We współczesnym świecie biznesu wszystko zmienia się niezwykle szybko. Dotyczy to praktycznie każdej dziedziny życia i każdej branży. Zmienia się moda, sposób mówienia, komunikacji (przekazywania informacji) itp. Jednak granice dobrego smaku i gustu, szczególnie w sytuacji kontaktów biznesowych z klientem wewnętrznym czy zewnętrznym nie powinny być nigdy naruszane. Swoim strojem, zachowaniem i manierami nie reprezentujemy tylko firmy, w której pracujemy, ale również siebie. I to coraz częściej od naszej znajomości savoir – vivre’u zależy jak będziemy odbierani przez klientów czy współpracowników.

Szkolenie pozwala poszerzyć wiedzę z zasad savoir – vivre’u obowiązujących w miejscu pracy wobec współpracowników, przełożonych i klientów zewnętrznych i wewnętrznych.

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • wykład z wykorzystaniem prezentacji PP (20%),
  • analiza przypadku,
  • gry zespołowe i ćwiczenia grupowe,
  • dyskusje na forum,
  • kwestionariusze,
  • mini filmiki szkoleniowe.

 

 

1. Etykieta XXI. Wieku – po co nam savoir – vivre w biznesie.

  • Krótka historia savoir – vivre’u – czyli od salonów po biznes.
  • Etykieta i relacje zawodowe – co pomaga a co szkodzi?
  • Czy savoir - vivre, ogłada, maniery, bon ton to jedno i to samo?
  • Demokratyzacja obyczajów w biznesie – zmiany ostatniej dekady.
  • Dobre maniery = Dobre interesy.

2. Pracownik ambasadorem firmy – zawodowy wizerunek własny.

  • Krótka historia dress codu.
  • Elementy wyglądu profesjonalisty:
    • ubranie,
    • dodatki: krawat, mucha, fuler, chusteczka, buty, biżuteria i inne akcesoria,
    • makijaż,
    • włosy,
    • zapach,
    • ruch – zgodność komunikacji niewerbalnej z werbalną.

3. Klasa i elegancja w kontaktach zawodowych czyli komunikacja na najwyższym poziomie.

  • Powitanie, pożegnanie.
  • Zasada precedencji (pierwszeństwa) – najważniejsza zasada savoir – vivre’u.
  • Przedstawienie siebie i innych.
  • Podawanie ręki.
  • Wizytówki – wygląd i funkcja.
  • Płeć w relacjach zawodowych.
  • Komplementy – przyjmowanie i obdarowywanie.
  • Faux- pas w intonacji i siła uprzejmego słuchania.
  • Elegancki feedback.
  • Rozwiązywanie nieporozumień i sytuacji awaryjnych: pracownik – klient, pracownik – pracownik, pracownik – przełożony.
  • Co kraj to obyczaj – czyli o gościach z zagranicy.

4. Korespondencja biznesowa.

  • Ogólne zasady redagowanie pism i wiadomości (netykieta).
  • Stałe elementy wiadomości.
  • Rozmowy telefoniczne.

5. Zachowanie przy stole.

  • Co i jak należy jeść?
  • „Trudne” słowa w menu – jak je wymawiać, żeby nie było gafy.
  • „Mowa sztućców”.
  • Dobre nawyki w zachowaniu w restauracji:
    • trunki,
    • wykałaczki,
    • napiwek,
    • papierosy,
    • small talks,
    • zachowanie przy stole.

6. Podsumowanie.

  • Wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym.

 

Termin

2019-09-24

Miejsce

Centrum Biznesowe Tarasy
ul. Złota 59
Warszawa

Cena

880 zł netto

Negocjuj cenę

Szkolenie rozpoczyna się za 184 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Biznesowy savoir-vivre i budowanie relacji zawodowych
2019-09-24
ul. Złota 59

Osoba zgłaszająca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowiązkowe:

Zaznaczając poniższe pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
200 zł
RABATU NA KAŻDE NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowiązkowe:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN® Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Kraków, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” w celach marketingowych, związanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pełni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych dla celów marketingu bezpośredniego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powyższymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 880 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poniżej jest formularz do wypełnienia - z własnymi danymi - jako Polecającego oraz z danymi osoby / firmy, której chcą Państwo to konkretne szkolenie polecić. Jeżeli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze się na nie i zapłaci, Państwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysokości 20% ceny wyjściowej. Osoba / firma, której poleciliście nasze szkolenie już od razu otrzymuje od nas rabat w wysokości 20% ceny wyjściowej.

Rabaty się nie sumują.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecającego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, której szkolenie jest polecane