Szkolenie jest kumulacją wiedzy historycznej o tym jak zmieniało się przywództwo na przestrzeni dzieją, o tym z jakich atrybutów władzy korzystali liderzy, a także o przywództwie przyszłości i menedżerach jutra w dobie permanentnego kryzysu przywództwa i organizacji funkcjonujących często bez powiązań formalnych.
Szkolenie polecamy dla
Szkolenie jest dedykowane menedżerom lub przyszłym menedżerom, którzy chcą prowadzić efektywny zespół, w oparciu o najnowsze trendy w zarządzaniu zespołem.
Korzyści dla Uczestników szkolenia
Czego się dowiesz na szkoleniu:
- Jak zmieniało się przywózdtwo na przestrzeni dziejów,
- Jak zmieniali się liderzy,
- Jak zmieniały się atrybuty władzy,
- Jaki organizacje mają szansę przetrwać,
- Jak zmiany w otoczeniu Twojego biznesu determinują zmiany w Twojej organizacji, Zespole, w Tobie,
- Jak ważna jest samoświadomość menedżera na drodze do zmiany i podnoszenia efektywności podejmowanych działań,
- Jakie są różnice w percepcji, spostrzeganiu Ciebie przez Twój Zespół i Ciebie samego,
- Jak emocje determinują Twoje postępowanie i jak masz wpływ, aby nie miały charakteru destrukcyjnego,
- Jak i co będzie wspierało podnoszenie poziomu Twojej efektywności,
- Jak Tworzą się Zespoły,
- Jak motywować swoich pracowników z uwzględnieniem różnic osobowościowych,
- Jak stosowanie się do zasad skutecznej komunikacji przełożą się na podniesienie poziomu zaangażowania.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:
- Krótkie prezentacje wykładowe
- Ćwiczenia w parach i grupach
- Praca indywidualna
- Dyskusja kierowana
- Ćwiczenia indywidualne
- Analizy przypadków
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. HISTORIA MAGISTRA VITAE EST. CZEGO MOŻEMY NAUCZYĆ SIĘ Z HISTORII?
- Atrybuty przywództwa na przestrzeni dziejów
- Od przedczerwieni do turkusowych organizacji przyszłości
- Zmieniające się potrzeby i motywy członków społeczności, Zespołów a atrybuty władzy leaderów na przestrzeni dziejów
MODUŁ II. CZYNNIKI DETERMINUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZMIAN W ORGANIZACJACH.
Cokolwiek sprawiło, że znajdujesz się w obecnym miejscu, nie wystarczy, abyś się w nim utrzymał.
- Przyczyny zmian oraz ich kierunek w otoczeniu organizacji
- Zmiany podejmowane w organizacji – Konieczne zmiany w Twoim Zespole
- Psychologiczne aspekty przechodzenia przez zmianę
- Typy zachowań przy przechodzeniu przez zmianę
MODUŁ III. CHARAKTERYSTYKA FIRM PRZYSZŁOŚCI WG JIM COLLINSA
- Przywództwo
- Najpierw kto, potem co
- Konfrontacja z wrogą rzeczywistością
- Kultura dyscypliny
- Technologiczne doładowanie
MODUŁ IV. SAMOŚWIADOMOŚĆ MENEDŻERA JEST LEPSZA NIŻ STUDIA MBA
- Wizja efektu, wizja celu. Koncentracja na rezultatach
- Odwaga i skłonność do ryzyka
- Poziom proaktywności, ofensywa
- Równowaga między wizją a działaniem
- Architekt czy budowniczy
- Style myślenia. Myślenie od czegoś, myślenie ku czemuś
- Otwartość na zmianę
MODUŁ V. BLIND SPOTS
Różnice w percepcji Menedżera a członków jego Zespołu. To co myślisz o sobie, nie jest tym kim jesteś dla swojego Zespołu.
- Zosia samosia
- Twardziel
- Mądrala
- Dyplomata
- Ofiara
- Nonszalancki
- Intrygant
- Cyborg
- Konformista
- Minimalista
MODUŁ VI. ZARZĄDZANIE SOBĄ
- Sytuacje charakterystyczne dla mnie
- Wgląd w siebie
- Charakterystyka emocji
- Mechanizmy podejmowania decyzji
- Efektywność osobista
- Planowanie i organizacja
MODUŁ VII. TWÓJ ZESPÓŁ, TWOI LUDZIE
- Właściwi ludzie na właściwych stanowiskach
- Typy osobowości członków Zespołu / motywowanie
- Role w Zespole
- Cechy sprawnego Zespoły
- Dysfunkcje Zespołu
- Typy zachowań w Zespole
MODUŁ VIII. ZASADY SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI I ARGUMENTACJI
- Różnice w stylach komunikacji
- Bariery w komunikacji
- Inicjatywa w komunikacji
- Narzędzia ułatwiające komunikację
- Schemat oddziaływań perswazyjnych - Sformułowania wzmacniające i osłabiając
MODUŁ IX. MĄDRE ROZMOWY Z PRACOWNIKIEM
- ...rozstajemy się
- Kontrakt
- Zasady udzielania informacji zwrotnej
- Rozmowa rozwojowa, inspirująca
- Konstruktywna krytyka
MODUŁ X. ACTION PLAN
- Co mogę zacząć robić, czego nie robiłem do tej pory
- Co mogę przestać robić, bo robiłem to niepotrzebnie
- Czego mogę robić więcej
- Czego mogę robić mniej
- Co mogę robić inaczej
2023-07-27 (2 dni)
I dzień: 10:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Centrum szkoleniowa WSPÓLNA
ul. Wspólna 56
Warszawa
Szkolenie rozpoczyna się za 59 dni
Rejestracja
ul. Wspólna 56, Warszawa