIE PROFESJONALNEGO WIZERUNKU W OCZACH INNYCH – KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
Po tej części będziesz umiał zarządzać swoim przekazem niewerbalnym, składającym się z wielu elementów. Doświadczysz siły ciała, będziesz czuć się i działać pewniej. Będzie to widać po Twoim ciele, po tym jak go używasz. Dzięki wskazówkom będziesz budować profesjonalny wizerunek zawodowy.
- Co to jest wizerunek i co mówisz innym na swój temat – nawet nieświadomie
- Rola wizerunku w życiu zawodowym
- Budowanie autorytetu zawodowego w oparciu o własne zasoby
- Elementy komunikacji niewerbalnej decydujące o wizerunku i ułatwiające budowanie relacji
- Spójność różnego rodzaju komunikatów
- Jak świadomie używać ciała i głosu do wzmocnienia przekazu
MODUŁ III. WYKORZYSTANIE KOMUNIKACJI WERBALNEJ
W tej części dowiesz się jak w praktyce zastosować strategie komunikacyjne, aby budować porozumienie a nie antagonizować. Jak porozumiewać się z osobami odmiennymi od ciebie. Nauczysz się wyrażać w precyzyjny sposób.
- 6 kluczowych strategii komunikacyjnych istotnych z punktu widzenia budowania porozumienia i rozwiązywania problemów
- Oceny vs fakty – co wpływa na przekłamania rzeczywistości i jak je eliminować?
- Przekazywanie informacji i instrukcji, precyzja wypowiedzi
- Jak wpływać na interpretację komunikatów przez osoby z którymi rozmawiasz? Odsłona intencji
- Jak zapobiegać konfliktom i nieporozumieniom – język potrzeb. Interes czy stanowisko – psychologiczne mechanizmy osiągania celów
- Nauczysz się jak rozmawiać z tymi, których postrzegasz jako ‘innych’ od siebie
MODUŁ IV. ZESTAW KOMUNIKACYJNYCH NARZĘDZI W SYTUACJI SŁUCHANIA I WSPÓŁPRACY
Po zakończeniu tego modułu będziesz miał w ręku zestaw narzędzi, które pozwolą ci efektywnie słuchać oraz pracować pytaniami. • Rola globalnego słuchania we współpracy, jak słuchać efektywnie.
- 4 poziomy słuchania
- Jak uzyskać pewność, że zostaliśmy dobrze zrozumiani – pętla informacji
- Parafraza potrzeb, podstawowe oraz mniej znane funkcje parafrazy
- Pytania jako narzędzie rozumienia, rozwiązywania problemów oraz budowania relacji
- Podsumowywanie, odzwierciedlanie – pozostałe narzędzia słuchania
MODUŁ V. EMOCJE W KOMUNIKOWANIU SIĘ
W tym module skupimy się na poznawaniu, doświadczaniu kompetencji inteligencji emocjonalnej, dzięki czemu będziesz potrafił wykorzystać ją do budowania dobrych relacji.
- Czym jest inteligencja emocjonalna?
- Jak rozwijać inteligencję emocjonalną?
- Lepsze rozumienie siebie oraz swojego wpływu na współpracowników
- Przyczyna niezrozumienia emocji jako wynik mylenia emocji z myślami
- Jak rozpoznawać i zmieniać stan emocjonalny innych
MODUŁ VI. DOBRA KOMUNIKACJA TO ASERTYWNA KOMUNIKACJA
Wyeksponujemy techniki asertywne, zdiagnozujesz własny poziom zachowań asertywnych, rozpoznasz, które ze zniekształceń poznawczych blokują twoją asertywność.
- Wpływ poszczególnych zachowań na efektywność komunikacji.
- Analiza transakcyjna w relacjach – stany ego jako źródła konfliktów. Dostajesz to o co zadbasz, a nie to czego oczekujesz.
- Komunikat Ja jako baza zdrowej komunikacji.
- Zniekształcenia poznawcze blokujące asertywność.
- Praktykowanie asertywnego dialogu przy użyciu technik asertywnych.
MODUŁ VII. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ
Jak wdrażać nowo poznane techniki do codziennego życia? Jak najlepiej „skonsumować” wykonaną pracę po szkoleniu – tym zajmiemy się na koniec.
- Koło zmiany czyli praktyczne narzędzie do wykorzystania w zaplanowaniu zmiany. Bez planu zmiana, bardzo rzadko się udaje!
2024-11-14 (2 dni)
I dzień: 10:00-17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Hotel**** SCANDIC
ul. Podwale Grodzkie 9
Gdańsk
Szkolenie rozpoczyna się za 32 dni
Rejestracja
ul. Podwale Grodzkie 9, Gdańsk