Rozumiemy, że odpowiedzialne pełnienie funkcji Przedstawiciela Handlowego, wymaga poza stale aktualizowaną wiedzą branżową, także wielu kompetencji miękkich. Połączenie roli doradczej, handlowej i roli reprezentacyjnej w kontakcie z klientem wymaga biegłości w autoprezentacji, komunikacji i profesjonalnym wizerunku osobistym. Kontakty biznesowe wymagają również wysokich kompetencji interpersonalnych w celu budowania akceptacji dla proponowanych rozwiązań i długotrwałych relacji biznesowych.

Doskonalenie i rozwój kompetencji miękkich Przedstawicieli Handlowych, zwiększają szanse na sprzedaż i budowanie długotrwałych relacji z klientem.

Podczas szkolenia koncentrujemy się głównie na aspekcie budowania profesjonalnego wizerunku biznesowego z elementami autoprezentacji i budowania autorytetu.


Cel szkolenia:

Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności z zakresu budowania profesjonalnego wizerunku własnego jak również firmy. Celem szkolenia jest przekazanie pracownikom komórki sprzedaży wiedzy, na temat tego jak mówić aby wzbudzać autorytet, jak się zachowywać podczas spotkania - mowa ciała oraz zasady savoir-vivre. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak ważna jest pewność siebie w profesjonalnym postrzeganiu osób, jak istotne jest pierwsze wrażenie podczas spotkania oraz w jaki sposób może być odebrany uścisk dłoni. Celem szkolenia jest uświadomienie uczestnikom, że promowanie siebie jako profesjonalisty przekłada się bezpośrednio na zyski dla całej organizacji.


Korzyści dla uczestników szkolenia:

Uczestnicy po szkoleniu, będą wiedzieli:

  • Jak świadomie budować wizerunek w biznesie

  • Jak profesjonalnie i skutecznie prowadzić autoprezentację

  • Jak umiejętnie wykorzystać protokół dyplomatyczny w sytuacjach biznesowych

  • Jak kreować wizerunek poprzez strój – znajomość zasad dress code

  • Jak świadomie panować nad własnym ciałem w celu budowania autorytetu

  • Jak odczytać komunikaty niewerbalne wysyłane przez kontrahentów podczas spotkań biznesowych

  • Jak stosować zasady savoir-vivre.

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów popartych krótkimi mini-wykładami, podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań. Szkolenie nastawione jest na naukę w praktyce.

  1. DOBRE PIERWSZE WRAŻENIE:

  • Świadomość własnych mocnych i słabych stron

  • Profesjonalna autoprezentacja i entuzjazm w kontakcie z klientem

  • Klient czuje Twoje emocje

  • Prawo pierwszego wrażenia, sztuka konwersacji

  1. ETYKIETA W KONTAKTACH BIZNESOWYCH:

  • Zasady savoir- vivre w biznesie

  • Wręczanie i otrzymywanie wizytówek

  • Rozmowa telefoniczna

  • Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie – zasada precedencji

  1. KREOWANIE WIZERUNKU:

  • Mowa ciała podczas spotkania biznesowego

  • Zachowania, gesty i wypowiedzi rujnujące wizerunek osobisty

  • Psychologia koloru w biznesie

  • Dress code – ubiór biznesowy kobiet i mężczyzn

  1. AUTORYTETU PODCZAS KONTAKTU Z KLIENTEM

  • Budowanie autorytetu, a efektywność naszych działań

  • Słyszeć a słuchać - aktywne słuchanie i parafrazowanie wypowiedzi klientów

  • Rola i znaczenie umiejętności zadawania pytań

  • Precyzyjne formułowanie komunikatów

  • Dopasowanie sposobu komunikowania się do stylu rozmówcy

  • Umiejętne stosowanie argumentacji racjonalnej i emocjonalnej

  • Świadome posługiwanie się komunikacją niewerbalną (kontakt wzrokowy, mimika, postawa ciała, ruch, głos) i panowanie nad stresem

 

INDYWIDUALNE PLANY DZIAŁANIA

W celu wzmocnienia efektów szkolenia, każdy z uczestników zostanie zobligowany do stworzenia, na podstawie gotowego formularza, swojego Indywidualnego Planu Działania.

Indywidualny plan działania składa się z następujących elementów:

  • zapisania przez uczestnika działań, jakie zamierza podjąć po powrocie do pracy,

  • sposobu w jaki chce wcielić w życie nowo poznane zasady działania,

  • terminu w jakim to zrobi.

Informacje zostaną ułożone według ważności i kolejności realizacji zadań – dzięki temu powstaje plan działań.

 

IPD pozwala na sprawdzenie, które elementy planu zostały wdrożone, a które nie i dlaczego.

Dodatkowym czynnikiem, który motywuje do wykorzystania zdobytych umiejętności w codziennej pracy, jest fakt ogłoszenia publicznie takiej deklaracji oraz zobowiązania się do jej realizacji.

Termin

2019-01-17

Miejsce

Hotel***Beethoven
ul. Ludwika Beethovena 7
Gdańsk

Cena

880.00 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 33 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Profesjonalny wizerunek przedstawiciela handlowego czyli jak zdobyć klienta nie tylko ofertą handlową?
2019-01-17
ul. Ludwika Beethovena 7

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
200 zł
RABATU NA KAŻDE NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 880.00 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane