Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.
„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.
Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:
- Wspaniale pan dzisiaj grał!
- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.
- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”
Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.
Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.
- Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?
- Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?
- Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?
- Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?
- Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?
- Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?
- Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?
- Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?
- Jak komunikacja pisemna wpływa na nasz wizerunek w oczach odbiorcy?
- Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?
Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:
- uświadomienie sobie znaczenia umiejętności porozumiewania się między ludźmi,
- umiejętne wykorzystywanie zasad poprawnej komunikacji i przekazywania informacji,
- poznanie technik zadawania efektywnych pytań,
- nauka świadomego zarządzania komunikacją niewerbalną,
- nauka podejmowania odpowiedzialności za skuteczną komunikację i zbieranie informacji,
- rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie komunikatów werbalnych, niewerbalnych i pisemnych w relacjach interpersonalnych,
- odkrycie znaczenia aktywnego słuchania i nauka jego skutecznego wykorzystania w rozmowach z ludźmi,
- zdobycie praktycznych umiejętności dot. udzielania mądrej motywującej krytycznej informacji zwrotnej.
Szkolenie polecamy dla:
Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanychz efektywną komunikacją w sytuacjach zawodowych.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:
- pracę w zespołach
- gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przykładach
- dyskusje na forum grupy
- testy/ ankiety
- wykład z prezentacją multimedialną (20%)
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ JAKO ŹRÓDŁO SUKCESÓW W BUDOWANIU RELACJI
Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć jak ważne jest efektywne komunikowanie się do budowania długotrwałych relacji zawodowych i osobistych; jakie są największe „bariery” komunikacyjne i jak je skutecznie przełamywać.
- Czy można się nie komunikować?
- Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi i budowaniu relacji
- Efektywna komunikacja a „bariery” komunikacyjne - jak je pokonywać
MODUŁ II. AUTOPREZENTACJA I KOMUNIKACJA NIEWERBERBALNA JAKO KOMUNIKAT
Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć i umieć zarządzać swoją komunikacją niewerbalną: mowa ciała, wygląd zewnętrzny, ton głosu w taki sposób, żeby być wiarygodnym partnerem do rozmowy i budować profesjonalny zawodowy wizerunek.
- Wiarygodność zawodowa - budowanie wizerunku profesjonalisty
- Co to jest wizerunek własny i o czym informuje innych
- Rola wizerunku w życiu zawodowym
- Elementy tworzenia własnego pozytywnego wizerunku - budowanie zawodowego autorytetu
- Elementy komunikacji niewerbalnej istotne dla autoprezentacji i budowania relacji interpersonalnych
- mowa ciała
- ton głosu
- postawa ciała i gesty
- kontakt wzrokowy
- uścisk dłoni
- przestrzeń osobistej komunikacji - inwazja na przestrzeń osobistą
- Jak świadomie używać komunikacji niewerbalnej, aby wzmocnić przesłanie / informacje / intencje
- Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego
MODUŁ III. ABY SIĘ LEPIEJ ROZUMIEĆ … SIŁA KOMUNIKACJI WERBALNEJ
Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć i umieć umiejętnie wykorzystywać zasady poprawnej komunikacji i przekazywania informacji; jak formułować jasne i konkretne komunikaty, żeby unikać nieporozumień i konfliktów na tym tle; jak budować porozumienie z osobami, z którymi do tej pory było to trudne.
- Anatomia wypowiedzi - „staraj się najpierw zrozumieć, a potem być zrozumianym”
- Mówienie - prawidłowe odczytywanie „kodów” w przekazywaniu informacji na drodze nadawca - odbiorca
- Odróżnianie faktów od interpretacji w rozmowie - skąd się biorą zniekształcenia w komunikacji werbalnej i jak je eliminować
- Jak i co mówić, aby informacja dotarła do wszystkich
- Wykorzystanie języka wpływu i perswazji - czyli jak słowami wpływać na zachowania innych
- Język „szakala” i język „żyrafy” czyli o komunikacji „bez przemocy”
MODUŁ IV. AKTYWNE SŁUCHANIE
Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć, jak ważne w zrozumieniu innych ludzi i dogadywaniu się z nimi jest zadawanie efektywnych pytań; jak zostać dobrym słuchaczem i prowadzić efektywne rozmowy z intencją - „ rozmawiam, żeby się dowiedzieć i zrozumieć”.
- Znaczenie słuchania - zasady rządzące aktywnym słuchaniem
- Sztuka zadawania pytań - siła DOBRYCH pytań w komunikacji
- Rodzaje pytań możliwych do zastosowania - pytania coachingowe
- Korzyści z zadawania pytań
- Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
- Technika parafrazy a wspólne zrozumienie komunikatów
- 4 rodzaje powodów dla których rozmowy się nie udają
- 4-ro stopniowy model rozmowy
- 7 sposobów na podniesienie jakości rozmowy
- Metody prowadzenia rozmów poprzez zadawanie pytań
MODUŁ V. EMOCJE
Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć czym jest inteligencja emocjonalna; zdiagnozujesz osobisty poziom inteligencji emocjonalnej i nauczysz się metod jej efektywnego wykorzystywania do budowania dobrych relacji interpersonalnych.
- Rozumienie innych - postawa empatii
- Świadomość emocjonalna - rozumienie własnych emocji i ich wpływu na budowanie relacji z innymi
- 3 dziedziny doskonałości w pracy
- iloraz inteligencji
- wiedza fachowa
- inteligencja emocjonalna
MODUŁ VI. ROLA ASERTYWNEJ KOMUNIKACJI W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH
Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć, że asertywność to nie tylko mówienie „nie”; zdiagnozujesz własny poziom zachowań asertywnych i dowiesz się, jak je ćwiczyć.
- Czym jest asertywność
- Asertywne wyrażanie oczekiwań - komunikat JA
- Pojęcie transakcji i stanów „ego” - jako źródła nieporozumień i odkrywanie metod radzenia sobie z nimi
- Autoanaliza własnego stanu „ego”
MODUŁ VII. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
1. Indywidualny plan działania
Opinie Uczestników o szkoleniu:
"Bardzo dobrze przygotowane szkolenie pod względem merytorycznym. Ciekawe i żywiołowe przekazanie wiedzy."
"Znakomite szkolenie, wysoki profesjonalizm wykładowcy, świetna atmosfera i obszerny materiał merytoryczny."
"Kompleksowe kompendium wiedzy z zakresu komunikacji."
"Szkolenie bardzo motywujące do dalszych zmian."
"Szkolenie otwiera nowe spojrzenie na stosowane techniki komunikacji w biznesie oraz w życiu codziennym. Wnosi dużo pozytywnej energii w myśleniu o swoich możliwościach."
2024-02-19 (2 dni)
I dzień: 10:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Hotel***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Kraków
Szkolenie rozpoczyna się za 70 dni
Rejestracja
ul. Straszewskiego 17, Kraków