Czasami mówi si─Ö, ┼╝e awansuj─ůc pracownika na stanowisko mened┼╝erskie mo┼╝na go skrzywdzi─ç. Dlaczego? Poniewa┼╝ bez ┼╝adnego przygotowania, czasami z dnia nadzie┼ä, zaczynamy od takiej osoby wymaga─ç zupe┼énie nowych dla niej rzeczy. Do tej pory realizowa┼éa swoje cele ponadprzeci─Ötnie, a┼╝ tu nagle spadaj─ů wyniki, znika entuzjazm, brakuje inicjatywy i zaanga┼╝owania.

Jak temu zaradzi─ç? Osoby przygotowywane do awansu powinny sukcesywnie zdobywa─ç nowe kompetencje. Mened┼╝er, niezale┼╝nie od dzia┼éu w którym pracuje, powinien posiada─ç okre┼Ťlone predyspozycje. Ale osoby wi─ů┼╝─ůce swoj─ů przysz┼éo┼Ť─ç z marketingiem i sprzeda┼╝─ů musz─ů mie─ç dodatkowe umiej─Ötno┼Ťci. Dzi─Öki nim nie tylko szybciej zaadaptuj─ů si─Ö w nowej roli i b─Öd─ů czerpa─ç z nowej pozycji przyjemno┼Ť─ç, ale te┼╝ wnios─ů dodatkow─ů warto┼Ť─ç do organizacji.

Marketing i sprzeda┼╝ to kluczowe z punktu widzenia generowania przychodów dla firmy dzia┼éy. Dlatego tak wa┼╝ne jest przygotowanie kadry do prawid┼éowego wykonywania swoich obowi─ůzków.

Szkolenie przygotowane jest w formie warsztatów aktywizuj─ůcych uczestników kursu, dzi─Öki czemu b─Ödzie mo┼╝liwo┼Ť─ç zastosowania wiedzy w praktyce.

 

Korzy┼Ťci dla uczestników szkolenia:

Po szkoleniu uczestnicy b─Öd─ů:

  • znali 10 kluczowych kompetencji mened┼╝era marketingu i sprzeda┼╝y
  • przygotowani na awans na stanowisko mened┼╝era
  • stosowa─ç nowe umiej─Ötno┼Ťci w pracy, dzi─Öki czemu wzro┼Ťnie ich efektywno┼Ť─ç dzia┼éania
  • kreatywnie zg┼éasza─ç nowe pomys┼éy
  • motywowa─ç swoich podw┼éadnych
  • aktywnym cz┼éonkiem zespo┼éu 
  • pracowa─ç nie tylko zza biurka, ale zbiera─ç informacje z rynku
  • skutecznie komunikowa─ç si─Ö z innymi pracownikami
  • zna─ç obszary, które wymagaj─ů dalszego rozwoju 

 

Szkolenie polecamy dla

  • pracowników dzia┼éów marketingu i sprzeda┼╝y
  • wszystkich osób, które chc─ů pracowa─ç w marketingu albo sprzeda┼╝y
  • osób, które s─ů na programach mened┼╝erskich
  • osób, które dosta┼éy niedawno awans na stanowisko mened┼╝era
  • studentów kierunków ekonomicznych

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

W┼Ťród technik aktywizuj─ůcych uczestników pojawi─ů si─Ö m.in. 

  • dyskusje 
  • ─çwiczenia indywidualne i grupowe (m.in. jakim typem lidera jeste┼Ť, moja wizja zespo┼éu)
  • indywidualne testy zachowa┼ä (m.in. jak reagujesz na zmiany)
  • odgrywanie scenek/ról (m.in. super sprzedawca, udzielanie feedbacku
  • burze mózgów i inne wybrane metody pobudzenia kreatywno┼Ťci (m.in. prze┼éamywanie barier, szukanie nowej perspektywy)
  • warsztatowe ─çwiczenia (m.in. na poznanie technik negocjacyjnych, zachowa┼ä komunikatów asertywnych, efektywnej komunikacji)

Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 z┼é, za trzy: 400 z┼é (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: pi─ůta osoba gratis!
  • Rabat za wp┼éat─Ö do 4 tygodni przed dat─ů szkolenia: dodatkowe 100 z┼é od ca┼éo┼Ťci zamówienia

Wszystkie ceny s─ů podane w warto┼Ťciach netto, do których nale┼╝y doliczy─ç podatek VAT w wysoko┼Ťci 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i us┼éug VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w ca┼éo┼Ťci ze ┼Ťrodków publicznych s─ů zwolnione z VAT.

Rabaty nie ┼é─ůcz─ů si─Ö.


W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:

  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w ka┼╝dym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cen─Ö szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez ca┼éy czas pobytu - doradzamy, jak mi┼éo i efektywnie sp─Ödzi─ç czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, daj─ůce gwarancj─Ö prze─çwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjaj─ůce ┼éatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODU┼ü I. KREATYWNO┼Ü─ć

Kreatywny dzia┼é marketingu odszed┼é „do lamusa”, bo wszystko zlecane jest agencji zewn─Ötrznej? Praca operacyjna zabija inicjatyw─Ö i nowe pomys┼éy? Ci─ůg┼ée spotkania zabieraj─ů czas na kreacj─Ö? Rutyna nie pozwala szuka─ç nowych rozwi─ůza┼ä sprzeda┼╝owych?

W┼éa┼Ťnie. A przecie┼╝ w DNA pracowników marketingu i sprzeda┼╝y powinna by─ç kreatywno┼Ť─ç. W tym module wypróbujemy sprawdzone techniki kreatywno┼Ťci, aby odblokowa─ç to, co najwa┼╝niejsze. Czyli WEN─ś.

  1. Widmo pytania szefa „jakie┼Ť pomys┼éy?”
  2. O co tak naprawd─Ö chodzi w tej kreatywno┼Ťci…, czyli kreatywno┼Ť─ç w pracy i w ┼╝yciu
  3. „Kreatywno┼Ť─ç nale┼╝y trenowa─ç. Zupe┼énie jak bieganie po chleb. Dzie┼ä w dzie┼ä” - wprowadzenie do treningu kreatywno┼Ťci
  4. Cz─Ö┼Ť─ç warsztatowa: rozgrzewka twórcza i wybrane metody kreatywno┼Ťci ( m.in. prze┼éamywanie barier, nowa perspektywa, generowanie pomys┼éów za pomoc─ů skojarze┼ä)

 

MODU┼ü II. ORIENTACJA NA ZEWN─äTRZ ORGANIZACJI, czyli  2xK

Nie da si─Ö by─ç dobrym marketingowcem „zza biurka”. Nie ma takiej mo┼╝liwo┼Ťci, ┼╝eby zrozumie─ç w ten sposób swojego konsumenta i pozna─ç konkurencj─Ö. Podobnie w sprzeda┼╝y. Telefoniczny kontakt z swoim klientem nie wystarczy, ┼╝eby by─ç efektywnym sprzedawc─ů.
Ten modu┼é przypomni, ┼╝e KLIENT i KONKURENCJA nigdy nie ┼Ťpi─ů…

  1. KLIENT, czyli szef wszystkich szefów
  2. Gdzie szuka─ç informacji o kliencie i jak czyta─ç „mi─Ödzy wierszami”
  3. Konsument a shopper - czy zawsze jest to ta sama osoba?
  4. KONKURENCJA - przyjaciel czy wróg
  5. Strategie marketingowe a konkurencja
  6. Cz─Ö┼Ť─ç warsztatowa: generowanie insightów, przyk┼éady dzia┼éa┼ä marketingowych i sprzeda┼╝owych w zale┼╝no┼Ťci od pozycji konkurencji

 

MODU┼ü III.  WIZJA - STRATEGIA - INSPIRACJA

Oczywista oczywisto┼Ť─ç dla mened┼╝erów, ale czy na pewno? 

Ten modu┼é podpowie, w jaki sposób wytyczanie wizji i strategii wp┼éywa pozytywnie na biznes. Ale nie tylko. Tak┼╝e na ludzi, z którymi pracujemy. 

  1. Wizjoner i strateg - kluczowe kompetencje liderów
  2. Inspirowanie a wpływanie na ludzi - co robić, a czego unikać w biznesie
  3. Cz─Ö┼Ť─ç warsztatowa: tworzenie wizji „MÓJ dzia┼é”, inspirowanie - konkurs na „Moje wakacje ┼╝ycia”

 

MODU┼ü IV. KOMUNIKACJA

Dzia┼éy marketingu i sprzeda┼╝y s─ů dzia┼éami niezwykle „kontaktowymi”. I nie chodzi tutaj o porównanie do sportu, ┼╝e najcz─Ö┼Ťciej obrywaj─ů. Chocia┼╝ i w tym punkcie jest du┼╝o prawdy. Mam na my┼Ťli kwestie komunikowania si─Ö. 

W tym module skupimy si─Ö na odpowiedzi na pytanie, dlaczego umiej─Ötno┼Ť─ç komunikacji jest kluczowa dla marketingowców i sprzedawców.

  1. Zasady efektywnej komunikacji
  2. Jak komunikowa─ç si─Ö z ró┼╝nymi typami osobowo┼Ťci
  3. ─ćwiczenia warsztatowe: typy osobowo┼Ťci i sposoby komunikacji - scenki

 

MODU┼ü V. TEAM BUILDING, czyli umiej─Ötno┼Ť─ç pracy w zespole

Jednostki, nawet wybitne, w pojedynk─Ö osi─ůgaj─ů mniej, ni┼╝ osoby wspó┼épracuj─ůce w zespole. To wa┼╝ne, aby ka┼╝da osoba czu┼éa swój potencja┼é i ┼Ťwiadomie partycypowa┼éa w pracy swojego zespo┼éu.

W tym module skupimy si─Ö na pracy zespo┼éu i przyjrzymy si─Ö, co zrobi─ç, ┼╝eby by┼é to „zespó┼é wygrywaj─ůcy”.

  1. Poka┼╝ mi swój zespó┼é, a powiem Ci, czy osi─ůgniesz sukces…
  2. Ró┼╝ne role w zespole
  3. ─ćwiczenia warsztatowe: ─çwiczenie na efektywn─ů prac─Ö w zespole, metoda 6 kapeluszy Edwarda de Bono

 

MODU┼ü VI. NEGOCJACJE I SPRZEDA┼╗

Sprzeda┼╝ - sprzedaje. Ale marketing? Oczywi┼Ťcie, ┼╝e tak! Zaczynaj─ůc od zaprezentowania swoich pomys┼éów, czy to szefom, czy w┼éa┼Ťnie sprzedawcom! A negocjacje? S─ů zawsze i wsz─Ödzie. Od wysoko┼Ťci bud┼╝etu przyznanego na kolejny rok, po oczywi┼Ťcie spotkania z klientami zewn─Ötrznymi.
W tym module skupimy si─Ö na ─çwiczeniach zwi─ůzanych ze sprzeda┼╝─ů i negocjacjami. Jak poradz─ů sobie z tym marketingowcy, a jak zawodowi sprzedawcy?

  1. Wewn─Ötrzny i zewn─Ötrzny klient
  2. Aktywne słuchanie
  3. Odmienny punkt widzenia
  4. Sytuacja Win Win
  5. ─ćwiczenia warsztatowe: scenki sprzeda┼╝owe, negocjacje - ─çwiczenie w grupie

 

MODU┼ü VII. ASERTYWNO┼Ü─ć 

Asertywno┼Ť─ç w biznesie nie jest barkiem zaanga┼╝owania czy proaktywno┼Ťci. Czasami, ┼╝eby wykona─ç lepiej jedno zadanie, nale┼╝y odmówi─ç przyj─Öcie kolejnego zlecenia.
W tym module b─Ödziemy ─çwiczy─ç komunikaty asertywne.

  1. Asertywno┼Ť─ç w biznesie, czyli o co konkretnie chodzi
  2. Zasady asertywno┼Ťci
  3. Przykłady zachowań asertywnych
  4. ─ćwiczenia warsztatowe: w jakich sytuacjach w pracy osoby maj─ů problem z asertywno┼Ťci─ů, komunikaty asertywne ─çwiczenia w parach 

 

MODU┼ü VIII.  PRZYWÓDZTWO

M┼éodzi mened┼╝erowie cz─Östo maj─ů problem z t─ů kompetencj─ů. Szczególnie, je┼Ťli awans wewn─Ötrzny spowodowa┼é, ┼╝e wcze┼Ťniej koledzy z zespo┼éu zacz─Öli by─ç podw┼éadnymi.
W tym module omówimy kwestie zwi─ůzane z leadershipem

  1. Jakie kompetencje powinien mie─ç lider 
  2. Jakie cechy powinien posiada─ç lider
  3. Typy liderów
  4. ─ćwiczenia warsztatowe: „Prawda czy fa┼ész” - jak postrzegaj─ů mnie inni, jakim typem lidera jestem? - praca indywidualna

 

MODU┼ü IX. ZARZ─äDZANIE ZMIAN─ä

Nie ma nic bardziej pewnego, ni┼╝ zmiany w organizacji. Tylko otwarto┼Ť─ç na nowe wyzwania daje mened┼╝erowi mo┼╝liwo┼Ť─ç adaptacji i szybkiej reakcji na zmieniaj─ůce si─Ö potrzeby.
W tym module sprawdzimy, jak uczestnicy radz─ů sobie ze zmianami w ┼╝yciu i biznesie.

  1. Marketing i sprzeda┼╝ - przystosowanie si─Ö do ci─ůg┼éych zmian
  2. G┼éówne zasady zarz─ůdzania zmianami
  3. ─ćwiczenia warsztatowe: indywidualny test „Jak reaguj─Ö na zmiany”, Zmiany w biznesie – scenki rodzajowe

 

MODU┼ü X. DBANIE O ROZWÓJ SWÓJ I SWOICH PRACOWNIKÓW

Zmiany wymuszaj─ů konieczno┼Ť─ç rozwijania siebie oraz zach─Öcania do tego osób wspó┼épracuj─ůcych. Umiej─Ötno┼Ť─ç dawania informacji zwrotnej nie tylko pozwala skorygowa─ç drobne b┼é─Ödy biznesowe, ale i pomaga w samorozwoju.

  1. Nie zosta┼ä w tyle, kiedy ┼Ťwiat idzie do przodu
  2. Par─Ö s┼éów o motywowaniu siebie i innych
  3. Informacja zwrotna jako narz─Ödzie rozwoju pracowników
  4. ─ćwiczenia warsztatowe: jak motywowa─ç zespó┼é - ─çwiczenie w parach, udzielanie feedbacku zwrotnego - ─çwiczenie w parach
Termin

2020-04-27 (2 dni)

I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Krak├│w

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 25 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Kompetencje mened┼╝era marketingu i sprzeda┼╝y
2020-04-27 - 2020-04-28
ul. Straszewskiego 17, Krak├│w

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Pod┼é─ůcze 31, 30-218 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poni┼╝ej jest formularz do wype┼énienia - z w┼éasnymi danymi - jako Polecaj─ůcego oraz z danymi osoby / firmy, której chc─ů Pa┼ästwo to konkretne szkolenie poleci─ç. Je┼╝eli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze si─Ö na nie i zap┼éaci, Pa┼ästwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysoko┼Ťci 20% ceny wyj┼Ťciowej. Osoba / firma, której polecili┼Ťcie nasze szkolenie ju┼╝ od razu otrzymuje od nas rabat w wysoko┼Ťci 20% ceny wyj┼Ťciowej.

Rabaty si─Ö nie sumuj─ů.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane