Korzyści dla Uczetników szkolenia:
Uczestnicy zapoznają się z zasadami procesu tworzenia prawa wewnętrznego, przybliżone zostana zagadnienia związane z organizacją obiegu korespondencji, czynności kancelaryjnych, trybu przekazywania dokumentacji akt spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego lub składnicy akt.
Szkolenie polecamy dla:
Kierownicy i każdy pracownik rejestrujący pisma i zakładający sprawy.
Metody, które zastosujemy podczas szkolenia:
- Wykład
- Prezentacja multimedialna
- Ćwiczenia warsztatowe
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 100 zł, za trzy: 200 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 300 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 50 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. PROPONOWANE ZMIANY PRZEPISÓW W INSTRUKCJI KANCELARYJNEJ W DOBIE E-ADMINISTRACJI
MODUŁ II. PRZEJŚCIE PODMIOTU Z SYSTEMU TRADYCYJNEGO DO EZD
MODUŁ III. UMIEJĘTNOŚĆ POSTĘPOWANIA Z DOKUMENTEM PAPIEROWYM I ELEKTRONICZNYM
MODUŁ IV. WŁAŚCIWE STOSOWANIE INSTRUKCJI KANCELARYJNEJ, ARCHIWALNEJ, JRWA I PROCEDUR WEWNĘTRZNYCH- PRZEPISÓW POTRZEBNYCH DO ZARZĄDZANIA DOKUMENTCJĄ
MODUŁ V. OD KIEDY BĘDZIE OBOWIĄZYWAŁ USTAWOWY OBOWIĄZEK STOSOWANIA EZD W PODMIOTACH REALIZUJĄCYCH ZADANIA PUBLICZNE?
MODUŁ VI. JAK PRZEJŚĆ Z SYSTEMU TRADYCYJNEGO DO EZD?
MODUŁ VII. POSTĘPOWANIE Z PRZESYŁKAMI WPŁYWAJĄCYMI DO URZĘDU W POSTACI ELEKTRONICZNEJ (PRZESYŁKI WPŁYWAJĄCE DO URZĘDU NA INFORMATYCZNYM NOŚNIKU DANYCH, DROGĄ POCZTY ELEKTRONICZNEJ, E-PUAP)
MODUŁ VIII. ZASADY INSTRUKCJI KANCELARYJNEJ- JAK NAPISAĆ WŁAŚCIWĄ WŁASNĄ INSTRUKCJĘ KANCELARYJNĄ?
MODUŁ IX. JAK SPORZĄDZIĆ I JAK ROZSZERZYĆ JRWA?
MODUŁ X. KOORDYNATOR CZYNNOŚCI KANCELARYJNYCH- BIEŻĄCY NADZÓR NAD WYKONYWANIEM CZYNNOŚCI KANCELARYJNEJ
MODUŁ XI. CZYNNOŚCI KANCELARYJNE
- Rejestracja pisma
- Rejestracja e-maila
- Rozdział przesyłek przez kancelarię
- Dekretacja przesyłek
- Dekretacja Zastępcza
- Zakładanie spraw
- Sporządzanie projektu pisma
- Wysyłka pisma
- Archiwizacja akt spraw zakończonych na stanowisku pracy
MODUŁ XII. ZADANIA GŁÓWNYCH PUNKTÓW ZATRZYMANIA PISMA
- Zadania pracowników merytorycznych (prowadzących sprawy)
- Zadania kierowników komórek organizacyjnych
MODUŁ XIII. WSPÓŁDZIAŁANIE MIĘDZY KOMÓRKAMI WŁASNEGO PODMIOTU – ROZPOWSZECHNIANIE I UDOSTĘPNIANIE PISM
MODUŁ XIV. WARSZTATY Z INSTRUKCJI KANCELARYJNEJ
2023-06-26
I dzień: 09:00 - 15:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Centrum Szkoleniowe WSPÓLNA
ul. Wspólna 56
Warszawa
Szkolenie rozpoczyna się za 28 dni
Rejestracja
ul. Wspólna 56, Warszawa