Asertywność to jest umiejętność bycia w zgodzie ze sobą, obrony własnych granic i wyrażania swoich opinii z pełnym szacunkiem dla tych samych praw innych. Dobra wiadomość jest taka, że asertywności można się uczyć, jest to więc postawa, którą możemy rozwijać i kształtować. Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z asertywnością w sytuacjach zawodowych.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Po szkoleniu uczestnicy będą:
- potrafili odróżnić zachowania asertywne od agresywnych i uległych
- potrafili budować pozytywne relacje międzyludzkie oparte na zaufaniu i wyrażaniu własnych emocji
- znali zasady obrony przed krytyką i będą potrafili skutecznie argumentować własne poglądy
- potrafili zadbać o własne interesy w harmonii z otoczeniem i własnym odczuciem
- z właściwej perspektywy oceniać problemy, ludzi i relacje
- potrafili dopasować formę wypowiedzi do sytuacji i osoby
- potrafili zamieniać styl krytyki na użyteczną informację zwrotną
- umieli neutralizować stresy obniżające poczucie własnej wartości
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:
- dyskusje
- studium przypadku
- ćwiczenia indywidualne i grupowe
- kwestionariusze i testy zachowań
- odgrywanie scenek/ról
- gry symulacyjne
- burze mózgów
Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:
,,Dobra prowadząca, dobrze przekazuje wiedzę, rozwiązuje problemy.”
,,Ciekawe szkolenie, daje narzędzia do pracy nad asertywnością.”
,,Szkolenie przeprowadzone na najwyższym poziomie z dostosowaniem do indywidualnych potrzeb kursanta.”
,,Szkolenie bardzo dobrze przygotowane pod względem organizacyjnym i merytorycznym. Bardzo duże korzyści, poznanie różnych metod psychologicznych. Doskonała organizacja, Bardzo dobra Trenerka.”
,,Otwarta, kompetentna i inteligentna Trenerka. Profesjonalne podejście pomaga utworzyć atmosferę szkolenia, która pozwala wiele z niego wynieść.”
,,Polecam!”
,,Profesjonalne szkolenie. Trener w świetny sposób przekazał wiedzę i wprowadził grupę w warsztat. Szkolenie spełniło moje oczekiwania.”
,,Bardzo profesjonalne i interesujące szkolenie.”
,,Bardzo dobre przygotowanie prowadzącego oraz dużo ciekawych informacji do użycia.”
,,Szkolenie jak najbardziej spełniło moje oczekiwania. Pozwoliło zdobyć kilka przydatnych umiejętności w komunikacji z innymi ludźmi na podłożu zawodowym.”
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. ASERTYWNOŚĆ
Podczas tego modułu uczestnicy dowiedzą się czy jest asertywność i w jakich obszarach możemy ją rozwijać. Każdy przyglądnie się też swoim postawom i sprawdzi w jakich sytuacjach jest, a w jakich nie jest asertywny.
- Budowanie postawy asertywnej
- Co to jest asertywność?
- Zachowanie asertywne, jako opozycja do zachowania agresywnego i uległego
- Asertywność w ujęciu analizy transakcyjnej
- Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych
- Komunikat ja - jako technika zmniejszania oporu u odbiorcy
- Mapa asertywności - diagnoza obszarów wymagających dalszego rozwoju umiejętności asertywnych
- Asertywność wobec siebie samego - zwiększenie poczucia własnej wartości
MODUŁ II. PRAKTYKA POSTAWY ASERTYWNEJ
Ten moduł jest nastawiony na ćwiczenie praktycznych aspektów postawy asertywnej. Uczestnicy poznają i przećwiczą narzędzia związane z obroną swoich praw i aspekty wyrażania wprost swoich opinii.
- Stawianie granic
- Obrona i reakcja na krytykę
- Obrona swoich praw i przekonań
- Umiejętność odmawiania i wyrażania swoich uczuć
- Asertywne radzenie sobie w sytuacjach trudnych
- Umiejętność obrony przed psychologicznym poniżeniem
- Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych
- Asertywność w informacji zwrotnej
MODUŁ III. ASERTYWNOŚĆ W UJĘCIU ANALIZY TRANSAKCYJNEJ
Analiza transakcyjna to ważna teoria pokazująca w jaki sposób komunikujemy się i budujemy relacje z innymi. Moduł ten poświęcony jest pracy nad budowaniem własnych komunikatów i reagowaniem na komunikaty innych. Uczestnicy przyglądną się też w jaki sposób „wchodzimy” w gry psychologiczne i jak z nich się wydostać, bazując na postawie Ja ok, Ty ok.
- Style komunikacji jakimi posługujemy się na codzień
- Co to są transakcje? - rodzaje transakcji i ich zastosowanie
- Obrona komunikacyjna przed wykorzystaniem i poniżaniem
- Gry psychologiczne - schemat i wejście w grę
- Trójkąt dramatyczny i trójkąt zwycięzcy
- Budowanie postawy Ja ok - Ty ok
2025-07-17 (2 dni)
I dzień: 10:00 - 17:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
II dzień: 09:00 - 16:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Hotel***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Kraków
Szkolenie rozpoczyna się za 277 dni
Rejestracja
ul. Straszewskiego 17, Kraków