Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z zarządzaniem zespołem pracowników w sytuacjach zawodowych.

Trening Menedżerski jest syntezą kluczowych z punktu widzenia efektywności menedżerskiej umiejętności, takich jak: rozumienia i zgodnego ze sobą kreowania swojej roli lidera we współczesnym biznesie, skutecznego motywowania pracowników, kreowania zaangażowania i odpowiedzialności pracowników i umiejętności korzystania z zasad delegowania.

Korzyści dla uczestników szkolenia:
Szukamy odpowiedzi na najbardziej nurtujące uczestników pytania: „Jak radzić sobie z pracownikami, którzy odczuwają zbyt dużą presję, nie radzą sobie z realizacją celów postrzegając je jako nierealne lub działają wyłącznie na minimum własnych możliwości?”


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.


Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów), do specjalistów, a przede wszystkim do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.

 

  1. WSPÓŁCZESNE PRZYWÓDZTWO

  • Rola menedżera we współczesnym świecie biznesu

  • Budowanie relacji i współodpowiedzialności

  • Jak pracować nad zaangażowaniem ludzi czyli zarządzanie przez zangażowanie

  • Efekt Pigmaliona – implikacje dla pracy menedżera

  • Co masz do dyspozycji? Narzędzia psychologiczne menedżera

  1. MOTYWOWANIE CZYLI CO NAPRAWDĘ DZIAŁA MOTYWUJĄCO

  • Zrozumienie ludzkiej natury podstawą motywacji

  • Spójrz na motywowanie jako proces

  • Istota różnych typów potrzeb, ich współzależność i wskazania do pracy

  • Odkrycia Mclellanda, czyli motyw władzy, osiągnięć i przynależności – jak je rozpoznać i wykorzystać

  • Indywidualna motywacja pracownika – umiejętność rozpoznania wiodącej potrzeby pracownika

  • Teoria ERG Alderfera czyli co nam pozostało z teorii Maslowa

  1. DELEGOWANIE, EGZEKWOWNIE I KONTROLA DZIAŁAŃ

  • Narzędzia delegowania i ich zastosowanie

  • Delegowanie a kompetencje pracownika

  • Poziomy delegowania

  • Monitoring i kontrola realizacji celów

  1. WERYFIKACJA PRACY I ROZWOJOWA INFORMACJA ZWROTNA

  • Jak tworzyć pozytywne sprzężenie zwrotne

  • Wina i kara vs odpowiedzialnośc i zaangażowanie

  • Informacja zwrotna pozytywna lub bezstronna

  • Praktyka udzielania informacji zwrotnej - język i emocje podczas udzielania informacji

  1. ODPOWIEDZIALNE ROZMOWY TRANSFORMUJĄCE

  • Niezbędne warunki do budowania współpracy w zespole

  • Stanowiska i interesy z perspektywy: organizacji, menedżera i zespołu

  • Ustalanie reguł i ich przekazywanie i ich egzekwowanie

  • Oznajmianie trudnych decyzji

  • Budowanie zaplecza dla realizacji niepopularnych decyzji

  • Techniki rozmów menedżerskich – twardych i miękkich

       6.    INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ

  • Budowanie indywidualnych programów zastosowania wiedzy z treningu.

Termin

2018-11-14 (2 dni)
(Termin gwarantowany)

Miejsce

Hotel***Beethoven
ul. Ludwika Beethovena 7
Gdańsk

Cena

1480.00 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1952 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480.00 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane