Je┼Ťli my┼Ťlisz, ┼╝e potrafisz, to masz racj─Ö. Lecz je┼Ťli w to nie wierzysz, nic nie osi─ůgniesz.” /Mary Kay Ash/

Wspó┼éczesnym pracownikom, samo posiadanie pracy ju┼╝ dzi┼Ť nie wystarczy. Do istotnych zmian bowiem, które nast─ůpi┼éy w ostatnich latach, jest wzrost ┼Ťwiadomo┼Ťci dot. prawa ludzi do spe┼éniania si─Ö. Dlatego pracownic pragn─ů wiedzie─ç, co si─Ö dzieje w firmie, ceni─ů sobie konsultowanie si─Ö z nimi - chc─ů si─Ö anga┼╝owa─ç w ró┼╝ne projekty i decyzje dot. dzia┼éania firmy. Pragn─ů, aby efekty ich pracy stanowi┼éy warto┼Ť─ç dla firmy. Sani za┼Ť odnajduj─ů w tym przyjemno┼Ť─ç i satysfakcj─Ö.

Dlatego, je┼Ťli ich odpowiednio zmotywujemy, b─Öd─ů dzia┼éali skuteczniej.

  • Po co motywowa─ç?
  • Co motywuje wspó┼éczesnych pracowników?
  • Czy pieni─ůdze rzeczywi┼Ťcie motywuj─ů?
  • Jaki wp┼éyw na motywacj─Ö pracowników maj─ů tzw. „drobiazgi”?
  • Czy motywowa─ç poprzez mówienie DO pracowników czy Z pracownikami?
  • Co wspólnego ma Sherlock Holmes i inni detektywi z motywowaniem?
  • Czy krytyka mo┼╝e by─ç motywuj─ůca i inspiruj─ůca?

Na te i inne pytania otrzymacie Pa┼ästwo odpowied┼║ przyjmuj─ůc zaproszenie na szkolenie:
DOBRE MOTYWOWANIE czyli jak wp┼éywa─ç na zaanga┼╝owanie i efektywno┼Ť─ç pracowników
w ramach AKADEMII LIDERA MODUŁ II

Korzy┼Ťci dla Uczestników szkolenia:

Oto niektóre z umiej─Ötno┼Ťci, które uczestnicy szkolenia nab─Öd─ů po jego zako┼äczeniu:

  • rozpoznawanie i ┼Ťwiadome wykorzystywanie umiej─Ötno┼Ťci i potencja┼éu pracowników
  • umiej─Ötne diagnozowanie potrzeb i oczekiwania podw┼éadnych
  • umiej─Ötno┼Ť─ç dostosowywania dzia┼éa┼ä motywacyjnych do poziomu rozwoju pracowników
  • tworzenie i stosowanie narz─Ödzi motywacyjnych
  • u┼Ťwiadomienie sobie znaczenia roli lidera w motywowaniu podw┼éadnych
  • prowadzenie rozmów z pracownikami w taki sposób, aby by┼éy motywuj─ůce dla pracownika


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Zaj─Öcia prowadzone s─ů metod─ů warsztatow─ů opart─ů na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • prac─Ö w zespo┼éach
  • gry symulacyjne/ ─çwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przyk┼éadach
  • dyskusje na forum grupy
  • testy/ ankiety
  • wyk┼éad z prezentacj─ů multimedialn─ů (20%)

Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Tu wkrótce pojawi si─Ö Karta Krakowska

 
 

 

  • Rabat za dwie osoby: 100 z┼é, za trzy: 200 z┼é (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: pi─ůta osoba gratis!
  • Rabat za wp┼éat─Ö do 4 tygodni przed dat─ů szkolenia: dodatkowe 100 z┼é od ca┼éo┼Ťci zamówienia

Wszystkie ceny s─ů podane w warto┼Ťciach netto, do których nale┼╝y doliczy─ç podatek VAT w wysoko┼Ťci 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i us┼éug VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w ca┼éo┼Ťci ze ┼Ťrodków publicznych s─ů zwolnione z VAT.

Rabaty nie ┼é─ůcz─ů si─Ö.


W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:

  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cen─Ö szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez ca┼éy czas pobytu - doradzamy, jak mi┼éo i efektywnie sp─Ödzi─ç czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, daj─ůce gwarancj─Ö prze─çwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjaj─ůce ┼éatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Czas trwania szkolenia

Standardowo szkolenia otwarte realizujemy w godzinach:

  • szkolenia 1-dniowe (8 godzin):
    10.00-18.00
  • szkolenia 2-dniowe (16 godzin): 
    I dzień: 10.00-18.00
    II dzień: 09.00-17.00

W przypadku niektórych szkole┼ä otwartych czas ich trwania jest krótszy od podanego. W celu uzyskania szczegó┼éowych informacji zapraszamy do kontaktu z Opiekunem szkolenia.

 

Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 

MODUŁ I. CO TO JEST MOTYWACJA?

  1. Co motywuje wspó┼éczesnych pracowników i jak to wykorzysta─ç - „Mapa Motywacji”?
  2. Czy ka┼╝dego motywuje to samo, od czego to zale┼╝y?
  3. Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników - przyczyny
  4. Zmiana - ┼║ród┼éo spadku motywacji pracowników - jak ni─ů zarz─ůdza─ç
  5. W poszukiwaniu narz─Ödzi motywacji - narz─Ödzia „materialne” i „niematerialne”
  6. Motywowanie zacznij od siebie - niespójne zachowania szefa

 

MODUŁ II. BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKA

  1. Rozpoznanie indywidualnych czynników motywuj─ůcych pracownika do pracy
  2. Motywowanie przez dopasowanie zada┼ä do poszczególnych pracowników
  3. Motywowanie i zarz─ůdzanie poprzez trening, doradztwo, coaching - umiej─Ötno┼Ť─ç dopasowania stylu zarz─ůdzania do do┼Ťwiadczenia i rodzaju pracownika
  4. Motywowanie jako proces - najwa┼╝niejsze teorie motywacji i ich zastosowanie w praktyce
    • Teoria dwuczynnikowa (puzzle Herzberga)
    • Piramida potrzeb Maslowa
    • Teoria sprawiedliwo┼Ťci
  5. Przyczyny spadku motywacji - demotywatory
  6. Błędy w motywowaniu

 

MODUŁ III. DELEGOWANIE ZADAŃ

  1. Co, kiedy i komu delegowa─ç? - przekazywanie odpowiedzialno┼Ťci
  2. Proces delegowania - zarz─ůdzanie przez cele SMART
  3. SMART w praktyce

 

MODUŁ IV. CZY PIENIĄDZE SĄ SKUTECZNYM SPOSOBEM MOTYWOWANIA?

  1. Rola wynagrodzenia i jego wpływ na wyniki pracownika
  2. Satysfakcja a motywacja - czyli dlaczego po podwy┼╝ce nie wzrasta jako┼Ť─ç pracy

 

MODUŁ V. KIJ CZY MARCHEWKA?

  1. Nagrody:
    • Jak i kiedy je stosowa─ç?
    • Nagrody, które motywuj─ů najbardziej
    • O nagrodach, które staj─ů si─Ö dla pracownika kar─ů
    • Motywuj dostrzegaj─ůc sukcesy - si┼éa „g┼éasków” („Ceni─Ö w tobie …”)
    • Elitarno┼Ť─ç motywuje - przywileje i motywatory „niematerialne” standardowe i nietypowe
  2. Kary (konstruktywna krytyka):
    • „Dobra” i „z┼éa” informacja zwrotna - cechy
    • Czego oczekujemy od negatywnej informacji zwrotnej?
    • Jak udziela─ç motywuj─ůcej informacji zwrotnej w trudnych sytuacjach z pracownikami?
    • Krytykowanie z szacunkiem - czy to mo┼╝liwe?

 

MODUŁ VI. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym - plan działania
Termin

2020-04-21

Miejsce

Golden Floor Airport
ul. Komitetu Obrony Robotnik├│w 45B
Warszawa

Cena

880 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 156 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Dobre motywowanie - czyli jak wp┼éywa─ç na zaanga┼╝owanie i efektywno┼Ť─ç pracownik├│w
2020-04-21
ul. Komitetu Obrony Robotnik├│w 45B, Warszawa

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 880 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poni┼╝ej jest formularz do wype┼énienia - z w┼éasnymi danymi - jako Polecaj─ůcego oraz z danymi osoby / firmy, której chc─ů Pa┼ästwo to konkretne szkolenie poleci─ç. Je┼╝eli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze si─Ö na nie i zap┼éaci, Pa┼ästwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysoko┼Ťci 20% ceny wyj┼Ťciowej. Osoba / firma, której polecili┼Ťcie nasze szkolenie ju┼╝ od razu otrzymuje od nas rabat w wysoko┼Ťci 20% ceny wyj┼Ťciowej.

Rabaty si─Ö nie sumuj─ů.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane