Głównym celem warsztatów jest przedstawienie metod i technik w zakresie skutecznej komunikacji w sytuacji sporów, negocjacji i konfliktów interpersonalnych, a także przyciągnięcia i zatrzymania doświadczonych pracowników w organizacjach ochrony zdrowia.

 

Dlaczego taki temat?

Szkolenie jest odpowiedzią na bardzo często zgłaszany problem przez kadrę zarządzającą związany z niedoborem i utrzymaniem właściwie dobranego personelu medycznego, administracyjnego i technicznego, prowadzeniem komunikacji wewnętrznej w różnych sytuacjach kryzysowych a także problemami wynikającymi z braku funkcjonowania w placówce systemów motywacyjnych i służących rozwojowi pracowników w organizacjach ochrony zdrowia.

 

Odpowiadamy na wyzwania:

Efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi - medycznymi, administracyjnymi, technicznymi i pomocniczymi - w jednostkach ochrony zdrowia staje się coraz większym problemem w sytuacji rosnących niedoborów kwalifikowanej, doświadczonej kadry niezbędnej do realizacji podstawowej działalności leczniczej jaką jest udzielanie świadczeń zdrowotnych.
Szkolenie pozwala na analizę sytuacji w jednostce i dobranie odpowiednich narzędzi, które mogłyby usprawnić obszar kierowania personelem bez którego działalność lecznicza jest niemożliwa. Warsztaty podejmują problematykę sporów, konfliktów, trudnych negocjacji i zmiany organizacyjnej - a zatem tych wyzwań, z którymi placówki medyczne w różnych formach stykają się na co dzień.
Doradzamy jak znaleźć, przyciągnąć, zatrzymać i rozwinąć potencjał pracowników w różnych typach organizacji ochrony zdrowia. Wśród narzędzi, które wspierają ten proces - jakie aplikujemy uczestnikom szkolenia - są coaching wewnętrzny, zarządzanie talentami i techniki motywacyjne.
Warsztaty podejmują problematykę budowania kultury organizacyjnej przyjaznej dla pracowników i kapitału społecznego organizacji. To wymaga jednak analizy, doboru właściwych proporcji i kompleksowych działań, które dopasowywane są uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych danej instytucji.

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Pracujemy wykorzystując najnowsze i najbardziej efektywne metody szkoleniowe wśród których są coaching, analizy problemowe, studia przypadków, benchmarking i najlepsze praktyki na rynku, dyskusje w grupach, odgrywanie konkretnych ról

 


Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Tu wkrótce pojawi się Karta Krakowska

 
 

 

  • Rabat za dwie osoby: 100 zł, za trzy: 200 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: piąta osoba gratis!
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od całości zamówienia

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

Rabaty nie łączą się.


W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

Regulamin szkoleń otwartych ►

Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.


Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 

MODUŁ I. SESJA COACHINGOWA

Sesja coachingowa będzie poświęcona wspólnej analizie słabych punktów i zagrożeń, które zmniejszają efektywną działalność podmiotu leczniczego. Będzie ona punktem wyjściem do wyboru optymalnych rozwiązań prewencyjnych, zaradczych bądź rozwojowych dopasowanych do specyfiki placówki leczniczej w zakresie komunikacji wewnętrznej, zarządzania zasobami ludzkimi i tworzenia przyjaznej kultury organizacyjnej.

  • Analiza słabych punktów i zagrożeń w organizacji w obszarze komunikacji, kultury organizacyjnej i zasobów ludzkich
  • Jak dopasować rozwiązania w zakresie komunikacji, motywacji i rozwoju pracowników do sytuacji i specyfiki placówki?
  • Wdrażanie strategii i narzędzia kontroli czyli jak podnieść efektywność organizacji

MODUŁ II. KOMUNIKACJA NA TERENIE PLACÓWKI MEDYCZNEJ

Moduł będzie służyć wspólnej dyskusji w oparciu o burzę mózgów i przegląd najlepszych praktyk polskich i zagranicznych w tym zakresie i próbie znalezienie odpowiedzi: Czy można wyjść poza utarte schematy i zacząć na nowo budować relacje z pracownikami, aby ich nie tylko przyciągnąć, ale i również zatrzymać  na dłużej? Do tego potrzebne są jednak konkretne działania, które zapewnią poczucie zrozumienia, poszanowania i korzyści dla obu stron.

  • Spory i konflikty indywidualne oraz zbiorowe - identyfikacja przyczyn, analiza przebiegu i strategie postępowania
  • Czy można wynegocjować zmianę w organizacji korzystną dla pracownika i pracodawcy?
  • Jak zbudować relacje w oparciu o wspólne cele, wartości i zyski?

MODUŁ III. ZARZĄDZANIEM RYZYKIEM I SYTUACJAMI KRYZYSOWI

Nie unikniemy ryzyk w organizacji, część z nich możemy jednak przewidzieć, aby nie doprowadzić do głębszego kryzysu w obszarze relacji ludzkich wewnątrz organizacji. Czy i jak możemy ochronić się przed falą, aby nas nie zalała i czy możemy przewidzieć sztorm? - na te pytania postaramy się odpowiedzieć w trakcie tego modułu budując kompleksowe rozwiązania w zakresie zarządzania ryzykiem i sytuacjami kryzysowymi w odniesieniu do specyfiki działalności danej jednostki.

  • Identyfikacja, kategoryzacja i ocena ryzyk w obszarze zasobów ludzkich
  • Zarządzanie najczęściej występującymi i najpoważniejszymi ryzykami wewnątrz organizacji (komunikacja kryzysowa, struktura organizacyjna, delegowanie zadań, podział obowiązków, monitoring efektywności wykonywanych zadań)
  • Jak nie doprowadzać do kryzysu i czy można z niego wyjść obronną ręką?

MODUŁ IV. ZASOBY LUDZKIE W ORGANIZACJI OCHRONY ZDROWIA

Kolejny moduł będzie poświęcony znalezieniu skutecznych rozwiązań i podjęciu praktycznych działań usprawniających procesy rekrutacji i adaptacji personelu medycznego, administracyjnego i technicznego w obliczu niedoborów kadrowych na rynku pracy w sektorze ochrony zdrowia. Odpowiemy sobie także na pytanie: jak skutecznie motywować i rozwijać potencjał pracowników?

  • Jak przeprowadzić skuteczną rekrutację i adaptację pracownika?
  • Dobór technik motywacyjnych do poszczególnych pracowników lub całych grup zawodowych
  • Czy możliwy jest rozwój zasobów ludzkich w organizacji? - główne bariery i zagrożenia, możliwości i perspektywy

MODUŁ V. BUDOWANIE KULTURY ORGANIZACYJNEJ

Jednych z największych wyzwań dla menedżerów i właścicieli organizacji ochrony zdrowia jest budowanie i rozwijanie kompleksowej strategii, której odbiciem będzie spójna kultura organizacyjna. Jest to tym większe wyzwanie w sytuacji sporów, negocjacji i konfliktów interpersonalnych. Czy możemy stworzyć kapitał społeczny organizacji? Czy jest to jedynie mit czy może realna możliwość?

  • Czy potrzebna jest kultura organizacyjna w podmiocie leczniczym, a jeśli tak to jaka?
  • Warsztaty dotyczące narzędzi pomiaru, analizy i oceny funkcjonalności poszczególnych typów kultury organizacyjnej
  • Jak stworzyć kapitał społeczny i przyjazny klimat organizacyjny w miejscu pracy?

 

Termin

2019-11-21

Miejsce

Hotel***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17
Kraków

Cena

880 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 31 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz prorozwojowe środowisko pracy - specjalistyczne warsztaty z elementami coachingu dla medycznej i administracyjnej kadry kierowniczej w podmiotach leczniczych
2019-11-21
ul. Straszewskiego 17, Kraków

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 880 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane