„Jeśli myślisz, że potrafisz, to masz rację. Lecz jeśli w to nie wierzysz, nic nie osiągniesz.” /Mary Kay Ash/
Współczesnym pracownikom, samo posiadanie pracy już dziś nie wystarczy. Do istotnych zmian bowiem, które nastąpiły w ostatnich latach, jest wzrost świadomości dot. prawa ludzi do spełniania się. Dlatego pracownic pragną wiedzieć, co się dzieje w firmie, cenią sobie konsultowanie się z nimi - chcą się angażować w różne projekty i decyzje dot. działania firmy. Pragną, aby efekty ich pracy stanowiły wartość dla firmy. Sani zaś odnajdują w tym przyjemność i satysfakcję.
Dlatego, jeśli ich odpowiednio zmotywujemy, będą działali skuteczniej.
- Po co motywować?
- Co motywuje współczesnych pracowników?
- Czy pieniądze rzeczywiście motywują?
- Jaki wpływ na motywację pracowników mają tzw. „drobiazgi”?
- Czy motywować poprzez mówienie DO pracowników czy Z pracownikami?
- Co wspólnego ma Sherlock Holmes i inni detektywi z motywowaniem?
- Czy krytyka może być motywująca i inspirująca?
Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie:
DOBRE MOTYWOWANIE czyli jak wpływać na zaangażowanie i efektywność pracowników
w ramach AKADEMII LIDERA MODUŁ II
Korzyści dla Uczestników szkolenia:
Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:
- rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie umiejętności i potencjału pracowników
- umiejętne diagnozowanie potrzeb i oczekiwania podwładnych
- umiejętność dostosowywania działań motywacyjnych do poziomu rozwoju pracowników
- tworzenie i stosowanie narzędzi motywacyjnych
- uświadomienie sobie znaczenia roli lidera w motywowaniu podwładnych
- prowadzenie rozmów z pracownikami w taki sposób, aby były motywujące dla pracownika
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:
- pracę w zespołach
- gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przykładach
- dyskusje na forum grupy
- testy/ ankiety
- wykład z prezentacją multimedialną (20%)
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 100 zł, za trzy: 200 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 300 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 50 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. CO TO JEST MOTYWACJA?
- Co motywuje współczesnych pracowników i jak to wykorzystać - „Mapa Motywacji”?
- Czy każdego motywuje to samo, od czego to zależy?
- Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników - przyczyny
- Zmiana - źródło spadku motywacji pracowników - jak nią zarządzać
- W poszukiwaniu narzędzi motywacji - narzędzia „materialne” i „niematerialne”
- Motywowanie zacznij od siebie - niespójne zachowania szefa
MODUŁ II. BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKA
- Rozpoznanie indywidualnych czynników motywujących pracownika do pracy
- Motywowanie przez dopasowanie zadań do poszczególnych pracowników
- Motywowanie i zarządzanie poprzez trening, doradztwo, coaching - umiejętność dopasowania stylu zarządzania do doświadczenia i rodzaju pracownika
- Motywowanie jako proces - najważniejsze teorie motywacji i ich zastosowanie w praktyce
- Teoria dwuczynnikowa (puzzle Herzberga)
- Piramida potrzeb Maslowa
- Teoria sprawiedliwości
- Przyczyny spadku motywacji - demotywatory
- Błędy w motywowaniu
MODUŁ III. DELEGOWANIE ZADAŃ
- Co, kiedy i komu delegować? - przekazywanie odpowiedzialności
- Proces delegowania - zarządzanie przez cele SMART
- SMART w praktyce
MODUŁ IV. CZY PIENIĄDZE SĄ SKUTECZNYM SPOSOBEM MOTYWOWANIA?
- Rola wynagrodzenia i jego wpływ na wyniki pracownika
- Satysfakcja a motywacja - czyli dlaczego po podwyżce nie wzrasta jakość pracy
MODUŁ V. KIJ CZY MARCHEWKA?
- Nagrody:
- Jak i kiedy je stosować?
- Nagrody, które motywują najbardziej
- O nagrodach, które stają się dla pracownika karą
- Motywuj dostrzegając sukcesy - siła „głasków” („Cenię w tobie …”)
- Elitarność motywuje - przywileje i motywatory „niematerialne” standardowe i nietypowe
- Kary (konstruktywna krytyka):
- „Dobra” i „zła” informacja zwrotna - cechy
- Czego oczekujemy od negatywnej informacji zwrotnej?
- Jak udzielać motywującej informacji zwrotnej w trudnych sytuacjach z pracownikami?
- Krytykowanie z szacunkiem - czy to możliwe?
MODUŁ VI. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
- Wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym - plan działania
2020-06-24
I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Centrum Szkoleniowe WSPÓLNA
ul. Wspólna 56
Warszawa
Szkolenie rozpoczyna się za 1374 dni