Mówisz sobie czasami, że z tym człowiekiem nie da się dogadać? A może masz za sobą doświadczenie zadowolenia z rozmowy z kimś i poczynionych wspólnie ustaleń do momentu, aż okazało się, że kompletnie minęliście się w zrozumieniu, a cel się oddalił? Takie sytuacje znamy z praktyki zawodowej, a to szkolenie powstało z myślą o wyeliminowaniu tych sytuacji z Twojego życia. W zamian dostajesz możliwość dokonania skoku w efektywnym, jasnym komunikowaniu się na gruncie zawodowym i prywatnym, w różnych sytuacjach. Trening, poprzez doświadczenia pokazuje także jak ludzie na siebie oddziałują i co na to wpływa. Dzięki temu osiągasz rezultaty!

 

Korzyści dla uczestników szkolenia:

JEŚLI JUŻ WIESZ, ŻE CHCESZ:

  • dokonać skoku w efektywnym, jasnym komunikowaniu się na gruncie zawodowym i prywatnym
  • wyeliminować nieskuteczne nawyki komunikacyjne
  • wpływać na zachowanie innych
  • budować swój wizerunek w oczach innych
  • dowiedzieć się od specjalisty co w Twoim komunikowaniu się jest „nie tak”
  • osiągać zamierzone rezultaty w porozumiewaniu się i to z różnymi ludźmi
  • rozwinąć wachlarz umiejętności wykorzystywania najskuteczniejszych narzędzi komunikowania się w różnych sytuacjach – współpracy w zespole, dogadywaniu się z osobami z innych działów, w sytuacjach problemowych i informacyjnych
  • dostać dużo feedbacku, wsparcia, wskazówek i humoru

to TRENING efektywnej komunikacji jest dla Ciebie.

 

Jeśli potrzebujesz więcej konkretów, to sprawdź poniżej.


To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

  • Twoi rozmówcy nie do końca Cię rozumieją lub Ty nie do końca rozumiesz rozmówców
  • Używasz zbyt wielu słów do przekazania tego co masz na myśli
  • Jeśli chcesz dawać i przyjmować informację zwrotną
  • Komunikowanie się z osobami z innych działów sprawia Ci trudności
  • Twoje komunikaty wprowadzają spore zamieszanie
  • Chcesz lepiej rozumieć innych i nawiązywać dobre relacje
  • Co możesz zrobić, aby budzić sympatię i zaufanie, dzięki komunikacji niewerbalnej
  • Chcesz wiedzieć jakie są twoje zasoby w zakresie komunikacji
  • Chcesz lepiej dogadywać się z tymi, których postrzegasz jako innych od siebie
  • Zdarza się, że Twoi rozmówcy obrażają się na Ciebie za to co mówisz i unikają współpracy z Tobą
  • Chcesz umieć naprawdę słyszeć
  • Odpowiadać na trudne pytania
  • Chcesz porozumiewać się z pewnością siebie i asertywnie


Przygotowany przez nas trening, to połączone w spójny system najbardziej efektywne techniki i odkrycia:

  • nurtów psychologii społecznej
  • psychologii eksperymentalnej
  • terapii poznawczo-behawioralnej
  • metod programowania lingwistycznego
  • technik coachingowych

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • symulacje
  • ćwiczenia grupowe i indywidualne
  • inscenizacje sytuacji zawodowych
  • gry
  • dyskusje problemowe
  • wykłady interaktywne
  • studium przypadku
  • gorące krzesło
  • analiza filmu
  • instruktaż

Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
    Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu.
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ SPOSOBEM NA BUDOWANIE REACJI

Po tym module będziesz świadomy znaczenia komunikacji dla budowania relacji z innymi. Będziesz potrafił rozpoznawać bariery, czyli zachowania komunikacyjne wzbudzające opór i tworzące klimat napięcia oraz je eliminować.

  • Wielopoziomowość w komunikowaniu się, czyli relacja i treść.
  • Eliminowanie barier w komunikacji i wykorzystywanie skutecznych metod.
  • W jaki sposób uproszczenia utrudniają porozumiewanie się i co można z tym zrobić?

MODUŁ II. BUDOWANIE PROFESJONALNEGO WIZERUNKU W OCZACH INNYCH – KOMUNIKACJA NIEWERBALNA

Po tej części będziesz umiał zarządzać swoim przekazem niewerbalnym, składającym się z wielu elementów. Doświadczysz siły ciała, będziesz czuć się i działać pewniej. Będzie to widać po Twoim ciele, po tym jak go używasz. Dzięki wskazówkom będziesz budować profesjonalny wizerunek zawodowy.

  • Co to jest wizerunek i co mówisz innym na swój temat – nawet nieświadomie
  • Rola wizerunku w życiu zawodowym
  • Budowanie autorytetu zawodowego w oparciu o własne zasoby
  • Elementy komunikacji niewerbalnej decydujące o wizerunku i ułatwiające budowanie relacji
  • Spójność różnego rodzaju komunikatów
  • Jak świadomie używać ciała i głosu do wzmocnienia przekazu

MODUŁ III. WYKORZYSTANIE KOMUNIKACJI WERBALNEJ

W tej części dowiesz się jak w praktyce zastosować strategie komunikacyjne, aby budować porozumienie a nie antagonizować. Jak porozumiewać się z osobami odmiennymi od ciebie. Nauczysz się wyrażać w precyzyjny sposób.

  • 6 kluczowych strategii komunikacyjnych istotnych z punktu widzenia budowania porozumienia i rozwiązywania problemów
  • Oceny vs fakty – co wpływa na przekłamania rzeczywistości i jak je eliminować?
  • Przekazywanie informacji i instrukcji, precyzja wypowiedzi
  • Jak wpływać na interpretację komunikatów przez osoby z którymi rozmawiasz? Odsłona intencji
  • Jak zapobiegać konfliktom i nieporozumieniom – język potrzeb. Interes czy stanowisko – psychologiczne mechanizmy osiągania celów
  • Nauczysz się jak rozmawiać z tymi, których postrzegasz jako ‘innych’ od siebie

MODUŁ IV. ZESTAW KOMUNIKACYJNYCH NARZĘDZI W SYTUACJI SŁUCHANIA I WSPÓŁPRACY

Po zakończeniu tego modułu będziesz miał w ręku zestaw narzędzi, które pozwolą ci efektywnie słuchać oraz pracować pytaniami. • Rola globalnego słuchania we współpracy, jak słuchać efektywnie.

  • 4 poziomy słuchania
  • Jak uzyskać pewność, że zostaliśmy dobrze zrozumiani – pętla informacji
  • Parafraza potrzeb, podstawowe oraz mniej znane funkcje parafrazy
  • Pytania jako narzędzie rozumienia, rozwiązywania problemów oraz budowania relacji
  • Podsumowywanie, odzwierciedlanie – pozostałe narzędzia słuchania

MODUŁ V. EMOCJE W KOMUNIKOWANIU SIĘ

W tym module skupimy się na poznawaniu, doświadczaniu kompetencji inteligencji emocjonalnej, dzięki czemu będziesz potrafił wykorzystać ją do budowania dobrych relacji.

  • Czym jest inteligencja emocjonalna?
  • Jak rozwijać inteligencję emocjonalną?
  • Lepsze rozumienie siebie oraz swojego wpływu na współpracowników
  • Przyczyna niezrozumienia emocji jako wynik mylenia emocji z myślami
  • Jak rozpoznawać i zmieniać stan emocjonalny innych

MODUŁ VI. DOBRA KOMUNIKACJA TO ASERTYWNA KOMUNIKACJA

Wyeksponujemy techniki asertywne, zdiagnozujesz własny poziom zachowań asertywnych, rozpoznasz, które ze zniekształceń poznawczych blokują twoją asertywność.

  • Wpływ poszczególnych zachowań na efektywność komunikacji.
  • Analiza transakcyjna w relacjach – stany ego jako źródła konfliktów. Dostajesz to o co zadbasz, a nie to czego oczekujesz.
  • Komunikat Ja jako baza zdrowej komunikacji.
  • Zniekształcenia poznawcze blokujące asertywność.
  • Praktykowanie asertywnego dialogu przy użyciu technik asertywnych.

MODUŁ VII. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ

Jak wdrażać nowo poznane techniki do codziennego życia? Jak najlepiej „skonsumować” wykonaną pracę po szkoleniu – tym zajmiemy się na koniec.

  • Koło zmiany czyli praktyczne narzędzie do wykorzystania w zaplanowaniu zmiany. Bez planu zmiana, bardzo rzadko się udaje!
Termin

2024-11-14 (2 dni)

I dzień: 10:00-17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel**** SCANDIC
ul. Podwale Grodzkie 9
Gdańsk

Cena

1580 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 32 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Komunikacja interpersonalna w biznesie - warsztaty
2024-11-14 - 2024-11-15
ul. Podwale Grodzkie 9, Gdańsk

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Podłącze 31, 30-218 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1580 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane