Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z zarządzaniem zespołem pracowników w sytuacjach zawodowych.
Trening Menedżerski jest syntezą kluczowych z punktu widzenia efektywności menedżerskiej umiejętności, takich jak: rozumienia i zgodnego ze sobą kreowania swojej roli lidera we współczesnym biznesie, skutecznego motywowania pracowników, kreowania zaangażowania i odpowiedzialności pracowników i umiejętności korzystania z zasad delegowania.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Szukamy odpowiedzi na najbardziej nurtujące uczestników pytania: „Jak radzić sobie z pracownikami, którzy odczuwają zbyt dużą presję, nie radzą sobie z realizacją celów postrzegając je jako nierealne lub działają wyłącznie na minimum własnych możliwości?”
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.
Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów), do specjalistów, a przede wszystkim do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.
-
WSPÓŁCZESNE PRZYWÓDZTWO
-
Rola menedżera we współczesnym świecie biznesu
-
Budowanie relacji i współodpowiedzialności
-
Jak pracować nad zaangażowaniem ludzi czyli zarządzanie przez zangażowanie
-
Efekt Pigmaliona – implikacje dla pracy menedżera
-
Co masz do dyspozycji? Narzędzia psychologiczne menedżera
-
MOTYWOWANIE CZYLI CO NAPRAWDĘ DZIAŁA MOTYWUJĄCO
-
Zrozumienie ludzkiej natury podstawą motywacji
-
Spójrz na motywowanie jako proces
-
Istota różnych typów potrzeb, ich współzależność i wskazania do pracy
-
Odkrycia Mclellanda, czyli motyw władzy, osiągnięć i przynależności – jak je rozpoznać i wykorzystać
-
Indywidualna motywacja pracownika – umiejętność rozpoznania wiodącej potrzeby pracownika
-
Teoria ERG Alderfera czyli co nam pozostało z teorii Maslowa
-
DELEGOWANIE, EGZEKWOWNIE I KONTROLA DZIAŁAŃ
-
Narzędzia delegowania i ich zastosowanie
-
Delegowanie a kompetencje pracownika
-
Poziomy delegowania
-
Monitoring i kontrola realizacji celów
-
WERYFIKACJA PRACY I ROZWOJOWA INFORMACJA ZWROTNA
-
Jak tworzyć pozytywne sprzężenie zwrotne
-
Wina i kara vs odpowiedzialnośc i zaangażowanie
-
Informacja zwrotna pozytywna lub bezstronna
-
Praktyka udzielania informacji zwrotnej - język i emocje podczas udzielania informacji
-
ODPOWIEDZIALNE ROZMOWY TRANSFORMUJĄCE
-
Niezbędne warunki do budowania współpracy w zespole
-
Stanowiska i interesy z perspektywy: organizacji, menedżera i zespołu
-
Ustalanie reguł i ich przekazywanie i ich egzekwowanie
-
Oznajmianie trudnych decyzji
-
Budowanie zaplecza dla realizacji niepopularnych decyzji
-
Techniki rozmów menedżerskich – twardych i miękkich
6. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ
-
Budowanie indywidualnych programów zastosowania wiedzy z treningu.
2018-11-14
(2 dni)
(Termin gwarantowany)
Hotel***Beethoven
ul. Ludwika Beethovena 7
Gdańsk
Szkolenie rozpoczyna się za 1988 dni