We wspó┼éczesnym ┼Ťwiecie biznesu wszystko zmienia si─Ö niezwykle szybko. Dotyczy to praktycznie ka┼╝dej dziedziny ┼╝ycia i ka┼╝dej bran┼╝y. Zmienia si─Ö moda, sposób mówienia, komunikacji (przekazywania informacji) itp. Jednak granice dobrego smaku i gustu, szczególnie w sytuacji kontaktów biznesowych z klientem wewn─Ötrznym czy zewn─Ötrznym nie powinny by─ç nigdy naruszane. Swoim strojem, zachowaniem i manierami nie reprezentujemy tylko firmy, w której pracujemy, ale równie┼╝ siebie. I to coraz cz─Ö┼Ťciej od naszej znajomo┼Ťci savoir - vivre’u zale┼╝y jak b─Ödziemy odbierani przez klientów czy wspó┼épracowników.

Szkolenie pozwala poszerzy─ç wiedz─Ö z zasad savoir - vivre’u obowi─ůzuj─ůcych w miejscu pracy wobec wspó┼épracowników, prze┼éo┼╝onych i klientów zewn─Ötrznych i wewn─Ötrznych.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • wyk┼éad z wykorzystaniem prezentacji PP (20%)
  • analiza przypadku
  • gry zespo┼éowe i ─çwiczenia grupowe
  • dyskusje na forum
  • kwestionariusze
  • mini filmiki szkoleniowe

 

 


Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Tu wkrótce pojawi si─Ö Karta Krakowska

 
 

 

  • Rabat za dwie osoby: 100 z┼é, za trzy: 200 z┼é (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: pi─ůta osoba gratis!
  • Rabat za wp┼éat─Ö do 4 tygodni przed dat─ů szkolenia: dodatkowe 100 z┼é od ca┼éo┼Ťci zamówienia

Wszystkie ceny s─ů podane w warto┼Ťciach netto, do których nale┼╝y doliczy─ç podatek VAT w wysoko┼Ťci 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i us┼éug VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w ca┼éo┼Ťci ze ┼Ťrodków publicznych s─ů zwolnione z VAT.

Rabaty nie ┼é─ůcz─ů si─Ö.


W ramach szkolenia otwartego w Warszawie gwarantujemy Państwu:

  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cen─Ö szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez ca┼éy czas pobytu - doradzamy, jak mi┼éo i efektywnie sp─Ödzi─ç czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, daj─ůce gwarancj─Ö prze─çwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjaj─ůce ┼éatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Czas trwania szkolenia

Standardowo szkolenia otwarte realizujemy w godzinach:

  • szkolenia 1-dniowe (8 godzin):
    10.00-18.00
  • szkolenia 2-dniowe (16 godzin): 
    I dzień: 10.00-18.00
    II dzień: 09.00-17.00

W przypadku niektórych szkole┼ä otwartych czas ich trwania jest krótszy od podanego. W celu uzyskania szczegó┼éowych informacji zapraszamy do kontaktu z Opiekunem szkolenia.

 

Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 

MODUŁ I. ETYKIETA XXI. WIEKU - PO CO NAM SAVOIR - VIVRE W BIZNESIE

  1. Krótka historia savoir - vivre’u - czyli od salonów po biznes
  2. Etykieta i relacje zawodowe - co pomaga a co szkodzi?
  3. Czy savoir - vivre, ogłada, maniery, bon ton to jedno i to samo?
  4. Demokratyzacja obyczajów w biznesie - zmiany ostatniej dekady
  5. Dobre maniery = Dobre interesy

 

MODUŁ II. PRACOWNIK AMBASADOREM FIRMY - ZAWODOWY WIZERUNEK WŁASNY

  1. Krótka historia dress codu
  2. Elementy wygl─ůdu profesjonalisty:
    • ubranie
    • dodatki: krawat, mucha, fuler, chusteczka, buty, bi┼╝uteria i inne akcesoria
    • makija┼╝
    • w┼éosy
    • zapach
    • ruch - zgodno┼Ť─ç komunikacji niewerbalnej z werbaln─ů

 

MODUŁ III. KLASA I ELEGANCJA W KONTAKTACH ZAWODOWYCH CZYLI KOMUNIKACJA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE

  1. Powitanie, po┼╝egnanie
  2. Zasada precedencji (pierwsze┼ästwa) - najwa┼╝niejsza zasada savoir - vivre’u
  3. Przedstawienie siebie i innych
  4. Podawanie r─Öki
  5. Wizytówki - wygl─ůd i funkcja
  6. Płeć w relacjach zawodowych
  7. Komplementy - przyjmowanie i obdarowywanie
  8. Faux- pas w intonacji i siła uprzejmego słuchania
  9. Elegancki feedback
  10. Rozwi─ůzywanie nieporozumie┼ä i sytuacji awaryjnych: pracownik - klient, pracownik - pracownik, pracownik - prze┼éo┼╝ony
  11. Co kraj to obyczaj - czyli o go┼Ťciach z zagranicy

 

MODUŁ IV. KORESPONDENCJA BIZNESOWA

  1. Ogólne zasady redagowanie pism i wiadomo┼Ťci (netykieta)
  2. Sta┼ée elementy wiadomo┼Ťci
  3. Rozmowy telefoniczne

 

MODUŁ V. ZACHOWANIE PRZY STOLE

  1. Co i jak nale┼╝y je┼Ť─ç?
  2. „Trudne” s┼éowa w menu - jak je wymawia─ç, ┼╝eby nie by┼éo gafy
  3. „Mowa sztu─çców”
  4. Dobre nawyki w zachowaniu w restauracji:
    • trunki
    • wyka┼éaczki
    • napiwek
    • papierosy
    • small talks
    • zachowanie przy stole

 

MODUŁ VI. PODSUMOWANIE

  1. Wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym
Termin

2020-04-20

Miejsce

Centrum Biznesowe Tarasy
ul. Złota 59
Warszawa

Cena

880 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 151 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Biznesowy savoir-vivre i budowanie relacji zawodowych
2020-04-20
ul. Złota 59, Warszawa

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 880 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poni┼╝ej jest formularz do wype┼énienia - z w┼éasnymi danymi - jako Polecaj─ůcego oraz z danymi osoby / firmy, której chc─ů Pa┼ästwo to konkretne szkolenie poleci─ç. Je┼╝eli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze si─Ö na nie i zap┼éaci, Pa┼ästwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysoko┼Ťci 20% ceny wyj┼Ťciowej. Osoba / firma, której polecili┼Ťcie nasze szkolenie ju┼╝ od razu otrzymuje od nas rabat w wysoko┼Ťci 20% ceny wyj┼Ťciowej.

Rabaty si─Ö nie sumuj─ů.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane