CEL SZKOLENIA
Program szkolenia z zakresu budowania relacji z klientem oraz aktywnej sprzedaży usług zdrowotnych i wyrobów medycznych to efekt skumulowanych doświadczeń, wyników badań oraz projektów consultingowo-szkoleniowych zrealizowanych w wielu podmiotach leczniczych oraz firmach działających jako producenci bądź dystrybutorzy wyrobów medycznych, których odbiorcami są szpitale, kliniki, przychodnie, centra medyczne, ośrodki rehabilitacji, domy opieki, gabinety lekarskie i dentystyczne oraz inne instytucje sektora ochrony zdrowia.
Podczas warsztatów szczególny nacisk zostanie położony na proces budowania relacji z klientem indywidualnym (pacjentem) bądź zbiorowym (instytucją publiczną, prywatną firmą, korporacją), którego finalnym etapem jest decyzja zakupowa i sprzedaż oferty usług zdrowotnych bądź wyrobów medycznych. Bardzo często pierwsza transakcja to dopiero początek procesu budowania tych relacji a nie - jak mogłoby się niejednokrotnie wydawać - jego koniec uwieńczony sprzedażą. W oparciu o najlepsze praktyki w kraju i za granicą uczestnicy szkolenia będą mogli zapoznać się z tym jak można budować w sposób efektywny łańcuch wartości dla klientów, tworząc go i monitorując jego dynamikę w sposób długofalowy. W trakcie warsztatów w sposób szczególny zostaną omówione od strony praktycznego zastosowanie poszczególne fazy procesu zarządzania grupą klientów kluczowych, którzy mogą przyczynić się do wzmocnienia rentowności firmy i prowadzić do jej dalszego rozwoju.
Ważnym elementem szkolenia będą analizy, dyskusje i wspólne poszukiwanie optymalnych rozwiązań obejmujących wszystkie elementy tego procesu począwszy od samego tworzenia oferty usługowej i produktowej w formie „tailored to the needs” (skrojony na miarę potrzeb), następnie opracowania strategii dotarcia do wcześniej zidentyfikowanych grup docelowych, poprzez nawiązywanie pierwszego kontaktu w celu przedstawienia i zachęcenia do skorzystania z oferty usługowej lub produktowej aż do etapu zbudowania długofalowej wymiany i dialogu z klientem w ramach obsługi i wsparcia posprzedażowego.
Szkolenie zostało oparte o studia przypadków (case studies), burze mózgów (brainstorm), najlepsze praktyki rynkowe (benchmarking) oraz wyniki własnych badań dzięki którym uczestnicy będą mieli możliwość wspólnego tworzenia najlepszych rozwiązań zmierzających do zapewnienia zintegrowanej i efektywnej obsługi klienta skoncentrowanej na dostarczeniu mu jakości zgodnej z oczekiwaniami i budowanie więzów opartych o zaangażowanie, satysfakcję, lojalność i zaufanie.
Warsztaty są nastawione na przekazanie praktycznej wiedzy połączonej z treningiem umiejętności i kompetencji w zakresie nawiązywania, budowania i umacniania relacji z pacjentem oraz klientem firmowym, a także analizę procesów i obszarów zagrażających tym celom aby móc nimi odpowiednio zarządzać tworząc zintegrowany proces zarządzania klientami (customer relationship management). Warsztaty zostały podzielone na 5 modułów, z których każdy trwa około 1,5 godziny.
DO KOGO ADRESOWANE SĄ WARSZTATY
Warsztaty skierowane są zarówno dla przedstawicieli handlowych, kierowników i dyrektorów sprzedaży, managerów ds. kluczowych klientów i rozwoju rynku, pracowników i kierowników recepcji lub rejestracji, pracowników obsługi klienta, działu sprzedaży i marketingu usług komercyjnych publicznych i niepublicznych podmiotów leczniczych, jak i instytucji oraz firm produkujących lub dystrybuujących szeroki zakres wyrobów medycznych.
CO ZYSKAJĄ UCZESTNICY SZKOLENIA
Podczas warsztatów postawimy nacisk na zbudowanie praktycznej wiedzy i umiejętności na temat czynników determinujących proces budowania relacji z klientem oraz jego podtrzymywanie w całym cyklu organizacji opieki medycznej, wypracowanie odpowiednich postaw, a także motywacji do wdrażania zoptymalizowanych rozwiązań w Państwa Firmie.
Warsztaty będą służyć pogłębionej analizie czynników - w oparciu o wybrane praktyki w Polsce i za granicą oraz burze mózgów i dyskusje wśród uczestników - które wzmacniają lub też osłabiają te działania. To pogłębi Państwa świadomość w tym zakresie i pozwoli podejmować działania adekwatne do zaistniałej sytuacji.
Przygotujemy Państwa do tych zadań w sposób kompleksowy a także wskażemy kierunki działań, które będą sprzyjać umacnianiu relacji z klientem indywidualnym lub zbiorowym, co następnie może przełożyć się na podniesienie wskaźników sprzedaży, a w efekcie dalszy rozwój organizacji.
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 100 zł, za trzy: 200 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 300 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 50 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
MODUŁ I. SESJA COACHINGOWA
Sesja coachingowa będzie poświęcona z jednej strony wspólnej analizie słabych punktów, problemów i ryzyk, które mogą potencjalnie zmniejszać efektywną działalność firmy w obszarze obsługi pacjenta i pozyskiwania nowych pacjentów. Z drugiej strony sesja będzie punktem wyjściem do zastanowienia się nad wyborem optymalnych rozwiązań w tych obszarach biorąc pod uwagę mocne strony placówki, wyróżniające ją na rynku tak aby można wszystkie jej atuty „sprzedać” w komunikacji z potencjalnym bądź obecnym klientem.
- Analiza słabych i mocnych stron w celu zdiagnozowania problemów i wypracowania najbardziej efektywnych rozwiązań sprzedażowych i obsługi pacjenta
- Jak dopasować rozwiązania w zakresie komunikacji do sytuacji i specyfiki organizacji
- Co decyduje o atrakcyjności ofert usług lub wyrobów medycznych
MODUŁ II. KOMUNIKACJA BIZNESOWA
W trakcie II modułu szkoleniowego zostaną przedstawione w sposób przeglądowy innowacyjne narzędzia komunikacji biznesowej, które skutecznie wpływają na nawiązanie kontaktu z klientami i wspomagają podejmowanie decyzji o zakupie usługi lub produktu. Następnie uczestnicy będę mieli okazję wybrać i poddać krytycznej analizie pod kątem wdrażania te narzędzia, które najskuteczniej pomogą w realizacji celów biznesowych w zależności od specyfiki i sytuacji rynkowej organizacji. Podczas tego modułu zaplanowano wspólną dyskusję i wymianę doświadczeń na temat najczęstszych i najpoważniejszych problemów związanych z efektywnością procesów komunikacji skierowanych do różnych grup klientów.
- Przegląd innowacyjnych narzędzi komunikacji biznesowej
- Kreowanie wizerunku własnego oraz reprezentowanej firmy - czy wizerunek sprzedającego przekłada się na wizerunek marki i jak marka firmy wpływa na pracę sprzedającego daną usługę lub produkt
- Jak wpływać poprzez komunikację na podejmowanie decyzji zakupowych przez klienta
MODUŁ III. ZARZĄDZANIE KLUCZOWYMI KLIENTAMI
Moduł zakłada wymianę doświadczeń w zakresie poszukiwania optymalnych rozwiązań w zakresie całego procesu zarządzania kluczowymi klientami, jak również naświetla oraz poddaje analizie główne problemy i pułapki, jakie stają na drodze do efektywnej realizacji zadań biznesowych w obszarze współpracy z klientem. Ważnym elementem tego modułu będzie analiza najnowszych trendów i najlepszych praktyk rynkowych w zakresie zarządzania kluczowymi klientami.
- Proces zarządzania kluczowymi klientami - analiza poszczególnych etapów w perspektywie porównawczej
- Jak tworzyć wspólne cele i partnerskie relacje
- Zarządzanie sprzedażą jako dialog: od pierwszej rozmowy handlowej do zamknięcia sprzedaży
MODUŁ IV. BUDOWANIE WARTOŚCI DLA KLIENTA I WIĘZÓW LOJALNOŚCIOWYCH
Moduł ten porusza niezwykle istotny czynnik, jakim jest budowanie długofalowych relacji z pacjentem i tworzenie więzów lojalnościowych. Aby mogły one zaistnieć musi pojawić się zaufanie oraz dialog między dwiema stronami transakcji, które sprzyjają zawiązywaniu i umacnianiu tego typu zależności.
- Skuteczne techniki budowania relacji z pacjentem - przedefiniowanie klasycznego modelu sprzedaży aktywnej
- Dobre praktyki w zakresie programów lojalnościowych dla pacjentów placówek medycznych i klientów instytucjonalnych
- Czynniki wspomagające przyciągnięcie pacjenta, zatrzymanie na dłużej i tworzenie więzów lojalnościowych – porównawcze wyniki badań
MODUŁ V. ZAJĘCIA WARSZTATOWE - SATYSFAKCJA I JAKOŚĆ
Ostatni moduł obejmuje zajęcia warsztatowe z zakresu tworzenia - zoptymalizowanych do specyfiki danej firmy - narzędzi satysfakcji z usług zdrowotnych oraz narzędzi pomiaru dopasowania funkcjonalnego i jakości z wyrobów medycznych a także wykorzystywania istniejących narzędzi mierzących jakość życia związaną ze zdrowiem dostosowanych do specyfiki działalności danej jednostki i prowadzonych w niej pacjentów.
Uzupełnieniem modułu będzie wspólna dyskusja połączona z analizą wybranych przykładów jak interpretować uzyskane wyniki i jak wprowadzać niezbędne zmiany lub usprawnienia w tych obszarach.
- Tworzenie narzędzi badawczych - zajęcia warsztatowe
- Pomiar, analiza i interpretacja satysfakcji i jakości życia pacjenta związanej ze zdrowiem
- Czy mamy wpływ na zwiększenie satysfakcji z usług zdrowotnych i jakość wyrobu medycznego
2019-12-05
Centrum Biznesowe Tarasy
ul. Złota 59
Warszawa
Szkolenie rozpoczyna się za 1603 dni