Sales Manager - Narzędziowa Akademia Efektywnego Sprzedawcy

W czasach ciągłych i bardzo szybkich zmian, w czasach, w których stałe podnoszenie własnych kwalifikacji stało się normą, przedstawiamy Państwu rewelacyjny produkt - AKADEMIĘ SPRZEDAŻY.

AKADEMIA SPRZEDAŻY to cykl 10 dni (5 spotkań po 2 dni) podczas których Uczestnicy nabędą pełnych a przede wszystkim - wysokich kompetencji w zakresie posługiwania się technikami sprzedaży, komunikacji, planowania i efektywnego zarządzania własnym czasem, oraz wielu innych elementów sprzedażowych, sprawiających, że to właśnie WY staniecie się liderami sprzedaży, i że to właśnie z WAMI klienci najchętniej będą się spotykali, i ze to własnie od WAS będą najczęściej kupowali.

Tego wszystkicego naszy Was wieloletni praktyk sprzedaży - Maciej Leszczyński.

 

Przez trzynaście lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie  zarówno  z zakresu  sprzedaży i negocjacji jak i zarządzania pracownikami działu sprzedaży. Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów.

Przeczytaj więcej tu ►

 

 

 

 

 

Spotkania w ramch Akademii odbywać się będą w Warszawie, w Centrum Biznesowe Tarasy, ul. Złota 59, w dniach:

15-16.11.2018

13-14.12.2018

07-08.01.2019

25-26.02.2019

11-12.03.2019

 

CEL EDUKACYJNY USŁUGI

Narzędziowa Akademia Efektywnego Sales Managera pozwoli uczestnikom:

  • Rozwinąć posiadane umiejętności sprzedażowe.
  • Poznać nowe sprawdzone techniki i narzędzia zwiększające efektywność komunikacji sprzedażowej.
  • Wytrenować kluczowe narzędzia Komunikacyjne Efektywnego Sales Managera.
  • Poznać i wzmocnić ich mocne strony jako Sprzedawców oraz zdiagnozować obszary do rozwoju lub eliminowania ich negatywnego wpływu.

 

INFORMACJE DODATKOWE

Grupa docelowa:

Obecni i przyszli

  • Handlowcy, Sprzedawcy, Przedstawiciele Handlowi
  • Konsultanci i Doradcy ds. sprzedaży
  • Sales Managerowie, Account Managerowie

Czas trwania:    5 Filarów Sprzedaży x 2 dni  ( łącznie 10 dni )

Egzamin końcowy i Certyfikat ukończenia Akademii:

Każdy z uczestników na zakończenie cyklu szkoleniowego będzie miał możliwość przystąpienia do egzaminu i otrzymania certyfikatu potwierdzającego ukończenie Narzędziowej Akademii Efektywnego Sales Managera. Certyfikat min będzie zawierał informacje o programie merytorycznym  Akademii.

 

RAMOWY PROGRAM USŁUGI

FILAR I Sprzedaży (2 dni – 16 godzin dydaktycznych)

ODEJŚCIE OD WCISKANIA KLIENTOWI NA RZECZ KUPOWANIA PRZEZ KLIENTA

W oparciu o :

  • Narzędziową typologię Klientów
  • Badanie potrzeb Klienta
  • Analizę oferty CZKD (zarówno ,,standardowej’’ jak i do Cross-sellingu i up-sellingu)

 

FILAR II Sprzedaży (2 dni – 16 godzin dydaktycznych)

SKUTECZNY TELEMARKETING I PREZENTACJA OFERTY PODCZAS SPOTKANIA

W oparciu o umiejętność :

  • Efektywnej autoprezentacji
  • Perswazyjnej Prezentacji oferty
  • Połączenia telefonicznego z osobą decyzyjną i umówienia z nią spotkania
  • Sprzedaży przez telefon

 

FILAR III Sprzedaży (2 dni – 16 godzin dydaktycznych)

EFEKTYWNOŚĆ W TRUDNYCH SYTUACJACH

W oparciu o umiejętność reakcji na :

  • Projekcje Klienta – np. ,,Ten sprzedawca będzie mnie namawiał do czegoś czego nie chcę’’
  • Gry debiutowe Klienta – np. ,,Proszę przedstawić ofertę, ale uprzedzam, że nie będę nią zainteresowany.’’
  • Obiekcje Klienta – np. ,,To jest za drogie’’
  • Na nieakceptowalne przez nas żądanie ze strony ważnego Klienta – np. ,,Jeżeli mamy kontynuować współpracę to oczekuję dwa razy dłuższego terminu płatności bez zmiany innych warunków umowy’’.
  • Nieakceptowalne zachowanie Klienta
  • Zgłaszanie reklamacji przez Klienta

 

FILAR IV Sprzedaży (2 dni - 16 godzin dydaktycznych)

SKUTECZNE NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE

W oparciu o umiejętności :

  • Przygotowania do negocjacji
  • Operowania zmiennymi negocjacyjnymi
  • Wywierania wpływu negocjacyjnego
  • Rozpoznawania i reakcji na gry oraz blefy negocjacyjne
  • Reakcji na trudne sytuacje i kontrolowania poziomu stresu
  • Zamykania procesu sprzedaży
  • Rozmowy windykacyjnej z Klientem

 

FILAR V Sprzedaży (2 dni - 16 godzin dydaktycznych)

ZARZĄDZANIE RYNKIEM,  KLUCZOWYM KLIENTEM ORAZ SWOJĄ EFEKTYWNOŚCIĄ

W oparciu o umiejętności :

  • Segmentacji rynku i klasyfikacji Klientów.
  • Analizy wstępnej i strategicznej kluczowego Klienta z którym chcemy nawiązać współpracę lub rozszerzyć jej zakres.
  • Wyznaczania priorytetów i zarządzania sobą w czasie
  • Przyjmowania postawy proaktywnej i  kształtowania postawy asertywnej.

 

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE I WSPARCIE  ROZWOJOWE

  • Elegancki i obszerny segregator zawierający podsumowanie i rozszerzenie wiedzy przekazywanej podczas zajęć. Z jednej strony wypełniony wydrukowanymi materiałami merytorycznymi, z drugiej strony uzupełniany wypełnianymi  podczas zjazdów warsztatowo opracowywanymi materiałami dydaktycznymi.
  • Każdy Filar/ zjazd szkoleniowy zawiera  min elementy Autodiagnozy uczestnika szkolenia i informacje zwrotną trenera o jego mocnych stronach jako sprzedawcy i obszarach do ew. rozwoju lub niwelowania negatywnego wpływu.
  • Dostęp do nielimitowanego ilościowo,  trwającego przez cały czas cyklu szkoleniowego i 3 miesiące po jego zakończeniu, coachingu mailowego prowadzonego przez Trenera.

 

Cena za całość to 5.000 zł netto - to tylko 500 zł za 1 dzień!

 

Zapisz się już teraz! Tylko 10 miejsc na szkoleniu!

Zgłoszenie na szkolenie [PDF]

Zgłoszenie na szkolenie [RTF]

 

 

Zadzwoń do Opiekuna Akademii!

Klaudia Adamus
Starszy Specialista ds. Organizacji Szkoleń Otwartych

tel. 515 212 450, 12 399 41 69
kadamus@avenhansen.pl