Jeśli myślisz, że potrafisz, to masz rację. Lecz jeśli w to nie wierzysz, nic nie osiągniesz.” /Mary Kay Ash/

Współczesnym pracownikom, samo posiadanie pracy już dziś nie wystarczy. Do istotnych zmian bowiem, które nastąpiły w ostatnich latach, jest wzrost świadomości dot. prawa ludzi do spełniania się. Dlatego pracownic pragną wiedzieć, co się dzieje w firmie, cenią sobie konsultowanie się z nimi - chcą się angażować w różne projekty i decyzje dot. działania firmy. Pragną, aby efekty ich pracy stanowiły wartość dla firmy. Sani zaś odnajdują w tym przyjemność i satysfakcję.

Dlatego, jeśli ich odpowiednio zmotywujemy, będą działali skuteczniej.

  • Po co motywować?
  • Co motywuje współczesnych pracowników?
  • Czy pieniądze rzeczywiście motywują?
  • Jaki wpływ na motywację pracowników mają tzw. „drobiazgi”?
  • Czy motywować poprzez mówienie DO pracowników czy Z pracownikami?
  • Co wspólnego ma Sherlock Holmes i inni detektywi z motywowaniem?
  • Czy krytyka może być motywująca i inspirująca?

Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie:
DOBRE MOTYWOWANIE czyli jak wpływać na zaangażowanie i efektywność pracowników
w ramach AKADEMII LIDERA MODUŁ II

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:

  • rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie umiejętności i potencjału pracowników
  • umiejętne diagnozowanie potrzeb i oczekiwania podwładnych
  • umiejętność dostosowywania działań motywacyjnych do poziomu rozwoju pracowników
  • tworzenie i stosowanie narzędzi motywacyjnych
  • uświadomienie sobie znaczenia roli lidera w motywowaniu podwładnych
  • prowadzenie rozmów z pracownikami w taki sposób, aby były motywujące dla pracownika


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w zespołach
  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przykładach
  • dyskusje na forum grupy
  • testy/ ankiety
  • wykład z prezentacją multimedialną (20%)

Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 100 zł, za trzy: 200 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: 300 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
    Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu.
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 50 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. CO TO JEST MOTYWACJA?

  1. Co motywuje współczesnych pracowników i jak to wykorzystać - „Mapa Motywacji”?
  2. Czy każdego motywuje to samo, od czego to zależy?
  3. Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników - przyczyny
  4. Zmiana - źródło spadku motywacji pracowników - jak nią zarządzać
  5. W poszukiwaniu narzędzi motywacji - narzędzia „materialne” i „niematerialne”
  6. Motywowanie zacznij od siebie - niespójne zachowania szefa

 

MODUŁ II. BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKA

  1. Rozpoznanie indywidualnych czynników motywujących pracownika do pracy
  2. Motywowanie przez dopasowanie zadań do poszczególnych pracowników
  3. Motywowanie i zarządzanie poprzez trening, doradztwo, coaching - umiejętność dopasowania stylu zarządzania do doświadczenia i rodzaju pracownika
  4. Motywowanie jako proces - najważniejsze teorie motywacji i ich zastosowanie w praktyce
    • Teoria dwuczynnikowa (puzzle Herzberga)
    • Piramida potrzeb Maslowa
    • Teoria sprawiedliwości
  5. Przyczyny spadku motywacji - demotywatory
  6. Błędy w motywowaniu

 

MODUŁ III. DELEGOWANIE ZADAŃ

  1. Co, kiedy i komu delegować? - przekazywanie odpowiedzialności
  2. Proces delegowania - zarządzanie przez cele SMART
  3. SMART w praktyce

 

MODUŁ IV. CZY PIENIĄDZE SĄ SKUTECZNYM SPOSOBEM MOTYWOWANIA?

  1. Rola wynagrodzenia i jego wpływ na wyniki pracownika
  2. Satysfakcja a motywacja - czyli dlaczego po podwyżce nie wzrasta jakość pracy

 

MODUŁ V. KIJ CZY MARCHEWKA?

  1. Nagrody:
    • Jak i kiedy je stosować?
    • Nagrody, które motywują najbardziej
    • O nagrodach, które stają się dla pracownika karą
    • Motywuj dostrzegając sukcesy - siła „głasków” („Cenię w tobie …”)
    • Elitarność motywuje - przywileje i motywatory „niematerialne” standardowe i nietypowe
  2. Kary (konstruktywna krytyka):
    • „Dobra” i „zła” informacja zwrotna - cechy
    • Czego oczekujemy od negatywnej informacji zwrotnej?
    • Jak udzielać motywującej informacji zwrotnej w trudnych sytuacjach z pracownikami?
    • Krytykowanie z szacunkiem - czy to możliwe?

 

MODUŁ VI. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym - plan działania
Termin

2020-06-24

I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Centrum Szkoleniowe WSPÓLNA
ul. Wspólna 56
Warszawa

Cena

880 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1374 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 880 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane