CEL SZKOLENIA

Program szkolenia z zakresu budowania relacji z klientem oraz aktywnej sprzeda┼╝y us┼éug zdrowotnych i wyrobów medycznych to efekt skumulowanych do┼Ťwiadcze┼ä, wyników bada┼ä oraz projektów consultingowo-szkoleniowych zrealizowanych w wielu podmiotach leczniczych oraz firmach dzia┼éaj─ůcych jako producenci b─ůd┼║ dystrybutorzy wyrobów medycznych, których odbiorcami s─ů szpitale, kliniki, przychodnie, centra medyczne, o┼Ťrodki rehabilitacji, domy opieki, gabinety lekarskie i dentystyczne oraz inne instytucje sektora ochrony zdrowia.

Podczas warsztatów szczególny nacisk zostanie po┼éo┼╝ony na proces budowania relacji z klientem indywidualnym (pacjentem) b─ůd┼║ zbiorowym (instytucj─ů publiczn─ů,  prywatn─ů firm─ů, korporacj─ů), którego finalnym etapem jest decyzja zakupowa i sprzeda┼╝ oferty us┼éug zdrowotnych b─ůd┼║ wyrobów medycznych. Bardzo cz─Östo pierwsza transakcja to dopiero pocz─ůtek procesu budowania tych relacji a nie - jak mog┼éoby si─Ö niejednokrotnie wydawa─ç - jego koniec uwie┼äczony sprzeda┼╝─ů. W oparciu o najlepsze praktyki w kraju i za granic─ů uczestnicy szkolenia b─Öd─ů mogli zapozna─ç si─Ö z tym jak mo┼╝na budowa─ç w sposób efektywny ┼éa┼äcuch warto┼Ťci dla klientów, tworz─ůc go i monitoruj─ůc jego dynamik─Ö w sposób d┼éugofalowy. W trakcie warsztatów w sposób szczególny zostan─ů omówione od strony praktycznego zastosowanie poszczególne fazy procesu zarz─ůdzania grup─ů klientów kluczowych, którzy mog─ů przyczyni─ç si─Ö do wzmocnienia rentowno┼Ťci firmy i prowadzi─ç do jej dalszego rozwoju.

Wa┼╝nym elementem szkolenia b─Öd─ů analizy, dyskusje i wspólne poszukiwanie optymalnych rozwi─ůza┼ä obejmuj─ůcych wszystkie elementy tego procesu pocz─ůwszy od samego tworzenia oferty us┼éugowej i produktowej w formie „tailored to the needs” (skrojony na miar─Ö potrzeb), nast─Öpnie opracowania strategii dotarcia do wcze┼Ťniej zidentyfikowanych grup docelowych, poprzez nawi─ůzywanie pierwszego kontaktu w celu przedstawienia i zach─Öcenia do skorzystania z oferty us┼éugowej lub produktowej a┼╝ do etapu zbudowania d┼éugofalowej wymiany i dialogu z klientem w ramach obs┼éugi i wsparcia posprzeda┼╝owego.

Szkolenie zosta┼éo oparte o studia przypadków (case studies), burze mózgów (brainstorm), najlepsze praktyki rynkowe (benchmarking) oraz wyniki w┼éasnych bada┼ä dzi─Öki którym uczestnicy b─Öd─ů mieli mo┼╝liwo┼Ť─ç wspólnego tworzenia najlepszych rozwi─ůza┼ä zmierzaj─ůcych do zapewnienia zintegrowanej i efektywnej obs┼éugi klienta skoncentrowanej na dostarczeniu mu jako┼Ťci zgodnej z oczekiwaniami i budowanie wi─Özów opartych o zaanga┼╝owanie, satysfakcj─Ö, lojalno┼Ť─ç i zaufanie. 

Warsztaty s─ů nastawione na przekazanie praktycznej wiedzy po┼é─ůczonej z treningiem umiej─Ötno┼Ťci i kompetencji w zakresie nawi─ůzywania, budowania i umacniania relacji z pacjentem oraz klientem firmowym, a tak┼╝e analiz─Ö procesów i obszarów zagra┼╝aj─ůcych tym celom aby móc nimi odpowiednio zarz─ůdza─ç tworz─ůc zintegrowany proces zarz─ůdzania klientami (customer relationship management). Warsztaty zosta┼éy podzielone na 5 modu┼éów, z których ka┼╝dy trwa oko┼éo 1,5 godziny.

 

DO KOGO ADRESOWANE S─ä WARSZTATY

Warsztaty skierowane s─ů zarówno dla przedstawicieli handlowych, kierowników i dyrektorów sprzeda┼╝y, managerów ds. kluczowych klientów i rozwoju rynku, pracowników i  kierowników recepcji lub rejestracji, pracowników obs┼éugi klienta, dzia┼éu sprzeda┼╝y i marketingu us┼éug komercyjnych publicznych i niepublicznych podmiotów leczniczych, jak i instytucji oraz firm produkuj─ůcych lub dystrybuuj─ůcych szeroki zakres wyrobów medycznych.  

 

CO ZYSKAJ─ä UCZESTNICY SZKOLENIA

Podczas warsztatów postawimy nacisk na zbudowanie praktycznej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci na temat czynników determinuj─ůcych proces budowania relacji z klientem oraz jego podtrzymywanie w ca┼éym cyklu organizacji opieki medycznej, wypracowanie odpowiednich postaw, a tak┼╝e motywacji do wdra┼╝ania zoptymalizowanych rozwi─ůza┼ä w Pa┼ästwa Firmie. 

Warsztaty b─Öd─ů s┼éu┼╝y─ç pog┼é─Öbionej analizie czynników - w oparciu o wybrane praktyki w Polsce i za granic─ů oraz burze mózgów i dyskusje w┼Ťród uczestników - które wzmacniaj─ů lub te┼╝ os┼éabiaj─ů te dzia┼éania. To pog┼é─Öbi Pa┼ästwa ┼Ťwiadomo┼Ť─ç w tym zakresie i pozwoli podejmowa─ç dzia┼éania adekwatne do zaistnia┼éej sytuacji.

Przygotujemy Pa┼ästwa do tych zada┼ä w sposób kompleksowy a tak┼╝e wska┼╝emy kierunki dzia┼éa┼ä, które b─Öd─ů sprzyja─ç umacnianiu relacji z klientem indywidualnym lub zbiorowym, co nast─Öpnie mo┼╝e prze┼éo┼╝y─ç si─Ö na podniesienie wska┼║ników sprzeda┼╝y, a w efekcie dalszy rozwój organizacji.


Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Tu wkrótce pojawi si─Ö Karta Krakowska

 
 

 

  • Rabat za dwie osoby: 100 z┼é, za trzy: 200 z┼é (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: pi─ůta osoba gratis!
  • Rabat za wp┼éat─Ö do 4 tygodni przed dat─ů szkolenia: dodatkowe 100 z┼é od ca┼éo┼Ťci zamówienia

Wszystkie ceny s─ů podane w warto┼Ťciach netto, do których nale┼╝y doliczy─ç podatek VAT w wysoko┼Ťci 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i us┼éug VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w ca┼éo┼Ťci ze ┼Ťrodków publicznych s─ů zwolnione z VAT.

Rabaty nie ┼é─ůcz─ů si─Ö.


W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:

  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cen─Ö szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez ca┼éy czas pobytu - doradzamy, jak mi┼éo i efektywnie sp─Ödzi─ç czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, daj─ůce gwarancj─Ö prze─çwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjaj─ůce ┼éatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Czas trwania szkolenia

Standardowo szkolenia otwarte realizujemy w godzinach:

  • szkolenia 1-dniowe (8 godzin):
    10.00-18.00
  • szkolenia 2-dniowe (16 godzin): 
    I dzień: 10.00-18.00
    II dzień: 09.00-17.00

W przypadku niektórych szkole┼ä otwartych czas ich trwania jest krótszy od podanego. W celu uzyskania szczegó┼éowych informacji zapraszamy do kontaktu z Opiekunem szkolenia.

 

Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 

MODU┼ü I. SESJA COACHINGOWA
Sesja coachingowa b─Ödzie po┼Ťwi─Öcona z jednej strony wspólnej analizie s┼éabych punktów, problemów i ryzyk, które mog─ů potencjalnie zmniejsza─ç efektywn─ů dzia┼éalno┼Ť─ç firmy w obszarze obs┼éugi pacjenta i pozyskiwania nowych pacjentów. Z drugiej strony sesja b─Ödzie punktem wyj┼Ťciem do zastanowienia si─Ö nad wyborem optymalnych rozwi─ůza┼ä w tych obszarach bior─ůc pod uwag─Ö mocne strony placówki, wyró┼╝niaj─ůce j─ů na rynku tak aby mo┼╝na wszystkie jej atuty „sprzeda─ç” w komunikacji z potencjalnym b─ůd┼║ obecnym klientem.

  1. Analiza s┼éabych i mocnych stron w celu zdiagnozowania problemów i wypracowania najbardziej efektywnych rozwi─ůza┼ä sprzeda┼╝owych i obs┼éugi pacjenta
  2. Jak dopasowa─ç rozwi─ůzania w zakresie komunikacji do sytuacji i specyfiki organizacji
  3. Co decyduje o atrakcyjno┼Ťci ofert us┼éug lub wyrobów medycznych 

 

MODU┼ü II. KOMUNIKACJA BIZNESOWA
W trakcie II modu┼éu szkoleniowego zostan─ů przedstawione w sposób przegl─ůdowy innowacyjne narz─Ödzia komunikacji biznesowej,  które skutecznie wp┼éywaj─ů na nawi─ůzanie kontaktu z klientami i wspomagaj─ů podejmowanie decyzji o zakupie us┼éugi lub produktu. Nast─Öpnie uczestnicy b─Öd─Ö mieli okazj─Ö wybra─ç i podda─ç krytycznej analizie pod k─ůtem wdra┼╝ania te narz─Ödzia, które  najskuteczniej pomog─ů w realizacji celów biznesowych w zale┼╝no┼Ťci od specyfiki i sytuacji rynkowej organizacji. Podczas tego modu┼éu zaplanowano wspóln─ů dyskusj─Ö i wymian─Ö do┼Ťwiadcze┼ä na temat najcz─Östszych i najpowa┼╝niejszych problemów zwi─ůzanych z efektywno┼Ťci─ů procesów komunikacji skierowanych do ró┼╝nych grup klientów. 

  1. Przegl─ůd innowacyjnych narz─Ödzi komunikacji biznesowej 
  2. Kreowanie wizerunku w┼éasnego oraz reprezentowanej firmy - czy wizerunek sprzedaj─ůcego przek┼éada si─Ö na wizerunek marki i jak marka firmy wp┼éywa na prac─Ö sprzedaj─ůcego dan─ů us┼éug─Ö lub produkt
  3. Jak wpływać poprzez komunikację na podejmowanie decyzji zakupowych przez klienta

 

MODU┼ü III. ZARZ─äDZANIE KLUCZOWYMI KLIENTAMI
Modu┼é zak┼éada wymian─Ö do┼Ťwiadcze┼ä w zakresie poszukiwania optymalnych rozwi─ůza┼ä w zakresie ca┼éego procesu zarz─ůdzania kluczowymi klientami, jak równie┼╝ na┼Ťwietla oraz poddaje analizie g┼éówne problemy i pu┼éapki, jakie staj─ů na drodze do efektywnej realizacji zada┼ä biznesowych w obszarze wspó┼épracy z klientem. Wa┼╝nym elementem tego modu┼éu b─Ödzie analiza najnowszych trendów i najlepszych praktyk rynkowych w zakresie zarz─ůdzania kluczowymi klientami.

  1. Proces zarz─ůdzania kluczowymi klientami - analiza poszczególnych etapów w perspektywie porównawczej
  2. Jak tworzy─ç wspólne cele i partnerskie relacje
  3. Zarz─ůdzanie sprzeda┼╝─ů jako dialog: od pierwszej rozmowy handlowej do zamkni─Öcia sprzeda┼╝y    

 

MODU┼ü IV. BUDOWANIE WARTO┼ÜCI DLA KLIENTA I WI─śZÓW LOJALNO┼ÜCIOWYCH
Modu┼é ten porusza niezwykle istotny czynnik, jakim jest budowanie d┼éugofalowych relacji z pacjentem i tworzenie wi─Özów lojalno┼Ťciowych. Aby mog┼éy one zaistnie─ç musi pojawi─ç si─Ö zaufanie oraz dialog mi─Ödzy dwiema stronami transakcji, które sprzyjaj─ů zawi─ůzywaniu i umacnianiu tego typu zale┼╝no┼Ťci. 

  1. Skuteczne techniki budowania relacji z pacjentem - przedefiniowanie klasycznego modelu sprzeda┼╝y aktywnej
  2. Dobre praktyki w zakresie programów lojalno┼Ťciowych dla pacjentów placówek medycznych i klientów instytucjonalnych
  3. Czynniki wspomagaj─ůce przyci─ůgni─Öcie pacjenta, zatrzymanie na d┼éu┼╝ej i tworzenie wi─Özów lojalno┼Ťciowych – porównawcze wyniki bada┼ä     


MODU┼ü V. ZAJ─śCIA WARSZTATOWE - SATYSFAKCJA I JAKO┼Ü─ć
Ostatni modu┼é obejmuje zaj─Öcia warsztatowe z zakresu tworzenia - zoptymalizowanych do specyfiki danej firmy - narz─Ödzi satysfakcji z us┼éug zdrowotnych oraz narz─Ödzi pomiaru dopasowania funkcjonalnego i jako┼Ťci z wyrobów medycznych a tak┼╝e wykorzystywania istniej─ůcych narz─Ödzi mierz─ůcych jako┼Ť─ç ┼╝ycia zwi─ůzan─ů ze zdrowiem dostosowanych do specyfiki dzia┼éalno┼Ťci danej jednostki i prowadzonych w niej pacjentów.

Uzupe┼énieniem modu┼éu b─Ödzie wspólna dyskusja po┼é─ůczona z analiz─ů wybranych przyk┼éadów jak interpretowa─ç uzyskane wyniki i jak wprowadza─ç niezb─Ödne zmiany lub usprawnienia w tych obszarach. 

  1. Tworzenie narz─Ödzi badawczych - zaj─Öcia warsztatowe 
  2. Pomiar, analiza i interpretacja satysfakcji i jako┼Ťci ┼╝ycia pacjenta zwi─ůzanej ze zdrowiem
  3. Czy mamy wp┼éyw na zwi─Ökszenie satysfakcji z us┼éug zdrowotnych i jako┼Ť─ç wyrobu medycznego 

 

Termin

2019-12-05

Miejsce

Centrum Biznesowe Tarasy
ul. Złota 59
Warszawa

Cena

880 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 18 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Budowanie relacji z klientem oraz aktywna sprzedaż usług zdrowotnych i wyrobów medycznych
2019-12-05
ul. Złota 59, Warszawa

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 880 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poni┼╝ej jest formularz do wype┼énienia - z w┼éasnymi danymi - jako Polecaj─ůcego oraz z danymi osoby / firmy, której chc─ů Pa┼ästwo to konkretne szkolenie poleci─ç. Je┼╝eli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze si─Ö na nie i zap┼éaci, Pa┼ästwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysoko┼Ťci 20% ceny wyj┼Ťciowej. Osoba / firma, której polecili┼Ťcie nasze szkolenie ju┼╝ od razu otrzymuje od nas rabat w wysoko┼Ťci 20% ceny wyj┼Ťciowej.

Rabaty si─Ö nie sumuj─ů.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane