Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej czy też produkcyjnej jest jej potencjał ludzki. Dobrze pracujący zespół pozwala przedsiębiorstwu utrzymać pozycje na rynku, wyprzedzać konkurencję, zapewnić stabilizację dochodów, zmniejszać straty, realizować zakładane cele, realizować politykę jakości. Dobrze pracujący, zmotywowany zespół pracowników to grupa świadomych swoich działań i odpowiedzialnych ludzi nastawionych na działanie zespołowe i dobrze znających stawiane przed nimi cele. To szkolenie pomaga stworzyć taki właśnie zespół.
Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu umiejącego razem realizować wyznaczone przez organizację cele oraz zbudowanie świadomości roli pracy zespołowej. W szkoleniu pojawiać się będą zatem elementy budowania zespołu, pracy nad konfliktem oraz elementy zarządzania jakością związane z metodologią Kaizen czy TQM.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Uczestnicy na szkoleniu poznają metody pracy zespołowej i korzyści wynikające z pracy zespołowej. Nauczą się jasnego konstruowania celów zespołu, metod budowania zespołu, zarządzania konfliktem, stosowania odpowiedniej komunikacji w zespole, motywowania zespołu, pracy zespołowej, stosowania metod zarządzania jakością w firmie.
Pracownikom działającym w zespole szkolenie da możliwość jeszcze lepszej pracy w grupie, menedżerom zaś świadomość i narzędzia przydatne w motywowaniu i budowaniu własnych zespołów oraz budowaniu jakości w firmie poprzez współdziałanie na poziomie zespołu i całego przedsiębiorstwa. Na szkoleniu znajdą Państwo odpowiedź na pytania: jak wykorzystać potencjał pracowników w firmie? Jak realizować cele firmy poprzez cele poszczególnych zespołów?
Szkolenie polecamy dla:
Wszystkich pracowników, szczególnie pracujących w zespołach, lecz także takich, którzy pracują samodzielnie, współpracując z innymi w produkcji, sprzedaży, dystrybucji, realizując projekty. Szkolenie przydatne dla menedżerów, niezależnie od szczebla zarządzania, kierujących zespołami czy też projektami, a pragnących zadbać o politykę jakości w firmie, motywację pracowników, wdrażających u siebie wydajne metody pracy zespołowej dla osiągnięcia celów przedsiębiorstwa i zadowolenia załogi.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
- Dyskusja facylitowana
- Praca w grupach
- Studia przypadku
- Odgrywanie scenek, nagrywanie
- Opracowywanie rozwiązań
- Mini wykład trenera
Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:
,,Szkolenie, które otworzyło moje oczy na sprawy komunikacji i uczy wychodzenia poza schematy myślowe.”
,,Owocne szkolenie. Sztywna forma – zaangażowanie uczestników.”
,,Bardzo dobre szkolenie. Polecam!”
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
Szkolenie z budowania zespołu i efektywnej pracy zespołowej - program szkoleniowy
MODUŁ I. BUDOWANIE ZESPOŁU I PRACA ZESPOŁOWA
- Ustalanie i definiowanie celów /SMART; GROW/
- Podniesienie nastawienia zespołu na wspólną realizację celów
- Umiejętności pracy zespołowej
- Świadomość pozytywów pracy zespołowej
- Integracja zespołu
- Uczestnictwo w pracy zespołowej jako świadome działanie członków zespołu
- Metody pracy zespołowej, zespołowe rozwiązywanie problemów
MODUŁ II. WZAJEMNE RELACJE W ZESPOLE - ICH ROLA W ASPEKCIE REALIZACJI ZADAŃ
- Komunikacja w zespole
- Zarządzanie konfliktem w zespole
- Asertywność
- Zespół to emocje
- Myślenie pytaniami
MODUŁ III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I KONSEKWENCJE W PRACY, ZMIANA JAKO CZEŚĆ ROZWOJU FIRMY
MODUŁ IV. JA JAKO PRACOWNIK - IDENTYFIKACJA Z FIRMĄ
- Praca jako wartość
- Zadowolenie z pracy
- Firma to także ja
MODUŁ V. FILOZOFIA KLIENTA WEWNĘTRZNEGO - POTRZEBA, CECHA, KORZYŚĆ
MODUŁ VI. ZESPOŁOWE WYPRACOWANIE NIEZBĘDNYCH NARZĘDZI I PROPOZYCJI ZMIAN
2024-10-21 (2 dni)
I dzień: 10:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Hotel**** SCANDIC
ul. Podwale Grodzkie 9
Gdańsk
Szkolenie rozpoczyna się za 9 dni
Rejestracja
ul. Podwale Grodzkie 9, Gdańsk