Trening Menedżerski jest syntezą kluczowych z punktu widzenia efektywności menedżerskiej umiejętności, takich jak: rozumienia i zgodnego ze sobą kreowania swojej roli lidera we współczesnym biznesie, skutecznego motywowania pracowników, kreowania zaangażowania i odpowiedzialności pracowników i umiejętności korzystania z zasad delegowania.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Szukamy odpowiedzi na najbardziej nurtujące uczestników pytania: „Jak radzić sobie z pracownikami, którzy odczuwają zbyt dużą presję, nie radzą sobie z realizacją celów postrzegając je jako nierealne lub działają wyłącznie na minimum własnych możliwości?”
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.
Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów), do specjalistów, a przede wszystkim do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.
1. WSPÓŁCZESNE PRZYWÓDZTWO.
- Rola menedżera we współczesnym świecie biznesu.
- Budowanie relacji i współodpowiedzialności.
- Jak pracować nad zaangażowaniem ludzi czyli zarządzanie przez zangażowanie.
- Efekt Pigmaliona – implikacje dla pracy menedżera.
- Co masz do dyspozycji? Narzędzia psychologiczne menedżera.
2. MOTYWOWANIE CZYLI CO NAPRAWDĘ DZIAŁA MOTYWUJĄCO.
- Zrozumienie ludzkiej natury podstawą motywacji.
- Spójrz na motywowanie jako proces.
- Istota różnych typów potrzeb, ich współzależność i wskazania do pracy.
- Odkrycia Mclellanda, czyli motyw władzy, osiągnięć i przynależności – jak je rozpoznać i wykorzystać.
- Indywidualna motywacja pracownika – umiejętność rozpoznania wiodącej potrzeby pracownika.
- Teoria ERG Alderfera czyli co nam pozostało z teorii Maslowa.
3. DELEGOWANIE, EGZEKWOWNIE I KONTROLA DZIAŁAŃ.
- Narzędzia delegowania i ich zastosowanie.
- Delegowanie a kompetencje pracownika.
- Poziomy delegowania.
- Monitoring i kontrola realizacji celów.
4. WERYFIKACJA PRACY I ROZWOJOWA INFORMACJA ZWROTNA.
- Jak tworzyć pozytywne sprzężenie zwrotne?
- Wina i kara vs odpowiedzialnośc i zaangażowanie.
- Informacja zwrotna pozytywna lub bezstronna.
- Praktyka udzielania informacji zwrotnej - język i emocje podczas udzielania informacji.
5. ODPOWIEDZIALNE ROZMOWY TRANSFORMUJĄCE.
- Niezbędne warunki do budowania współpracy w zespole.
- Stanowiska i interesy z perspektywy: organizacji, menedżera i zespołu .
- Ustalanie reguł i ich przekazywanie i ich egzekwowanie.
- Oznajmianie trudnych decyzji.
- Budowanie zaplecza dla realizacji niepopularnych decyzji.
- Techniki rozmów menedżerskich – twardych i miękkich.
6. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ.
- Budowanie indywidualnych programów zastosowania wiedzy z treningu.
2019-08-08
(2 dni)
(Termin gwarantowany)
Hotel***Amber
ul. Powstańców Warszawskich 45
Gdańsk
Szkolenie rozpoczyna się za 1721 dni