Cel szkolenia:

Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji sprzedażowych przy założeniu długofalowej współpracy z Klientem.
 

Korzyści dla uczestników szkolenia:

W efekcie szkolenia poznasz:

  1. Narzędzia służące rozpoznawaniu osobowości Twoich Klientów i konkretne wskazówki jak postępować z poszczególnymi Klientami żeby kupili dużo i drogo od Ciebie i po jakimiś czasie żeby wrócili po więcej

  2. Informacje pod kątem mocnych stron Twojej osobowości jako negocjatora i sprzedawcy oraz obszarów do rozwoju

  3. Formularze wg których będziesz mógł się przygotować do swoich negocjacji

  4. Metody wywierania wpływu negocjacyjnego w trakcie spotkania z Klientem

  5. Konkretne sposoby reagowania na różne trudne sytuacje i zachowania Twoich Klientów

 

Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie polecamy dla osób negocjujących warunki sprzedaży (Handlowców, Specjalistów, KAM, Kierowników, Menadżerów)

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Zajęcia odbywają się w formie warsztatu, w którym uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę w danej dziedzinie oraz umiejętności praktyczne potrzebne do zastosowania w Ich codziennej pracy. Pracuję metodami, które dają możliwość opanowania nowych umiejętności, zachowań i nawyków w skuteczny sposób, w atmosferze akceptacji i wyzwalającej zarazem ciekawość. Wykorzystuję doświadczenie i umiejętności uczestników wynikające z Ich obecnej i wcześniejszej pracy zawodowej.

Podczas pracy warsztatowej pracuję na przykładach uwzględniających aktualne realia uczestników szkolenia.

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić: wprowadzenia i podsumowania; moderowane dyskusje; ćwiczenia pojedyncze i w grupach; studia przypadków; dzielenie się najlepszymi praktykami i 3 gry szkoleniowo-negocjacyjne.


Informacje o rabatach i promocjach:

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: piąta osoba gratis!
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego we Wrocławiu gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Czas trwania szkolenia

Standardowo szkolenia otwarte realizujemy w godzinach:

  • szkolenia 1-dniowe (8 godzin):
    10.00-18.00
  • szkolenia 2-dniowe (16 godzin): 
    I dzień: 10.00-18.00
    II dzień: 09.00-17.00

W przypadku niektórych szkoleń otwartych czas ich trwania jest krótszy od podanego. W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do kontaktu z Opiekunem szkolenia.


Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►

 


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. DOSTAŁEM INFORMACJE JAK BĘDZIEMY PRACOWAĆ I CZEGO BĘDZIE DOTYCZYĆ SZKOLENIE

  1. Cele i program szkolenia
  2. Forma prowadzenia i zasady współpracy na szkoleniu
  3. Oczekiwania uczestników związane ze szkoleniem

 

MODUŁ II. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO NEGOCJATORA SPRZEDAWCY

  1. Osobowościowy test autoanalizy
  2. ,,Wynegocjuj ze mną’’ - gra szkoleniowa
  3. Indywidualna informacja zwrotna
    • Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
    • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

 

MODUŁ III. ŚWIADOMIE WYWIERAM WPŁYW NEGOCJACYJNY W PROCESIE SPRZEDAŻY W OPARCIU O ZNAJOMOŚĆ OSOBOWOŚCI STRON

  1. Narzędziowa osobowość człowieka
  2. Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość rozmówcy?
    • Podczas kontaktu bezpośredniego
    • Podczas rozmowy telefonicznej
  3. Narzędzia wywierania wpływu negocjacyjnego na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
    • budowania efektywnej relacji negocjacyjno-sprzedażowej
    • informowanie
    • przekonywanie
    • argumentowanie
    • zapobieganie konfliktom
    • wywierania relacyjnego wpływu negocjacyjnego

 

MODUŁ IV. MOWA CIAŁA MOIM SPRZYMIERZEŃCEM

  1. Niewerbalne wywieranie wypływu negocjacyjnego
  2. Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony

 

MODUŁ V. WIEM JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO NEGOCJOWANIA KONTRAKTÓW SPRZEDAŻOWYCH

  1. Identyfikacja informacji, których potrzebujemy
  2. Efektywne planowanie negocjacji
  3. Potrzeby własne i drugiej strony

 

MODUŁ VI. UMIEM OKREŚLIĆ ZMIENNE NEGOCJACYJNE

  1. Określanie zmiennych negocjacyjnych
  2. Priorytet zmiennych dla obu stron
  3. Wartości zmiennych negocjacyjnych

 

MODUŁ VII. ROZRÓŻNIAM STANOWISKA I INTERESY STRON

  1. Cele i stanowiska oraz potrzeby i interesy
  2. Odkrywanie interesów partnera
  3. Negocjacje jako sposób zaspakajania potrzeb a nie deklaracji w stanowisku

 

MODUŁ VIII. DĄŻĘ DO KORZYSTNYCH REZULTATÓW DLA OBU STRON

  1. Efekt ,,wygrany - wygrany’’ jako jedna z możliwości
  2. Nasza reakcja na gry handlowo - negocjacyjne / blefy drugiej strony
  3. Zamykanie negocjacji i procesu sprzedaży

 

MODUŁ IX. WIEM JAK POSTĘPOWAĆ W TRUDNYCH SYTUACJACH

  1. Przełamywanie impasu w negocjacjach
  2. Metody rozmowy ze zdenerwowaną czy agresywną osobą
  3. Przeciwstawianie się próbom manipulacji

 

MODUŁ X. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  2. Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
  3. Zadanie wdrożeniowe
  4. Ewaluacja szkolenia.
Termin

2020-05-07 - 2020-05-08

Miejsce

Hotel***Europejski
ul. Piłsudskiego 88
Wrocław

Cena

1480.00 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 172 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Efektywne negocjacje sprzedażowe
2020-05-07 - 2020-05-08
ul. Piłsudskiego 88, Wrocław

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480.00 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane