W dzisiejszym, szybko zmieniającym się świecie konieczne jest postawienie na kreatywność, innowacje i wsłuchiwanie się w potrzeby klientów. Podczas szkolenia prowadzonego w formie warsztatu uczestnicy zapoznają się z podejściem Design Thinking, poznają jego pięć etapów: empatyzację, definiowanie problemu, generowanie pomysłów, budowanie prototypów oraz testowanie. Uczestnicy będą mieli możliwość przećwiczenia tego podejścia na wybranym przez siebie przykładzie wyzwania biznesowego, takiego jak ulepszenie usługi/produktu, wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności czy zaproponowanie nowego rozwiązania. Uczestnicy mogą pracować na hipotetycznym studium przypadku lub rozwiązaniu firmy. Szkolenie zaplanowane jest na 8 godzin, w tym 2 przerwy kawowe (15 min) i przerwę lunchową (1 godzina), przed rozpoczęciem każdej części uczestnicy wezmą udział w krótkim, tematycznym icebreakerze. Podczas warsztatu zostaną wykorzystane karty “Withflow cards - workshops”.
Cele szkolenia:
- Zrozumienie podejścia Design Thinking: Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat 5 etapów Design Thinking i ich zastosowania w rozwiązywaniu wyzwań biznesowych.
- Praktyczne zastosowanie metod: Uczestnicy nauczą się, jak praktycznie wykorzystać narzędzia i techniki Design Thinking na przykładzie realnych wyzwań biznesowych.
- Rozwój kreatywności i innowacyjności: Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności kreatywnego myślenia i generowania innowacyjnych rozwiązań.
Korzyści dla Uczestników:
- Zwiększenie efektywności rozwiązywania problemów: Uczestnicy nauczą się skutecznie identyfikować i definiować problemy oraz generować i testować innowacyjne rozwiązania.
- Lepsze zrozumienie potrzeb klientów: Dzięki empatyzacji uczestnicy będą lepiej rozumieć potrzeby i oczekiwania swoich klientów.
- Wzrost zaangażowania zespołu: Praca w grupach i wspólne tworzenie rozwiązań zwiększy zaangażowanie i współpracę w zespole.
- Praktyczne doświadczenie: Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności, które będą mogli od razu zastosować w swojej pracy.
- Rozwój umiejętności kreatywnego myślenia: Szkolenie pomoże uczestnikom rozwijać umiejętności kreatywnego myślenia i innowacyjnego podejścia do problemów.
- Zwiększenie konkurencyjności firmy: Wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań może przyczynić się do zwiększenia konkurencyjności firmy na rynku.
Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie jest skierowane do firm, które chcą rozwijać swoje zespoły w zakresie kreatywnego myślenia i innowacyjnego rozwiązywania problemów. Szkolenie jest odpowiednie dla organizacji, które chcą wdrażać oryginalne i innowacyjne rozwiązania oparte na głęboko rozpoznanych potrzebach użytkowników, zamiast kopiować i powielać istniejące rozwiązania. Idealnymi uczestnikami są menedżerowie, liderzy zespołów oraz specjaliści odpowiedzialni za rozwój produktów i usług. W warsztatach mogą również uczestniczyć inżynierowie, technolodzy, specjaliści od marketingu, projektanci, aby zapewnić różnorodne perspektywy i podejścia do rozwiązywania problemów.
Metody pracy, które stosujemy podczas szkolenia:
- Icebreakery pobudzające kreatywność: ćwiczenia, które pomagają uczestnikom otworzyć się na siebie nawzajem i nowe pomysły.
- Mini wykład trenerki: krótkie prezentacje wprowadzające w tematykę Design Thinking.
- Praca w grupach z wykorzystaniem technik kreatywnych: zespołowe sesje, podczas których uczestnicy stosują wybrane metody.
- Dyskusja facylitowana: moderowane rozmowy, które pomagają w wymianie doświadczeń i poglądów.
- Studia przypadku: analiza przykładów dostosowanych do profilu firmy lub praca nad jej własnymi wyzwaniami biznesowymi.
Zależy Ci na ciągłym doskonaleniu siebie poprzez zdobywanie i rozwijanie nowych umiejętności zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym?
Poznaj jeszcze inne SZKOLENIA OTWARTE Z KATEGORII UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE ►
Dodatek do szkolenia!
Podaruj sobie i swoim pracownikom narzędzie do rozwoju osobistego. WDZIĘCZNOPIS
Wdzięcznopis to zachęta do odważnego stawiania czoła wyzwaniom, do dbania o jakość swoich myśli. To świetny sposób na redukcję negatywnych skutków chorób cywilizacyjnych takich jak depresja, stres, nerwice. Niesamowicie skuteczna metoda do zmiany życia na lepsze - potwierdzona naukowo.
Jak to działa?
- Kiedy wyrażamy wdzięczność, nasz mózg uwalnia dopaminę i serotoninę – dwa kluczowe neuroprzekaźniki odpowiedzialne za dobry nastrój.
- To one sprawiają, że ,,czujemy się dobrze’’, jesteśmy motywowani i zadowoleni z siebie.
- Im częściej praktykujemy wdzięczność, tym bardziej zmieniamy strukturę chemiczną naszego mózgu i dosłownie programujemy nasz umysł na szczęście.
Cena: 69,99 PLN netto za sztukę
W zestawie: dziennik + planer z wyzwaniem „66 dni praktyki wdzięczności”
Prowadząc Wdzięcznopis uczymy się patrzeć na życie w inny, lepszy sposób.
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 100 zł, za trzy: 200 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 300 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 50 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
MODUŁ I. O DESIGN THINKING
- Przedstawienie podejścia Design Thinking
- Przedstawienie podziału na fazy: odkrywania (discovery) i projektowania (design)
- Przedstawienie podziału na etapy: empatyzacja, definiowanie problemu, generowanie pomysłów, budowanie prototypów i testowanie.
MODUŁ II. EMPATYZACJA
- Praca w grupie z wykorzystaniem wybranych metod: mapa interesariuszy, profil persony, mapa empatii
MODUŁ III. DEFINIOWANE PROBLEMU
- Definiowanie problemu poprzez stworzenie stwierdzenia problemowego (“How might we...”), możliwe wykorzystanie metody 5 dlaczego oraz kanwy wartości dodanej.
MODUŁ IV. GENEROWANIE POMYSŁÓW
- Praca w grupie z wykorzystaniem wybranych metod: anty problem, szalona 8, SCAMPER, rozmowa stolikowa, 6 myślowych kapeluszy, 6-3-5, 1-2-4-wszyscy.
- Wybór rozwiązań do kolejnej fazy z wykorzystaniem wybranych metod: diagram pokrewieństwa, głosowanie przez kropki, mapa priorytetów, ograniczone zasoby, przyjęcie-kolacje, matryca teraz, super, jak.
MODUŁ V. BUDOWANIE PROTOTYPÓW
- Stworzenie prototypu rozwiązania z wykorzystaniem wybranych metod: prototypowanie 3d, studio projektów, scenariusz użytkownika, historyjka, mapa podróży klienta.
MODUŁ VI. TESTOWANIE
- Omówienie sposobów testowania rozwiązania, dokumentowania i aplikowania informacji zwrotnej od klienta.
- Ustalenie kolejnych kroków dla wypracowanego rozwiązania oraz określenie wskaźników sukcesu.
MODUŁ VII. PODSUMOWANIE
- Podsumowanie szkolenia i zebranie informacji zwrotnej od uczestników z wykorzystaniem wybranych metod: 3 słowa refleksji, siatka informacji zwrotnej.
2025-08-22
I dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Hotel**** SCANDIC
ul. Podwale Grodzkie 9
Gdańsk
Szkolenie rozpoczyna się za 91 dni
Rejestracja
ul. Podwale Grodzkie 9, Gdańsk