Robert Staszkiewicz

Trener

Trener z dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży, zakupach i szkoleniach. Doświadczenie  sprzedażowe zdobywał w amerykańskiej firmie dystrybucyjnej McLAne Polska, gdzie pracował jako Handlowie, Regionalny Menadżer Sprzedaż, Trener i Menadżer ds. Rozwoju Sieci Handlowej IGA. Przez dwa lata, na stanowisku Dyrektor ds. Handlu I Marketingu odpowiadał za wdrażanie strategii marketingowej, negocjacje z dostawcami, rozwój sieci franczyzowej Euro Sklep.

wyślij zapytanie do trenera
trener Robert Staszkiewicz

O mnie

Trener z dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży, zakupach i szkoleniach. Doświadczenie  sprzedażowe zdobywał w amerykańskiej firmie dystrybucyjnej McLAne Polska, gdzie pracował jako Handlowie, Regionalny Menadżer Sprzedaż, Trener i Menadżer ds. Rozwoju Sieci Handlowej IGA. Przez dwa lata, na stanowisku Dyrektor ds. Handlu I Marketingu odpowiadał za wdrażanie strategii marketingowej, negocjacje z dostawcami, rozwój sieci franczyzowej Euro Sklep. Szkoleniami zajmuje się od 2000 roku prowadząc szkolenia dla działów handlowych, działów zakupów, i działów marketingu w firmach produkcyjnych, dystrybucyjnych i w sieciach handlowych.

Od roku 2003 doradza i szkoli w firmach produkcyjnych i handlowych, zarówno w sieciach handlowych jak również dystrybutorów. Jego klientami są firmy branży FMCG, ale również z branży farmaceutycznej, medycznej, zoologicznej – rynek profesjonalny i branży oświetleniowej. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych, działów zakupów i działów marketingu w firmach produkcyjnych, dystrybucyjnych i w sieciach handlowych.

 

Specjalizuje się w szkoleniach za zakresu technik sprzedaży i negocjacji. Prowadzi zarówno szkolenia teoretyczne, jak również treining on the job, gdzie podczas bezpośredniej pracy w terenie, lub na swoim stanowisku pracy, uczestnicy szkoleń teoretycznych przekonują się, że tematy poruszane na sali to nie tylko teoria, ale praktyczne rozwiązania, które mają realne przełożenie na wielkość sprzedaży i wzrost efektywności.



Dla sieci detalicznych przygotował i wdraża specjalistyczny panel z zakresu zarządzania marżą. Dzięki wiedzy wyniesionej z sali wykładowej, a później treningom podczas pracy uczestnicy szkoleń mogą dowiedzieć się jak podnieść efektywność handlową swoich placówek detalicznych poprzez wzrost marży bez utraty atrakcyjności wizerunku sieci.

Pasje zawodowe

Specjalizuję się między innym w sprzedaży, negocjacjach handlowych zarówno sprzedażowych jak i zakupowych, zarządzanie wskaźnikami ekonomicznymi w handlu, zarządzanie marżą oraz projektowaniem i wdrażaniem programów lojalnościowych. Drugą dziadziną jaka znajduje się w obszarze moich zainteresowań szkoleniowych i doradczych to Zarządzanie Handlowcami, czyli motywowanie, delegowanie i rozliczanie zadań i trening podczas pracy. Wszystkie działania mają w efekcie skutkować jednym - podnieść efektywność wszelkich działań handlowych – zwiększyć obrót, podnieść marżę i obniżyć koszty.

Efektywność szkoleń

Jestem w zasadzie praktykiem, jak przedstawiłem wcześniej, ale moje przygotowanie na Wydziale Nauk Społecznych na Uniwersytecie Śląskim daje mi możliwość poszukiwać najefektywniejszych metod szkoleniowych. Mam tutaj na myśli to, że bardzo często z uczestnikami szkoleń teoretycznych w drugim etapie szkolenia przechodzimy do treningu podczas pracy, gdzie mamy możliwość w praktyce wykorzystać wiedzę przekazaną podczas szkolenia teoretycznego.


Edukacja i doświadczenie

  • Studia magisterskie na Uniwersytecie Śląskim na Wydziale Nauk Społecznych,
  • Praca w Bielskiej Wyższej Szkole im. J. Tyszkiewicza,
  • McLane Polska – ogólnopolski dytrybutor FMCG,
  • Euro Sklep S.A. Grupa Emperia S.A., następnie Grupa Eurocash S.A.,
  • Firma doradcza Bujnowicz Konsorcjum,
  • Wiedza i umiejętności zdobywane na licznych szkoleniach w kraju i za granicą


 Hobby

Jestem Dive Masterem w organizacji nurkowej CMAS, dodatkowo jestem certyfikowanym nurkiem w organizacji SSI Scuba Schools International. Nurkowanie daje mi siłę i pozwala kreować nowe skuteczne rozwiązania stosowane później na Sali szkoleniowej i w sprzedaży.


Artykuły


Jestem autorem publikacji z zakresu marketingu, m.in. "Dystrybutor i sklepy wygrywają" ("Marketing w praktyce" nr 3/2002) - artykuł, w którym przekonuje, że programy lojalnościowe to narzędzia, na które stać dzisiaj nie tylko potężne koncerny.

Główni klienci: Paulman Oświetlenie Sp. z o.o. Euro AGD RTV, Phizer, Nestle Purina, Woseba Sp. z o.o.,  FC Solidarność, FH Specjał Sp. z o.o. , Euro Sklep S.A., Lewiatan Bielsko – Biała Sp. z o.o., Sieć 34, Chata Polska Sp. z o.o., Real Spółka Komandytowa, Drogerie Polskie.


 

Najbliższe szkolenia otwarte trenera

Miasto
Termin

Opinie uczestników szkoleń trenera

"Szkolenie profesjonalne, szybkie i wyczerpujące temat."
"Pełen profesjonalizm."
""Fajny klimat i temat szkolenia. Super prowadzący. Konkretne szkolenie."
"konkretne, ukierunkowane na dany temat, interesujące, zabawne"
"Przydatne, zabawne i interesujące szkolenie."
"profesjonalnie i miło"
"Bardzo otwarty prowadzący, miła atmosfera."
" Szkolenie ciekawie przeprowadzone, dobrze przygotowane, duże zaangażowanie prowadzącego."
"Profesjonalnie, ciekawie, z zaangażowaniem przeprowadzone szkolenie."
"Informacje przekazane w przystępnej formie. Ciekawie i szczegółowo."
"Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie i sympatycznie."
"Rzeczowe, konkretne szkolenie, zrozumiały przekaz. Prowadzący posiadał wiedzę na poruszany temat."
"Ciekawe, rozbudowane, szczegółowe i dokładne."
Dołącz do zadowolonych uczestników szkoleń