Szkolenie z komunikacji w zespole pracowników - komu polecamy?

Komunikacja to jeden z najważniejszych aspektów funkcjonowania z drugim człowiekiem. Komunikujemy się nie tylko za pomocą słów, ale także poprzez gesty, mimikę itp. Wszystko to wpływa na jakość naszych relacji. A ponieważ z komunikacja mamy do czynienia na co dzień, pracując w zespołach i funkcjonując wśród ludzi, warto znać zasady i narzędzia, które nam to ułatwią. Do udziału w szkoleniu z efektywnej komunikacji w zespole pracowniczym zapraszamy więc osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych ze skuteczną komunikacją zespołową.


Korzyści dla uczestników szkolenia z efektywnej komunikacji i współpracy w zespole

Po szkoleniu z budowania efektywnego zespołu pracowniczego uczestnicy będą w stanie:

  • Przedstawić niezbędne cechy, charakterystyczne dla efektywnego zespołu w firmie
  • Zdiagnozować własną rolę w zespole pracowniczym
  • Zastosować w praktyce zasady komunikacyjne w zespołach
  • Efektywnie budować relacje w swoich zespołach
  • Skutecznie udzielić informacji zwrotnej w obrębie zespołu
  • Docenić wartość wspólnej pracy zespołowej

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia z tworzenia efektywnego zespołu pracowniczego:

Wśród technik aktywizujących uczestników szkolenia z obszaru efektywnej współpracy w zespole pojawią się m.in.:

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów

Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:

 

,,Bardzo pozytywne i przydatne szkolenie. Bardzo dobrze przeprowadzone.”

,,Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie. Wszystkie interesujące tematy zostały poruszone. Wszystkie pytania spotkały się z odpowiedzią.”

,,Profesjonalnie przygotowane szkolenie pod względem merytorycznym. Rzeczowy wykładowca.”

,,Dużo ciekawych informacji przedstawionych w łatwo przyswajalny sposób.”

,,Szkolenie bardzo atrakcyjne, urozmaicone wieloma aktywnościami. Zostało przedstawionych wiele narzędzi dotyczących komunikacji i relacji w zespole. Prowadząca profesjonalna, otwarta.”

,,Bardzo dużo rzetelnej wiedzy przekazanej w łatwy i zrozumiały sposób.”

,,Świetne szkolenie, merytoryczne, konkretne i ciekawe. Świetne ćwiczenia.”

,,Pierwsze szkolenie tego typu. Niespodziewanie, całe szkolenie bardzo interesujące. Dużo nowych ciekawych informacji.”


Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
    Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu.
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Budowanie zespołu pracowników, komunikacja i współpraca w zespole - program szkoleniowy

MODUŁ I. EFEKTYWNA WSPÓŁPRACA W ZESPOLE

Ten moduł wyjaśnia to, jak funkcjonuje zespół. Uczestnicy poznają etapy budowania zespołu i najważniejsze aspekty, które wpływają na kształtowanie relacji na poszczególnych etapach. Każdy z uczestników zdobędzie też wiedzę o tym, w jaki sposób różnią się w myśleniu i działaniu poszczególne osoby w zespole i co za tym idzie, w jaki sposób się z nimi komunikować. 

  1. Cechy efektywnych zespołów - cechy dobrej współpracy między pracownikami, czyli o pracy grupowej
  2. Jak budować zespół, czyli etapy tworzenia się zespołów (fazy budowania zespołu)
  3. Strukturalizacja czasu na poszczególnych etapach rozwoju zespołu pracowniczego
  4. Role zespołowe - Teoria ról pełnionych w zespole i stylów działania, które za tym idą
  5. Autodiagnoza własnej roli w zespole pracowników firmy
  6. Budowanie współpracy w zespole - współdziałanie w zespole, zasady współpracy w zespole, cechy dobrej współpracy w zespole
  7. Dynamika procesu grupowego
  8. Skuteczna komunikacja w grupie pracowników - dlaczego różnorodność jest nam potrzebna i jak komunikować się z różnymi „typami” ludzkimi


MODUŁ II. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE PRACOWNICZYM

Na czym polega komunikacja w pracy zespołowej? Jak powinna wyglądać efektywna komunikacja w zespole pracowniczym? Ten moduł ma na celu praktyczne przećwiczenie narzędzi komunikacyjnych takich jak: udzielanie informacji zwrotnej, przekazywanie komunikatu, mówienie wprost itp. 

  1. Podstawowe zasady komunikacji w zespole - dobra komunikacja w zespole
  2. Koło komunikacji i najważniejsze elementy decydujące o zrozumieniu przekazywanego komunikatu. Warunki skutecznej komunikacji w zespole
  3. Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy
  4. Lejek komunikacyjny - od tego co mówimy do tego co odbiorca zapamiętuje
  5. Przekazywanie informacji zwrotnej innym członkom zespołu pracowników
  6. Sztuka oddzielenie informacji kluczowej od szumu informacyjnego
  7. Skąd się bierze plotka?


MODUŁ III. KOMUNIKACJA ZESPOŁOWA I GRY PSYCHOLOGICZNE

W trakcie tej części uczestnicy poznają teorią dotyczącą budowania relacji, opartą na grach psychologicznych i rolach, jakie w tych grach przyjmujemy. Poznają także metody wychodzenia z gier. 

  1. Style komunikacji, które każdy z nas stosuje w komunikacji w zespole pracowniczym i nie tylko
  2. Gry psychologiczne, w które „wpadamy”
  3. Słuchanie - jeden z najważniejszych elementów komunikacji w pracy zespołowej
  4. Mowa ciała - niewerbalny przekaz informacji w ramach komunikacji zespołowej


MODUŁ IV. SZTUKA ARGUMENTOWANIA I PERSWAZJI W EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI W ZESPOLE PRACOWNIKÓW FIRMY

Moduł ten poświęcony jest pracy nad doborem argumentacji. Uczestnicy poprzez ćwiczenia poznają sposoby argumentowania i obrony przed manipulacją. 

  1. Przejmowanie inicjatywy w rozmowie z członkami zespołu pracowników
  2. Rozpoznawanie i obrona przed manipulacją
  3. Sztuka argumentowania i wywierania wpływu
  4. Teoria dwóch mózgów - umiejętność doboru argumentacji
  5. Przekonywanie innych pracowników zespołu do swoich racji
Termin

2024-05-08 (2 dni)

I dzień: 10:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)

Miejsce

Hotel***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Kraków

Cena

1480 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 41 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Budowanie zespołu i komunikacja w grupie
2024-05-08 - 2024-05-09
ul. Straszewskiego 17, Kraków

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Podłącze 31, 30-218 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane