Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.

„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.

Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:

- Wspaniale pan dzisiaj grał!

- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.

- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”

Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.


Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.

  • Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?
  • Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?
  • Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?
  • Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?
  • Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?
  • Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?
  • Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?
  • Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?
  • Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?

Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.


Korzyści dla uczestników szkolenia:

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:

  • uświadomienie sobie znaczenia umiejętności porozumiewania się między ludźmi,
  • umiejętne wykorzystywanie zasad poprawnej komunikacji i przekazywania informacji,
  • poznanie technik zadawania efektywnych pytań,
  • nauka świadomego zarządzania komunikacją niewerbalną,
  • nauka podejmowania odpowiedzialności za skuteczną komunikację i zbieranie informacji,
  • rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie komunikatów werbalnych, niewerbalnych w relacjach interpersonalnych,
  • odkrycie znaczenia aktywnego słuchania i nauka jego skutecznego wykorzystania w rozmowach z ludźmi,
  • zdobycie praktycznych umiejętności dot. udzielania mądrej motywującej krytycznej informacji zwrotnej.


Szkolenie polecamy dla:

Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanychz efektywną komunikacją w sytuacjach zawodowych.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w zespołach
  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przykładach
  • dyskusje na forum grupy
  • testy/ ankiety
  • wykład z prezentacją multimedialną (20%)

Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:

 

,,Szkolenie przeprowadzone w miłej atmosferze, w formie warsztatów i na podstawie przykładów, a nie w formie wykładowej co uważam za dużą wartość dodaną.”

,,Świetna atmosfera, najlepsza trenerka. Aga dajesz czadu!”

,,Szkolenie przebiegło w miłej atmosferze. Wiele ciekawych kwestii zostało omówionych.”

,,Szkolenie z komunikacji śmiało mogę i polecę innym.”

,,Szkolenie super, wspaniała trenerka.”

,,Wspaniałe szkolenie. Trenerka świetna. Jestem bardzo zadowolona.” 

,,Szkolenie spełniło ponad 100% moich oczekiwań. Niesamowita trenerka. Na pewno skorzystam z kolejnych propozycji szkoleń.”

,,Rewelacyjne szkolenie, bardzo efektywnie przeprowadzone, przemiła prowadząca z ogromnym doświadczeniem. Serdecznie polecam!”

,,Ciekawe szkolenie, przeprowadzone efektywnie.”

,,Szkolenie profesjonalnie przeprowadzone przez kompetentnego trenera.”

,,Profesjonalny szkoleniowiec, który przekazał merytoryczną wiedzę.”

,,Szkolenie przeprowadzone na bardzo wysokim poziomie.”

,,Ciekawe, bardzo profesjonalnie przeprowadzone szkolenie. Prowadząca przygotowana bardzo starannie. Gorąco polecam!”

"Bardzo dobrze przygotowane szkolenie pod względem merytorycznym. Ciekawe i żywiołowe przekazanie wiedzy."

"Znakomite szkolenie, wysoki profesjonalizm wykładowcy, świetna atmosfera i obszerny materiał merytoryczny."

"Kompleksowe kompendium wiedzy z zakresu komunikacji."

"Szkolenie bardzo motywujące do dalszych zmian."

"Szkolenie otwiera nowe spojrzenie na stosowane techniki komunikacji w biznesie oraz w życiu codziennym. Wnosi dużo pozytywnej energii w myśleniu o swoich możliwościach."


Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
    Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu.
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ JAKO ŹRÓDŁO SUKCESÓW W BUDOWANIU RELACJI
Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć jak ważne jest efektywne komunikowanie się do budowania długotrwałych relacji zawodowych i osobistych; jakie są największe „bariery” komunikacyjne i jak je skutecznie przełamywać.

  1. Czy można się nie komunikować?
  2. Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi i budowaniu relacji
  3. Efektywna komunikacja a „bariery” komunikacyjne - jak je pokonywać

MODUŁ II. AUTOPREZENTACJA I KOMUNIKACJA NIEWERBERBALNA JAKO KOMUNIKAT
Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć i umieć zarządzać swoją komunikacją niewerbalną: mowa ciała, wygląd zewnętrzny, ton głosu w taki sposób, żeby być wiarygodnym partnerem do rozmowy i budować profesjonalny zawodowy wizerunek.

  1. Wiarygodność zawodowa - budowanie wizerunku profesjonalisty
  2. Co to jest wizerunek własny i o czym informuje innych
  3. Rola wizerunku w życiu zawodowym
  4. Elementy tworzenia własnego pozytywnego wizerunku - budowanie zawodowego autorytetu
  5. Elementy komunikacji niewerbalnej istotne dla autoprezentacji i budowania relacji interpersonalnych
    • mowa ciała
    • ton głosu
    • postawa ciała i gesty
    • kontakt wzrokowy
    • uścisk dłoni
    • przestrzeń osobistej komunikacji - inwazja na przestrzeń osobistą
  6. Jak świadomie używać komunikacji niewerbalnej, aby wzmocnić przesłanie / informacje / intencje
  7. Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego

MODUŁ III. ABY SIĘ LEPIEJ ROZUMIEĆ … SIŁA KOMUNIKACJI WERBALNEJ
Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć i umieć  umiejętnie wykorzystywać  zasady poprawnej komunikacji i przekazywania informacji; jak formułować jasne i konkretne komunikaty, żeby unikać nieporozumień i konfliktów na tym tle;  jak budować porozumienie z osobami, z którymi do tej pory było to trudne.

  1. Anatomia wypowiedzi - „staraj się najpierw zrozumieć, a potem być zrozumianym”
  2. Mówienie - prawidłowe odczytywanie „kodów” w przekazywaniu informacji na drodze nadawca - odbiorca
  3. Odróżnianie faktów od interpretacji w rozmowie - skąd się biorą zniekształcenia w komunikacji werbalnej i jak je eliminować
  4. Jak i co mówić, aby informacja dotarła do wszystkich
  5. Wykorzystanie języka wpływu i perswazji - czyli jak słowami wpływać na zachowania innych
  6. Język „szakala” i język „żyrafy” czyli o komunikacji „bez przemocy”

MODUŁ IV. AKTYWNE SŁUCHANIE
Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć,  jak ważne w zrozumieniu innych ludzi i dogadywaniu się z nimi jest zadawanie efektywnych pytań; jak zostać dobrym słuchaczem i prowadzić efektywne rozmowy z intencją - „ rozmawiam, żeby się dowiedzieć i zrozumieć”.

  1. Znaczenie słuchania - zasady rządzące aktywnym słuchaniem
  2. Sztuka zadawania pytań - siła DOBRYCH pytań w komunikacji 
  3. Rodzaje pytań możliwych do zastosowania - pytania coachingowe
  4. Korzyści z zadawania pytań
  5. Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
  6. Technika parafrazy a wspólne zrozumienie komunikatów
  7. 4 rodzaje powodów dla których rozmowy się nie udają
  8. 4-ro stopniowy model rozmowy
  9. 7 sposobów na podniesienie jakości rozmowy
  10. Metody prowadzenia rozmów poprzez zadawanie pytań

MODUŁ V. EMOCJE
Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć czym jest inteligencja emocjonalna; zdiagnozujesz osobisty poziom inteligencji emocjonalnej i nauczysz się metod jej efektywnego wykorzystywania do budowania dobrych relacji interpersonalnych.

  1. Rozumienie innych - postawa empatii
  2. Świadomość emocjonalna - rozumienie własnych emocji i ich wpływu na budowanie relacji z innymi
  3. 3 dziedziny doskonałości w pracy
  • iloraz inteligencji
  • wiedza fachowa
  • inteligencja emocjonalna

MODUŁ VI. ROLA ASERTYWNEJ KOMUNIKACJI W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH 
Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć, że asertywność to nie tylko mówienie „nie”; zdiagnozujesz własny poziom zachowań asertywnych i dowiesz się, jak je ćwiczyć.

  1. Czym jest asertywność
  2. Asertywne wyrażanie oczekiwań - komunikat JA
  3. Pojęcie transakcji i stanów „ego” - jako źródła nieporozumień i odkrywanie metod radzenia sobie z nimi
  4. Autoanaliza własnego stanu „ego”

MODUŁ VII. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

1. Indywidualny plan działania

Termin

2024-05-16 (2 dni)
(Termin gwarantowany)

I dzień: 10:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel**** SCANDIC
ul. Podwale Grodzkie 9
Gdańsk

Cena

1580 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 27 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności
2024-05-16 - 2024-05-17
ul. Podwale Grodzkie 9, Gdańsk

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Podłącze 31, 30-218 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1580 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane