Cel szkolenia
Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu.
Korzyści dla uczestników
W efekcie szkolenia poznasz:
1. Aspekty w procesie przygotowania się do negocjacji bezpośrednio wpływające na ich efekt.
2. Metody wywierania wpływu negocjacyjnego w trakcie prowadzenia negocjacji.
3. Sposoby reagowania na różne trudne sytuacje i zachowania drugiej strony.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:
- ćwiczenia pojedyncze i w grupach
- studia przypadków
- dzielenie się najlepszymi praktykami
- scenki
- grę szkoleniową
Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:
,,Szkolenie spełniło moje oczekiwania, było dużo wartościowych materiałów, dowiedziałam się nad czym powinnam pracować."
,,Trener bardzo dobrze przygotowany, podaje konkretne z życia wzięte przykłady."
,,Merytorycznie, dobre wyjaśnienie między wiedzą teoretyczną a ćwiczeniami praktycznymi, dużo wiedzy i materiału do przemyślenia."
,,Prowadzący jest bardzo merytoryczny, dostosowuje nauczanie do potrzeb grupy i reaguje elastycznie."
,,Szkolenie przygotowane w profesjonalny sposób, dużo wiedzy."
,,Świetnie prowadzone zajęcia, pozwoliły mi rozwinąć umiejętności negocjacyjne."
,,Szkolenie produktywne, merytoryczne z bardzo kreatywną częścią praktyczną."
,,Jestem bardzo zadowolony ze szkolenia. W części teoretycznej dowiedziałem się o często pomijanym aspekcie, czyli przygotowaniu do negocjacji. W części praktycznej, jak stosować zdobytą wiedzę."
,,Osoba prowadząca wykazała się odpowiednią wiedzą oraz chęcią przekazania jej uczestnikom."
,,Bardzo ciekawe merytoryczne szkolenie i interesujące warsztaty z analogicznego tematu. Prowadzący świetnie dobrał materiały i ciekawie je przedstawił."
,,Profesjonalne szkolenie oparte na praktycznych warsztatach. Wiedza podana w odpowiedniej formie."
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. MOWA CIAŁA W PROCESIE NEGOCJACJI
- Niewerbalne wywieranie wypływu negocjacyjnego
- Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony
MODUŁ III. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJOWANIA KONTRAKTÓW HANDLOWYCH
- Identyfikacja informacji, których potrzebujemy
- Efektywne planowanie negocjacji
- Warunki wewnętrzne i zewnętrzne determinujące negocjatora
- Potrzeby własne i drugiej strony
MODUŁ III. ZMIENNE NEGOCJACYJNE
- Określanie zmiennych negocjacyjnych
- Priorytet zmiennych dla obu stron
- Wartości zmiennych negocjacyjnych
- Arkusz negocjacyjny
MODUŁ IV. ROZRÓŻNIANIE STANOWISK I INTERESÓW STRON
- Cele i stanowiska
- Potrzeby i interesy
- Odkrywanie interesów partnera
- Negocjacje jako sposób zaspakajania potrzeb a nie deklaracji w stanowisku
MODUŁ V. DĄŻENIE DO KORZYSTNYCH REZULTATÓW
- Efekt ,,wygrany – wygrany’’ jako jedna z możliwości
- Asertywna wymiana ustępstw
- Negocjowanie pakietu i tryb warunkowy
MODUŁ VI. MANIPULACJE W NEGOCJACJACH
- Taktyki i blefy negocjacyjne
- Rozpoznawanie blefów
- Nasza reakcja na gry handlowo – negocjacyjne / blefy drugiej strony
- Korzyści i zagrożenia wynikające ze stosowania
- Implementacja wybranych taktyk, gier i blefów negocjacyjnych do codziennej pracy
MODUŁ VII. SYTUACJE TRUDNE W NEGOCJACJACH
- Przełamywanie impasu w negocjacjach
- Metody rozmowy ze zdenerwowaną czy agresywną osobą
- Asertywne przeciwstawianie się próbom manipulacji
MODUŁ VIII. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
- Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
- Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
- Zadanie wdrożeniowe
- Ewaluacja szkolenia
2025-03-03
I dzień: 09:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Centrum szkoleniowe WSPÓLNA
ul. Wspólna 56
Warszawa
Szkolenie rozpoczyna się za 116 dni
Rejestracja
ul. Wspólna 56, Warszawa