Warsztat szkoleniowy pokazuje i u┼Ťwiadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddzia┼éuj─ů i z czego sk┼éada si─Ö komunikacja mi─Ödzyludzka. Uczestnicy zapoznaj─ů si─Ö w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umo┼╝liwiaj─ůcymi dok┼éadne zrozumienie drugiej strony.

„Jascha Heifetz (s┼éawny ameryka┼äski skrzypek) w czasie podró┼╝y statkiem przed po┼éudniem gra┼é w tenisa, a wieczorem wyst─ůpi┼é z koncertem.

Podczas kolacji jeden z pasa┼╝erów statku powiedzia┼é do skrzypka:

- Wspaniale pan dzisiaj grał!

- Dzi─Ökuj─Ö, to w du┼╝ej mierze zas┼éuga wspania┼éej akustyki panuj─ůcej na statku – odpar┼é skromnie Heifetz.

- … ale ja mia┼éem na my┼Ťli pa┼äski backhand – wyja┼Ťni┼é speszony rozmówca”

Ile┼╝ to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Cz─Östo da si─Ö je obróci─ç w ┼╝art, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mog─ů spowodowa─ç wiele problemów.


Umiej─Ötno┼Ť─ç efektywnego komunikowania si─Ö nigdy wcze┼Ťniej nie by┼éa tak istotna.

  • Jaki jest Twój osobisty potencja┼é w zakresie komunikacji interpersonalnej?
  • Jak dzi─Öki komunikacji osi─ůgn─ů─ç sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?
  • Czy krytyczna informacja zwrotna mo┼╝e „doda─ç skrzyde┼é”?
  • Jakie s─ů ró┼╝nice mi─Ödzy s┼éyszeniem a s┼éuchaniem?
  • Czy mo┼╝na ┼Ťwiadomie zarz─ůdza─ç komunikacj─ů niewerbaln─ů, aby wzbudza─ç zaufanie i sympati─Ö?
  • Jak parafraza wp┼éywa na redukcj─Ö konfliktów i nieporozumie┼ä?
  • Jak by─ç zrozumianym i zrozumia┼éym w kontaktach interpersonalnych?
  • Jak stworzy─ç dobre relacje z rozmówc─ů?
  • Jak komunikacja pisemna wp┼éywa na nasz wizerunek w oczach odbiorcy?
  • Jak s┼éowami mo┼╝emy wp┼éywa─ç na zachowanie innych?

Na te i inne pytania otrzymacie Pa┼ästwo odpowied┼║ przyjmuj─ůc zaproszenie na szkolenie.


Korzy┼Ťci dla uczestników szkolenia:

Oto niektóre z umiej─Ötno┼Ťci, które uczestnicy szkolenia nab─Öd─ů po jego zako┼äczeniu:

  • u┼Ťwiadomienie sobie znaczenia umiej─Ötno┼Ťci porozumiewania si─Ö mi─Ödzy lud┼║mi,
  • umiej─Ötne wykorzystywanie zasad poprawnej komunikacji i przekazywania informacji,
  • poznanie technik zadawania efektywnych pyta┼ä,
  • nauka ┼Ťwiadomego zarz─ůdzania komunikacj─ů niewerbaln─ů,
  • nauka podejmowania odpowiedzialno┼Ťci za skuteczn─ů komunikacj─Ö i zbieranie informacji,
  • rozpoznawanie i ┼Ťwiadome wykorzystywanie komunikatów werbalnych, niewerbalnych i pisemnych w relacjach interpersonalnych,
  • odkrycie znaczenia aktywnego s┼éuchania i nauka jego skutecznego wykorzystania w rozmowach z lud┼║mi,
  • zdobycie praktycznych umiej─Ötno┼Ťci dot. udzielania m─ůdrej motywuj─ůcej krytycznej informacji zwrotnej.


Szkolenie polecamy dla:

Do udzia┼éu w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiej─Ötno┼Ťci zwi─ůzanychz efektywn─ů komunikacj─ů w sytuacjach zawodowych.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Zaj─Öcia prowadzone s─ů metod─ů warsztatow─ů opart─ů na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • prac─Ö w zespo┼éach
  • gry symulacyjne/ ─çwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przyk┼éadach
  • dyskusje na forum grupy
  • testy/ ankiety
  • wyk┼éad z prezentacj─ů multimedialn─ů (20%)

Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Tu wkrótce pojawi si─Ö Karta Krakowska

 
 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 z┼é, za trzy: 400 z┼é (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: pi─ůta osoba gratis!
  • Rabat za wp┼éat─Ö do 4 tygodni przed dat─ů szkolenia: dodatkowe 100 z┼é od ca┼éo┼Ťci zamówienia

Wszystkie ceny s─ů podane w warto┼Ťciach netto, do których nale┼╝y doliczy─ç podatek VAT w wysoko┼Ťci 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i us┼éug VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w ca┼éo┼Ťci ze ┼Ťrodków publicznych s─ů zwolnione z VAT.

Rabaty nie ┼é─ůcz─ů si─Ö.


W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:

  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w ka┼╝dym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cen─Ö szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez ca┼éy czas pobytu - doradzamy, jak mi┼éo i efektywnie sp─Ödzi─ç czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, daj─ůce gwarancj─Ö prze─çwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjaj─ůce ┼éatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Czas trwania szkolenia

Standardowo szkolenia otwarte realizujemy w godzinach:

  • szkolenia 1-dniowe (8 godzin):
    10.00-18.00
  • szkolenia 2-dniowe (16 godzin): 
    I dzień: 10.00-18.00
    II dzień: 09.00-17.00

W przypadku niektórych szkole┼ä otwartych czas ich trwania jest krótszy od podanego. W celu uzyskania szczegó┼éowych informacji zapraszamy do kontaktu z Opiekunem szkolenia.

Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODU┼ü I. EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SI─ś JAKO ┼╣RÓD┼üO SUKCESÓW W BUDOWANIU RELACJI
Po zako┼äczeniu modu┼éu b─Ödziesz wiedzie─ç jak wa┼╝ne jest efektywne komunikowanie si─Ö do budowania d┼éugotrwa┼éych relacji zawodowych i osobistych; jakie s─ů najwi─Öksze „bariery” komunikacyjne i jak je skutecznie prze┼éamywa─ç.

  1. Czy mo┼╝na si─Ö nie komunikowa─ç?
  2. Znaczenie komunikowania si─Ö w zarz─ůdzaniu lud┼║mi i budowaniu relacji
  3. Efektywna komunikacja a „bariery” komunikacyjne - jak je pokonywa─ç

 

MODUŁ II. AUTOPREZENTACJA I KOMUNIKACJA NIEWERBERBALNA JAKO KOMUNIKAT
Po zako┼äczeniu modu┼éu b─Ödziesz wiedzie─ç i umie─ç zarz─ůdza─ç swoj─ů komunikacj─ů niewerbaln─ů: mowa cia┼éa, wygl─ůd zewn─Ötrzny, ton g┼éosu w taki sposób, ┼╝eby by─ç wiarygodnym partnerem do rozmowy i budowa─ç profesjonalny zawodowy wizerunek.

  1. Wiarygodno┼Ť─ç zawodowa - budowanie wizerunku profesjonalisty
  2. Co to jest wizerunek własny i o czym informuje innych
  3. Rola wizerunku w ┼╝yciu zawodowym
  4. Elementy tworzenia własnego pozytywnego wizerunku - budowanie zawodowego autorytetu
  5. Elementy komunikacji niewerbalnej istotne dla autoprezentacji i budowania relacji interpersonalnych
    • mowa cia┼éa
    • ton g┼éosu
    • postawa cia┼éa i gesty
    • kontakt wzrokowy
    • u┼Ťcisk d┼éoni
    • przestrze┼ä osobistej komunikacji - inwazja na przestrze┼ä osobist─ů
  6. Jak ┼Ťwiadomie u┼╝ywa─ç komunikacji niewerbalnej, aby wzmocni─ç przes┼éanie / informacje / intencje
  7. Spójno┼Ť─ç komunikatu werbalnego i niewerbalnego


MODU┼ü III. ABY SI─ś LEPIEJ ROZUMIE─ć … SI┼üA KOMUNIKACJI WERBALNEJ
Po zako┼äczeniu modu┼éu b─Ödziesz wiedzie─ç i umie─ç  umiej─Ötnie wykorzystywa─ç  zasady poprawnej komunikacji i przekazywania informacji; jak formu┼éowa─ç jasne i konkretne komunikaty, ┼╝eby unika─ç nieporozumie┼ä i konfliktów na tym tle;  jak budowa─ç porozumienie z osobami, z którymi do tej pory by┼éo to trudne.

  1. Anatomia wypowiedzi - „staraj si─Ö najpierw zrozumie─ç, a potem by─ç zrozumianym”
  2. Mówienie - prawid┼éowe odczytywanie „kodów” w przekazywaniu informacji na drodze nadawca - odbiorca
  3. Odró┼╝nianie faktów od interpretacji w rozmowie - sk─ůd si─Ö bior─ů zniekszta┼écenia w komunikacji werbalnej i jak je eliminowa─ç
  4. Jak i co mówi─ç, aby informacja dotar┼éa do wszystkich
  5. Wykorzystanie języka wpływu i perswazji - czyli jak słowami wpływać na zachowania innych
  6. J─Özyk „szakala” i j─Özyk „┼╝yrafy” czyli o komunikacji „bez przemocy”

 

MODUŁ IV. AKTYWNE SŁUCHANIE
Po zako┼äczeniu modu┼éu b─Ödziesz wiedzie─ç,  jak wa┼╝ne w zrozumieniu innych ludzi i dogadywaniu si─Ö z nimi jest zadawanie efektywnych pyta┼ä; jak zosta─ç dobrym s┼éuchaczem i prowadzi─ç efektywne rozmowy z intencj─ů - „ rozmawiam, ┼╝eby si─Ö dowiedzie─ç i zrozumie─ç”.

  1. Znaczenie s┼éuchania - zasady rz─ůdz─ůce aktywnym s┼éuchaniem
  2. Sztuka zadawania pyta┼ä - si┼éa DOBRYCH pyta┼ä w komunikacji 
  3. Rodzaje pytań możliwych do zastosowania - pytania coachingowe
  4. Korzy┼Ťci z zadawania pyta┼ä
  5. Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
  6. Technika parafrazy a wspólne zrozumienie komunikatów
  7. 4 rodzaje powodów dla których rozmowy si─Ö nie udaj─ů
  8. 4-ro stopniowy model rozmowy
  9. 7 sposobów na podniesienie jako┼Ťci rozmowy
  10. Metody prowadzenia rozmów poprzez zadawanie pyta┼ä

 

MODUŁ V. EMOCJE
Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć czym jest inteligencja emocjonalna; zdiagnozujesz osobisty poziom inteligencji emocjonalnej i nauczysz się metod jej efektywnego wykorzystywania do budowania dobrych relacji interpersonalnych.

  1. Rozumienie innych - postawa empatii
  2. ┼Üwiadomo┼Ť─ç emocjonalna - rozumienie w┼éasnych emocji i ich wp┼éywu na budowanie relacji z innymi
  3. 3 dziedziny doskona┼éo┼Ťci w pracy
  • iloraz inteligencji
  • wiedza fachowa
  • inteligencja emocjonalna

 

MODU┼ü VI. ROLA ASERTYWNEJ KOMUNIKACJI W KONTAKTACH ITERPERSONALNYCH 
Po zako┼äczeniu modu┼éu b─Ödziesz wiedzie─ç, ┼╝e asertywno┼Ť─ç to nie tylko mówienie „nie”; zdiagnozujesz w┼éasny poziom zachowa┼ä asertywnych i dowiesz si─Ö, jak je ─çwiczy─ç.

  1. Czym jest asertywno┼Ť─ç
  2. Asertywne wyrażanie oczekiwań - komunikat JA
  3. Poj─Öcie transakcji i stanów „ego” - jako ┼║ród┼éa nieporozumie┼ä i odkrywanie metod radzenia sobie z nimi
  4. Autoanaliza w┼éasnego stanu „ego”

 

MODUŁ VII. KOMUNIKACJA PISEMNA
Po zako┼äczeniu modu┼éu poznasz zasady tzw. netykiety, jakich b┼é─Ödów unika─ç i na co zwraca─ç uwag─Ö w mailowej korespondencji s┼éu┼╝bowej, by ┼Ťwiadczy┼éa ona o naszym profesjonalizmie i wysokiej kulturze osobistej… poniewa┼╝ nasze pismo dzia┼éa jak „ambasador”, gdy nas nie ma.

  1. Istota korespondencji służbowej
  2. Komunikowanie si─Ö pisemne z perspektywy odbiorcy
  3. Rola komunikatów pisemnych w odbiorze nas przez innych cz┼éonków zespo┼éu, wspó┼épracowników, klientów itp.
  4. Pisanie listów elektronicznych w 6 krokach:
    • zanim napiszemy wiadomo┼Ť─ç
    • temat
    • wst─Öp
    • budowanie zda┼ä
    • podstawowe zasady gramatyki
    • ton i styl wypowiedzi
  5. Unikanie typowych b┼é─Ödów


MODUŁ VIII. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

1. Indywidualny plan działania

 


Opinie Uczestników o szkoleniu:

"Bardzo dobrze przygotowane szkolenie pod względem merytorycznym. Ciekawe i żywiołowe przekazanie wiedzy."

"Znakomite szkolenie, wysoki profesjonalizm wyk┼éadowcy, ┼Ťwietna atmosfera i obszerny materia┼é merytoryczny."

"Kompleksowe kompendium wiedzy z zakresu komunikacji."

"Szkolenie bardzo motywuj─ůce do dalszych zmian."

"Szkolenie otwiera nowe spojrzenie na stosowane techniki komunikacji w biznesie oraz w ┼╝yciu codziennym. Wnosi du┼╝o pozytywnej energii w my┼Ťleniu o swoich mo┼╝liwo┼Ťciach."

Termin

2020-03-23 - 2020-03-24

Miejsce

Hotel*****Radisson Blu Krak├│w
ul. Straszewskiego 17
Krak├│w

Cena

1580 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 127 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywno┼Ťci
2020-03-23 - 2020-03-24
ul. Straszewskiego 17, Krak├│w

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1580 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poni┼╝ej jest formularz do wype┼énienia - z w┼éasnymi danymi - jako Polecaj─ůcego oraz z danymi osoby / firmy, której chc─ů Pa┼ästwo to konkretne szkolenie poleci─ç. Je┼╝eli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze si─Ö na nie i zap┼éaci, Pa┼ästwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysoko┼Ťci 20% ceny wyj┼Ťciowej. Osoba / firma, której polecili┼Ťcie nasze szkolenie ju┼╝ od razu otrzymuje od nas rabat w wysoko┼Ťci 20% ceny wyj┼Ťciowej.

Rabaty si─Ö nie sumuj─ů.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane