Podstaw─ů sukcesu rynkowego firmy, handlowej, finansowej, czy te┼╝ produkcyjnej jest jej potencja┼é ludzki. Dobrze pracuj─ůcy zespó┼é pozwala przedsi─Öbiorstwu utrzyma─ç pozycje na rynku, wyprzedza─ç konkurencj─Ö, zapewni─ç stabilizacj─Ö dochodów, zmniejsza─ç straty, realizowa─ç zak┼éadane cele, realizowa─ç polityk─Ö jako┼Ťci. Dobrze pracuj─ůcy, zmotywowany zespó┼é pracowników to grupa ┼Ťwiadomych swoich dzia┼éa┼ä i odpowiedzialnych ludzi nastawionych na dzia┼éanie zespo┼éowe i dobrze znaj─ůcych stawiane przed nimi cele oraz posiadaj─ůca niezb─Ödne kompetencje do pracy z wymagaj─ůcym klientem.


Cele szkolenia

Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników kompetencji w zakresie zachowa┼ä asertywnych, poznanie efektywnych form komunikacji, nabycie umiej─Ötno┼Ťci radzenia sobie ze stresem w pracy w┼éasnej i kontaktach z klientem, podniesienie umiej─Ötno┼Ťci obs┼éugi klienta, nabycie umiej─Ötno┼Ťci unikania konfliktów oraz sytuacji trudnych, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, wytworzenie postawy empatii, otwarcia na klienta oraz ┼Ťwiadomo┼Ťci wagi jako┼Ťci obs┼éugi klienta .


Korzy┼Ťci dla Uczestników:

Podczas szkolenia uczestnicy podnios─ů swoje kompetencje w zakresie skutecznej komunikacji z klientem w tym nab─Öd─ů umiej─Ötno┼Ťci nie ulegania manipulacjom ze strony klienta, odmawiania wygórowanym ┼╝─ůdaniom przy jednoczesnym zadbaniu o jego zadowolenie. B─Öd─ů umieli w┼éa┼Ťciwie budowa─ç trwa┼ée relacje z klientami i rozumieli wag─Ö tego aspektu obs┼éugi. Poznaj─ů elementy sprzeda┼╝y i b─Öd─ů umieli ┼Ťwiadomie planowa─ç rozmow─Ö z klientem w oparciu o firmowe standardy obs┼éugi. Poznaj─ů odpowiednie narz─Ödzia stosowane na etapie badania potrzeb oraz nab─Öd─ů praktyczne umiej─Ötno┼Ťci ich stosowania. Nab─Öd─ů umiej─Ötno┼Ťci niezb─Ödne w procesie obs┼éugi relacyjnej, w tym stosowa─ç „j─Özyk korzy┼Ťci” w zakresie reagowania na potrzeby klienta oraz tworzenia skutecznych argumentów. Nab─Öd─ů tak┼╝e umiej─Ötno┼Ťci zapobiegania sytuacjom trudnym oraz radzenia sobie w wypadku wyst─ůpienia zastrze┼╝e┼ä klienta.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szolenia:

  • Dyskusja facylitowana
  • Studia przypadku
  • Praca w grupach
  • Mini wyk┼éady
  • Praca indywidualna
  • Odgrywanie scenek
  • Opracowywanie rozwi─ůza┼ä
  • Komunikat zwrotny

Informacje o rabatach i promocjach:

 

Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu.

Tu wkrótce pojawi si─Ö Karta Krakowska

 
 

 

  • Rabat za dwie osoby: 200 z┼é, za trzy: 400 z┼é (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: pi─ůta osoba gratis!
  • Rabat za wp┼éat─Ö do 4 tygodni przed dat─ů szkolenia: dodatkowe 100 z┼é od ca┼éo┼Ťci zamówienia

Wszystkie ceny s─ů podane w warto┼Ťciach netto, do których nale┼╝y doliczy─ç podatek VAT w wysoko┼Ťci 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i us┼éug VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w ca┼éo┼Ťci ze ┼Ťrodków publicznych s─ů zwolnione z VAT.

Rabaty nie ┼é─ůcz─ů si─Ö.


W ramach szkolenia otwartego w Gdańsku gwarantujemy Państwu:

  • Mi┼é─ů i fachow─ů obs┼éug─Ö
  • Do┼Ťwiadczenie i doskona┼ée przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materia┼éy szkoleniowe
  • Certyfikat uko┼äczenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesi─ůca po zako┼äczonym szkoleniu ka┼╝dy uczestnik b─Ödzie móg┼é kontaktowa─ç si─Ö z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdra┼╝aniu umiej─Ötno┼Ťci zdobytych podczas szkolenia)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrze┼╝e┼ä i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w ka┼╝dym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cen─Ö szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez ca┼éy czas pobytu - doradzamy, jak mi┼éo i efektywnie sp─Ödzi─ç czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, daj─ůce gwarancj─Ö prze─çwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjaj─ůce ┼éatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Czas trwania szkolenia

Standardowo szkolenia otwarte realizujemy w godzinach:

  • szkolenia 1-dniowe (8 godzin):
    10.00-18.00
  • szkolenia 2-dniowe (16 godzin): 
    I dzień: 10.00-18.00
    II dzień: 09.00-17.00

W przypadku niektórych szkole┼ä otwartych czas ich trwania jest krótszy od podanego. W celu uzyskania szczegó┼éowych informacji zapraszamy do kontaktu z Opiekunem szkolenia.


Regulamin szkole┼ä otwartych Ôľ║

Ogólne informacje na temat szkole┼ä otwartych AVENHANSEN Ôľ║


Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. PODSTAWY OBSŁUGI KLIENTA

  1. ┼Üwiadomo┼Ť─ç wagi jako┼Ťci obs┼éugi klienta i roli uczestnika w kreowaniu zadowolenia /satysfakcji/ klienta
  2. Odpowiedzialno┼Ť─ç w kontaktach z klientem

 

MODU┼ü II. LEPIEJ ZAPOBIEGA─ć NI┼╗ LECZY─ć - UNIKANIE TRUDNYCH SYTUACJI

  1. Komunikacja z klientem
    • Ró┼╝ne modele komunikacji - analiza transakcyjna, model 4 uszu Von Thuma
  2. Standardy obsługi
  3. Typologia klientów
  4. Ró┼╝ne potrzeby klientów - ró┼╝ni klienci
  5. Budowanie relacji z klientem
  6. Odkrywanie potrzeb klienta
  7. Kroki rozmowy z klientem
  8. Zwroty buduj─ůce pozytywne relacje - pozytywna komunikacja
  9. Z czego si─Ö bior─ů trudne sytuacje
  10. Empatia w obsłudze klienta

 

MODUŁ III. PPODSTAWOWE TECHNIKI KOMUNIKACJI Z KLIENTEM A SKUTECZNY PROCES SPRZEDAŻY

  1. Relacje a komunikacja z klietem

 

MODU┼ü IV. CO ROBI─ć JAK DOJDZIE DO KONFLIKTU Z KLIENTEM - TRUDNEJ SYTUACJI?

  1. Aspekty psychologiczne zachowań klienta
  2. Trudna sytuacja czy trudny klient
  3. Zastrze┼╝enia klienta - poziom logiczny i emocjonalny
  4. Techniki postępowania w wypadku zastrzeżeń klienta, obiekcji i reklamacji

 

MODU┼ü V. ASERTYWNO┼Ü─ć - CZYM JEST A CZYM NIE JEST- MINI-WYK┼üAD TRENERA

  1. Prawa osobiste wg Herberta Fensterheima
  2. Mapa asertywno┼Ťci
  3. Kwestionariusz autodiagnostyczny - moje postawy wobec innych
  4. Obszary asertywno┼Ťci

 

MODU┼ü VI. NASTAWIENIA I WARTO┼ÜCI - SK─äD SI─ś BIOR─ä POSTAWY NIE ASERTYWNE W KONTAKTACH Z KLIENTEM

  1. Geneza zachowań wg teorii analizy transakcyjnej
  2. Praca z w┼éasn─ů samoocen─ů
  3. Rozwój ┼Ťwiadomo┼Ť─ç w┼éasnego potencja┼éu
  4. Dialog wewnętrzny i jego wpływ na postawy jednostki
  5. Dlaczego boimy si─Ö powiedzie─ç NIE klientowi?

 

MODU┼ü VII. ASERTYWNO┼Ü─ć W RELACJACH BIZNESOWYCH

  1. Po co handlowcom asertywno┼Ť─ç
  2. Mo┼╝liwo┼Ťci, konsekwencje i koszty postaw uleg┼éych, agresywnych i asertywnych w biznesie
  3. Asertywna odmowa - jak mówi─ç by nie psu─ç relacji z klientem
  4. Asertywne kontraktowanie relacji biznesowych
  5. Ustalanie standardu relacji handlowych
  6. Sztuka egzekwowania własnych praw

 

MODUŁ VIII. STRATEGIE I TECHNIKI ASERTYWNE W RELACJI

  1. Skuteczne techniki asertywnej reakcji na krytyk─Ö
  2. Etapy asertywnego rozwi─ůzywania problemów wg Pameli Butler
  3. Asertywna obrona przed wykorzystanie ró┼╝nic p┼éci ze strony klienta

 

MODUŁ IX. TECHNIKI ARGUMENTACJI I PRZEKONYWANIA, ELEMENTY PERSWAZJI

  1. Metody wpływu na zadowolenie klienta
  2. Techniki perswazji w komunikacji z klientem - wywieranie wp┼éywu oraz obrona przed manipulacj─ů ze strony klienta
  3. Budowanie argumentów /pyta┼ä, apeli/ efektywnych w budowaniu pozytywnych relacji z klientem, przekonuj─ůcych do odpowiednich dzia┼éa┼ä
  4. Komunikacja perswazyjna w procesie sprzedaży i obsługi klienta
Termin

2020-06-29 - 2020-06-30

Miejsce

Hotel*** Amber
ul. Powstańców Warszawskich 45
Gdańsk

Cena

1480.00 zł netto

Negocjuj cen─Ö

Szkolenie rozpoczyna si─Ö za 222 dni

Rejestracja

Formularz zgłoszeniowy
Asertywno┼Ť─ç w sprzeda┼╝y i obs┼éudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta
2020-06-29 - 2020-06-30
ul. Powstańców Warszawskich 45, Gdańsk

Osoba zg┼éaszaj─ůca

Dane do FV

Zgłaszani uczestnicy szkolenia

1
dodaj kolejnego uczestnika

Pole obowi─ůzkowe:

Zaznaczaj─ůc poni┼╝sze pola dostaniesz od nas prezent.

PRZYZNAMY CI
100 zł
RABATU NA NASZE KOLEJNE SZKOLENIE OTWARTE*

Pola nieobowi─ůzkowe:

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie moich danych osobowych przez AVENHANSEN┬« Sp. z o.o. z siedzib─ů przy ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9; 30-053 Krak├│w, w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu zgodnie z art. 6 usta. 1 pkt a) Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ÔÇ×RODOÔÇŁ w celach marketingowych, zwi─ůzanych z dedykowanymi ofertami, rabatami, promocjami szkoleniowymi.

Ponadto przyjmuj─Ö do wiadomo┼Ťci, i┼╝ udzielona zgoda mo┼╝e by─ç wycofana w ka┼╝dym czasie, przy czym dotychczasowe przetwarzanie danych na podstawie zgody jest w pe┼éni legalne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych na przekazany przeze mnie adres poczty elektronicznej.
Wyra┼╝am zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych dla cel├│w marketingu bezpo┼Ťredniego za pomoc─ů telekomunikacyjnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych i automatycznych system├│w.

*Pod warunkiem pozostawienia adresu e-mail w naszej bazie wraz z wszystkimi powy┼╝szymi zgodami.

Negocjacja ceny szkolenia otwartego

Cena szkolenia: 1480.00 PLN netto.

Dane kontaktowe

Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Polecenie szkolenia

Nasz pionierski program "Poleć szkolenie" to szansa dla Państwa oraz Państwa znajomych na obniżenie ceny szkolenia otwartego.

Na czym to polega?

Idea jest prosta. Poni┼╝ej jest formularz do wype┼énienia - z w┼éasnymi danymi - jako Polecaj─ůcego oraz z danymi osoby / firmy, której chc─ů Pa┼ästwo to konkretne szkolenie poleci─ç. Je┼╝eli osoba / firma, której polecicie to szkolenie, zapisze si─Ö na nie i zap┼éaci, Pa┼ästwo otrzymujecie rabat na dowolne kolejne przez siebie wybrane szkolenie z oferty AVENHANSEN w wysoko┼Ťci 20% ceny wyj┼Ťciowej. Osoba / firma, której polecili┼Ťcie nasze szkolenie ju┼╝ od razu otrzymuje od nas rabat w wysoko┼Ťci 20% ceny wyj┼Ťciowej.

Rabaty si─Ö nie sumuj─ů.

 

Zapraszamy do POLECANIA! To się opłaca wszystkim! :-)

Dane polecaj─ůcego
Wyra┼╝am zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych
Dane osoby/firmy, kt├│rej szkolenie jest polecane