MS Excel zaawansowany
Szkolenie doskonali umiejętności wykorzystania najczęściej używanych narzędzi MS Excel.

Adresaci:

  • osoby często używające Excela
  • osoby chcące przyspieszyć swoją pracę w MS Excel
  • osoby, które chcą szybko zapoznać się z trudnymi tematami dotyczącymi MS Excel


 

 

 

Czas trwania:
2 dni

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przedstawienie i przećwiczenie w praktyce zaawansowanych możliwości MS Excel.

Korzyści z uczestnictwa:

  • znając wszystkie narzędzia MS Excel będziemy świadomie wybierali najlepsze w danej sytuacji
  •  wydatnie skrócimy czas tworzenia skomplikowanych arkuszy
  • poznamy przydatne dodatki MS Excel
  • nauczymy się nagrywać i uruchamiać makra (klucz do automatyzacji)

Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu.

 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: 600 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
    Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu.
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. PRZYKŁADOWE UŻYTECZNE FUNKCJE (INDEKS, PODAJ.POZYCJĘ, ROK, MIESIĄC, DZIEŃ, TEKST, DNI.ROBOCZE, ZAOKR.GÓRA, WYSZUKAJ.PIONOWO, LICZ.JEŻELI, PRZESUNIĘCIE, ILE.NIEPUSTYCH, ADRES.POŚR, ADRES)
 

MODUŁ II. ODWOŁANIA STRUKTURALNE W FORMUŁACH TABELI NAZWANEJ
 

MODUŁ III. FORMUŁY TABLICOWE
 

MODUŁ IV. NIESTANDARDOWE FORMATY LICZB I DAT

  1. budowa formatu niestandardowego (sekcje)
  2. kody używane w formatach liczbowych
  3. kody używane w formatach dat i czasu

 

MODUŁ V. FORMATOWANIE WARUNKOWE Z WYKORZYSTANIEM FORMUŁ

  1. analiza ABC

 

MODUŁ VI. ZAAWANSOWANE SORTOWANIE BAZ DANYCH

  1. sortowanie według koloru
  2. sortowanie według ikon formatowania warunkowego
  3. sortowanie według listy niestandardowej

 

MODUŁ VII. ZAAWANSOWANE FILTROWANIE BAZ DANYCH

  1. filtrowanie z użyciem obszaru warunków
  2. filtrowanie za pomocą formuł logicznych

 

MODUŁ VIII .SUMA CZĘŚCIOWA WIELOPOZIOMOWA
 

MODUŁ IX. TABELE PRZESTAWNE

  1. grupowanie danych tekstowych
  2. udziały procentowe sprzedaży
  3. wiekowanie należności
  4. filtrowanie krzyżowe
  5. tworzenie tabeli przestawnej z modelu danych
  6. wykresy przestawne
  7. formatowanie warunkowe w tabelach przestawnych

 

MODUŁ X. IMPORT PLIKÓW TEKSTOWYCH

  1. rozdzielanych separatorami
  2. o stałej szerokości

 

MODUŁ XI. OCHRONA DANYCH ZA POMOCĄ HASEŁ

  1. ochrona zawartości i formatu komórek
  2. ochrona arkuszy
  3. ochrona skoroszytów (przed otwarciem i przed zmianami)

 

MODUŁ XII. KONSOLIDACJA TABEL Z KILKU ARKUSZY

  1. konsolidacja według pozycji
  2. konsolidacja według kategorii

 

MODUŁ XIII. NARZĘDZIE SZUKAJ WYNIKU (ROZWIĄZYWANIE RÓWNAŃ Z JEDNĄ NIEWIADOMĄ)
 

MODUŁ XIV. SCENARIUSZE

  1. analiza danych typu "co-jeśli"
  2. Menadżer scenariuszy
  3. raport z podsumowaniem wszystkich scenariuszy

 

MODUŁ XV. DODATEK SOLVER - ANALITYKA DECYZYJNA

  1. maksymalny zwrot lokat
  2. optymalny plan zatrudnienia
  3. optymalizacja kosztu przewozu
  4. wybór najbardziej opłacalnych projektów
  5. najlepsza lokalizacja magazynu firmy przewozowej
  6. problem komiwojażera

 

MODUŁ XVI. DODATEK ANALYSIS TOOLPAK - NARZĘDZIA ANALITYCZNE

  1. histogram
  2. średnia ruchoma
  3. regresja

 

MODUŁ XVII. FORMULARZE Z WYKORZYSTANIEM KONTROLEK

  1. przykład: formularz do obliczania raty kredytu

 

MODUŁ XVIII. REJESTROWANIE MAKR

  1. w trybie odwołań bezwzględnych
  2. w trybie odwołań względnych
  3. przykład: import spisu faktur z pliku tekstowego
  4. uruchamianie makr za pomocą przycisków

 

MODUŁ XIX. TYPY WYKRESÓW

 

MODUŁ XX. WYKRESY PRZEBIEGU W CZASIE

  1. kolumnowe
  2. liniowe
  3. typu zysk/strata

 

MODUŁ XXI. JAK ZAPEWNIĆ CZYTELNOŚĆ WYKRESU?

  1. wykres ISOTYPE
  2. kartogramy tworzone w dodatku Mapy 3D
  3. redukcja szumu informacyjnego
  4. zalecenia do używania kolorów

 

MODUŁ XXII. WYKRESY DYNAMICZNE

  1. wykres na podstawie wskazań filtra
  2. wykres zmieniający się z konspektem
  3. wykres zmieniający się wraz z dopisywaniem danych w tabeli źródłowej
Termin

2020-06-01 (2 dni)

Miejsce

EduProfit Budget
ul. Chmieleniec 39
Kraków

Cena

999 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 1396 dni

Rejestracja

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 999 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia
Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane