Każda firma potrzebuje dobrych pracowników, odpowiednio dopasowanych do jej wymogów, które z kolei są pod wpływem presji rynku, jego potrzeb i możliwości.
Cele szkolenia:
W dzisiejszych czasach - ludzie, którzy chcą być odpowiedzialni za proces rekrutacji i selekcji w firmie powinni umieć wykorzystywać dwie różne umiejętności - jedną do podejmowania decyzji dot. zatrudnienia, drugą do zbierania informacji. Celem warsztatu jest nabycie tych właśnie umiejętności, a co za tym idzie, nauczenie się wykorzystywania narzędzi selekcji opartych nie tylko na profilu idealnego kandydata, ale również obejmujące badanie dopasowania pracownika do kultury organizacyjnej firmy, jej celów biznesowych, wizji i misji; sposobu zarządzania i relacji zespołowych.
Korzyści dla Uczestników szkolenia - niektóre z umiejętności, które Uczestnicy nabędą w trakcie szkolenia:
- uświadomienie sobie korzyści i zalet ( min. dopasowanie kandydatów do charakteru stanowiska; właściwa selekcja wstępna; zmniejszenie rotacji) właściwego przygotowania się do procesu rekrutacyjnego
- sporządzanie profilu zawodowego i kompetencyjnego pracownika
- dokonywanie analizy zalet stanowisk w firmie i zainteresowanie ofertą pracy odpowiednich kandydatów
- analiza aplikacji pod kątem potrzeb firmy
- przeprowadzenie efektywnej rozmowy rekrutacyjnej
- trening umiejętności przeprowadzania wywiadu selekcyjnego pozwalającego na wyeliminowanie błędów rekrutacyjnych
Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie skierowane do menedżerów liniowych biorących czynny udział w selekcji pracowników do swoich działów; jak również do pracowników działów personalnych odpowiedzialnych za rekrutację i selekcję pracowników.
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez:
- pracę w grupach
- gry symulacyjne / ćwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przykładach
- dyskusje na forum grupy
- testy/ ankiety
- wykłady
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 100 zł, za trzy: 200 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 300 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 50 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. WPROWADZENIE - CZYM JEST PROCES REKRUTACJI I SELEKCJI
- Znaczenie doboru i utrzymania pracowników we współczesnym świecie biznesu
- Nasze dotychczasowe dobre i trudne doświadczenia związane z rekrutowaniem
- Kto powinien być odpowiedzialny za rekrutację - aby była najbardziej efektywna
MODUŁ II. WŁAŚCIWY PRACOWNIK NA WŁAŚCIWYM MIEJSCU - TWORZENIE PROFILU STANOWISKA DO CELÓW REKRUTACJI I SELEKCJI
- Profil pracownika jako informacja o sukcesie a nie tylko o umiejętnościach
- Analiza kompetencji potrzebnych na kluczowe stanowiska w firmie
MODUŁ III. GDY POJAWIĄ SIĘ APLIKACJE - METODY ANALIZY DOKUMENTÓW
- Analiza dokumentów aplikacyjnych - czyli, co można wyczytać „między wierszami” i na co zwracać uwagę
- Wstępna selekcja - wykorzystanie wywiadu telefonicznego: standardy prowadzenia rozmów telefonicznych - o co spytać kandydata; jakich tematów nie poruszać
MODUŁ IV. ROZMOWA KWALIFIKACYJNA OPARTA NA KOMPETENCJACH
- Struktura rozmowy kwalifikacyjnej
- Najczęstsze zagrożenia i błędy występujące podczas rozmów rekrutacyjnych
- Techniki prowadzenia rozmów rekrutacyjnych - zadawanie pytań/ scenki/ itp.
- Wykorzystanie indywidualnych formularzy „Oceny Kandydata” dostosowanych do profilu stanowiska i kultury organizacyjnej firmy
- Ocena motywacji kandydata - wypatrywanie oznak przyszłego sukcesu
MODUŁ V. INNE NARZĘDZIA SELEKCJI PRACOWNIKÓW
- Jak i dla jakich stanowisk przeprowadzać Ośrodki Oceny czyli Assesment Center
- „Próbki pracy” - dodatkowe narzędzie selekcyjne
- Wszystko o testach: psychologicznych, osobowościowych, wiedzy
- Matryca Oceny najlepszych kandydatów dostosowana do wymogów stanowiska i kultury organizacyjnej firmy
- Jak nie stracić nowego „talentu” w ciągu tygodnia - czyli praktyczny Plan Wdrożenia Nowego Pracownika do firmy
MODUŁ VI. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
2019-10-28
(Termin gwarantowany)
Hotel***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Kraków
Szkolenie rozpoczyna się za 1635 dni